Verslas

Išgelbėtos gyvybės ir padėkos už rūpestį: liepos mėnesį „Maximos“ herojai stebino drąsiais ir širdį virpinančiais poelgiais

Nuoširdžiai aptarnauja, pasitinka su neblėstančia šypsena, išreiškia rūpestį augintiniams ir net gelbėja gyvybes – tokiais žodžiais apibūdinami savo darbui atsidavę bei jį mylintys lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ darbuotojai. Klientų atsiliepimai, kuriuos jie palieka apie „Maximos“ herojus, rodo, kad liepos mėnesį prekybos tinklo lankytojai buvo maloniai sutinkami, stebinami bei gelbėjami net sudėtingiausiose situacijose. Savo ruožtu patys darbuotojai džiaugiasi galintys ne tik padėti, rasti atsakymus į bet kokius iškilusius klausimus, bet ir parodyti savo rūpestį bei pagalbą, taip išpildydami klientų lūkesčius ir lemdami geriausias apsipirkimo patirtis.

Svarbiausia – klientų sveikata

Gyvenimas yra pilnas netikėtumų, kurie gali ne tik džiugiai nustebinti, bet ir gerokai išgąsdinti ar sutrikdyti. Tačiau, kai pagalbos ranką reikia ištiesti ekstremaliose situacijose, „Maximos“ darbuotojai nė akimirkos nesuabejoja. Štai gražių atsiliepimų iš klientų bei ypatingos padėkos sulaukė Šventosios „Maximoje“ dirbanti Iveta. Lankytojai buvo maloniai nustebinti, kai prireikus pirmosios pagalbos darbuotoja ją ne tik suteikė, bet ir išgelbėjo gyvybę.

„Nualpusiam ir be sąmonės gulinčiam žmogui ši pardavėja 20 minučių darė masažą iki kol atvyko greitoji. Anot medikų, tokia žaibiška reakcija padėjo išgelbėti parduotuvės lankytojo gyvybę“, – darbuotojos neabejingumu džiaugėsi ypatingą įvykį aprašę klientai.

Rūpesčio parduotuvėse sulaukia ir vyresnio amžiaus žmonės, kuriems ypač svarbus dėmesys, pagarba bei supratingumas. Klientai pastebi, kad šias vertybes puoselėjantys darbuotojai nėra abejingi, o tai iliustruoja Palangoje esančios „Maximos“ darbuotojos Silvos poelgis.

„Nebūčiau patikėjusi, jei nebūčiau mačiusi. Tokia elegantiška senučiukė kasoje mokėjo mokesčius. Ilgai stovėjo, matyt, pavargo. Tuomet terminalo kasoje klientus aptarnavusi kasininkė Silva paėmė ir atnešė jai kėdę, kad vyresnio amžiaus moteris galėtų be vargo atsiskaityti. Fantastika!“ – darbuotojos poelgį gyrė parduotuvės lankytoja.

Tuo metu Kėdainiuose pirkėja tapo liudininke įvykio, kurio metu garbaus amžiaus senolei sunegalavus ir nebegalėjus pakilti nuo suoliuko, pagalbą suteikė parduotuvės informacijos skyriuje dirbęs Laimutis. „Jis davė pirkėjai vandens, o vėliau pakvietė vadovus, kurie taip pat parodė savo rūpestį. Šito įvykio negalėjau nepagirti. Labai džiaugčiausi, jei visų širdys būtų tokios pat didelės“, – įspūdžiais dalijosi „Maximos“ parduotuvės lankytoja.

Komplimentų sulaukė ir Kretingos „Maximoje“ dirbanti kasininkė Sandra. Ji išklausė klientą, kai šis atėjęs papasakojo apie netyčia išpiltą dezinfekcinį skystį ir rūpestį dėl galimų nelaimingų atsitikimų ant jo paslydus. Tuomet pardavėja nė akimirkos neparodė abejingumo pati viską sutvarkiusi. „Nekviesdama ir nelaukdama valytojos, ji išvalė išpiltą skystį pati. Esu labai nustebęs ir noriu pasidžiaugti bei pagirti darbuotoją dėl jos tokio elgesio“, – pasakojo teigiamą atsiliepimą palikęs klientas.

Nelieka pamiršti ir augintiniai

Maloniai klientus nustebina ne tik rūpestis jais pačiais, bet netgi ir pastarųjų augintinių gerove. Štai Vilniuje esančios „Maximos“ sveriamų prekių skyriaus darbuotoja Helena jau ne pirmą kartą sulaukė padėkos ir gražių žodžių už empatiją kliento gyvūnui.

