Verslas

Ispanai Lietuvoje nori steigti užsienio kalbų mokyklą mažamečiams vaikams

Netradicinius užsienio kalbos mokymo metodus taikančio kalbų mokyklų vaikams tinklo „Kids&Us“ atstovai Lietuvoje ieško partnerių plėtrai. Pagal šio tinklo sukurtą metodiką užsienio kalbų jau mokėsi daugiau nei 65.000 vaikų, o 8-iose šalyse šiuo metu veikia per 200 tinklo centrų. Planuojama, kad sparčiai augančio tinklo apyvarta kitąmet perkops 80 mln. eurų.

Pagal „Kids&Us“ metodiką vaikai jau nuo vienerių metų yra visapusiškai supažindinami su užsienio kalba, tačiau tik tokiose situacijose, kurios atitinka jų amžių ir brandą. Kalbų centruose mokoma per žaidimus, istorijų pasakojimus, dainas ir šokius bei kitus užsiėmimus.

„Per pastaruosius 3 metus mūsų mokyklų tinklas išaugo daugiau nei du kartus. Mes stebime nuoseklų 30 proc. kasmetinį augimą ir kitais metais tikimės pasiekti 80 mln. eurų apyvartą. Manome, kad „Kids&Us“ mokymo metodai gali būti sėkmingai pritaikyti ir Lietuvoje“, – sėkminga patirtimi dalinosi „Kids&Us“ įkūrėja Natalia Perarnau. Pagal franšizės modelį veikiantis tinklas Lietuvoje partnerių ieškos lapkričio 12 d. vyksiančioje parodoje „Franchise Hub Expo 2014“.

Pirmasis „Kids&Us“ centras buvo įkurtas 2003 m. Ispanijoje. Per kiek daugiau nei dešimtmetį jis virto kalbų mokyklų vaikams tinklu, jungiančiu 208 mokymo centrus 8-iose valstybėse: Ispanijoje, Portugalijoje, Prancūzijoje, Italijoje, Belgijoje, Andoroje, Čekijoje ir Meksikoje. Ypač sparti plėtra vykdoma šiemet, kai duris atvėrė apie ketvirtadalį tinklo centrų.

Anot N. Perarnau, franšizavimą kaip plėtros modelį tinklas pasirinko suprasdamas, kad ypač didelis vaidmuo tokiuose centruose tenka konkretiems žmonėms – vadovams bei mokytojams: „Šis plėtros būdas mums leidžia surasti bei išlaikyti puikius atskirų „Kids&Us“ padalinių vadovus, kurie yra labai atsidavę veiklai ir gali sutelkti visą dėmesį teikiamų paslaugų tobulinimui“, – aiškina „Kids&Us“ įkūrėja.

Kids&Us“ – viena iš daugelio sėkmingų franšizių, šiais metais dalyvaujančių parodoje „Franchise Hub Expo 2014“. Sužinoti daugiau apie franšizės verslo modelį ir jų įsigijimo ar pardavimo galimybes įmonės kviečiamos lapkričio 12 d. Vilniuje vyksiančiame nemokamame renginyje. Tai konferencija ir paroda, kurioje dalyvaus per 20 franšizes siūlančių prekės ženklų, tarp jų – „Subway“, „DairyQueen“, Steak‘n‘Shake“ ir kt.

Renginys vyks ne tik Vilniuje, bet ir Rygoje (lapkričio 11 d.) bei Minske (lapkričio 14 d.). Projektą inicijavo Lietuvos verslo darbdavių konfederacija, Latvijos universitetas bei Baltarusijos respublikinė verslo konfederacija. Daugiau informacijos apie „Franchise Hub Expo“ ir registraciją į renginį galima rasti šioje svetainėje: http://www.franchisehub.eu/

Parašykite komentarą