„Noriu padėkoti šiai darbuotojai dar kartą už jos dėmesingumą. Pirkau mėsos savo kačiukui, o kitą kartą vėl apsilankius pas šią pardavėją, ji perdavė linkėjimus mano augintiniui“, – džiaugėsi malonią patirtį parduotuvėje turėjęs klientas.

Panaši istorija nutiko ir kitoje sostinės parduotuvėje. Šiuo atveju sveriamų prekių skyriaus darbuotojos Liucijos pastangos bei atsidavimas buvo įvertinti Vilniuje esančios „Maximos“ parduotuvės kliento, kuris ieškojo, kur galėtų savo sunegalavusiam augintiniui nupirkti jautienos mėsos su kaulu. Daugumoje parduotuvių šios prekės rasti nepavyko, tačiau užsukus į „Maxima“ jį pardavėja ne tik mielai sutiko prie prekystalio, bet ir padėjo išsirinkti tikusį pirkinį.

„Be galo maloniai bendravo bei man padėjo, o mūsų šuniukas skaniai suvalgė pirktą mėsą. Pastebėjome, kad pagerėjo jo savijauta, dėl to tariu didelį ir žmogišką „ačiū“ pardavėjai. Tikiuosi, kad mūsų augintiniui viskas bus gerai, o darbuotojos pastangos bei atsidavimas liks įvertintas“, – lūkesčius ir padėkas sakė pirkėjas.

Dalijasi gera nuotaika ir šypsenomis

Daugelis tikriausiai sutiks, kad apsipirkti kur kas maloniau, kai aptarnauja linksmi bei komunikabilūs pardavėjai. Tą taikliai įrodo Alytaus „Maximos“ pardavėja Renata, klientų apibūdinama kaip išskirtinė darbuotoja, kuri niekada nepavargsta ir visada geranoriškai atsako į kylančius klausimus.

„Norisi eiti tik prie jos kasos. Visada atskuba nekviesta. Jei nėra žmonių savitarnoje, pakviečia kitus pardavėjus. Norėčiau padėkoti Renatai už profesionalumą, nuoširdų bendravimą ir palinkėti jai sveikatos, kantrybės, ištvermės. Vertinkite tokius darbuotojus“, – komplimentų negailėjo pirkėjas.

Padėti nusiteikę darbuotojai klientų malonių žodžių sulaukė ir Panevėžio mieste. Štai pardavėjai Viktorijai dėkojama už pagalbą, juoką bei suteiktas nuolaidas. „Super mergaitė! Tokių reta. Tikiuosi, kad direktorė savo algų fonde turės gražią sumą šiai mergaitei paskatinti. Ačiū už puikų aptarnavimą!“ – teigiamą atsiliepimą parašė klientas.

O kol vieni darbuotojai džiugino savo dėmesingumu, kiti sprendė tikrus kainų galvosūkius. Kaip pasakojama klientų paliktame atsiliepime, Kauno „Maximos“ darbuotoja Inga akimirksniu atrado problemą bei jos sprendimo būdą, kai savitarnos kasoje moteris pastebėjo, kad skiriasi nuskenuotos ir etiketėje prie produktų nurodytos koldūnų kainos. „Pardavėja atsiprašė už etikečių ir kainos skirtumą, jį grąžino bei padarė viską, kad išeičiau patenkinta. Prašau padėkoti, paskatinti pardavėjas už gražų aptarnavimą“, – prašė lankytoja.

Įvertinimai suteikia motyvacijos

Pasak „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės Ernestos Dapkienės, darbuotojai ypač vertina tokius lankytojų atsiliepimus. Jie padeda ne tik tobulėti, gerina darbovietės mikroklimatą, skatina dar labiau stengtis dėl į parduotuves užsukančių pirkėjų, bet ir suteikia motyvacijos gerus darbus daryti kiekvieną dieną.

„Nors mėnesio herojų iniciatyva vykdoma jau dvejus metus, pastebime, kad kuo toliau, tuo labiau ji skatina „Maximos“ kolektyvą padėti pirkėjams, atsakyti į visus jų iškilusius klausimus, dalintis šypsenomis bei pagalba. Savo ruožtu mes siekiame, kad mūsų darbuotojai jaustųsi vertinami ne tik klientų. Todėl visuomet ieškome būdų, kaip tinkamai atlyginti už mūsų herojų kasdienes pastangas“, – tikina E. Dapkienė.

Ta proga kas mėnesį, įvertinus pirkėjų internetu, mobiliąja programėle ar telefonu paliktus atsiliepimus, išrenkami 9 ar daugiau herojų. Jie iš darbdavio sulaukia papildomos paskatos. Ši iniciatyva vykdoma nuo 2019-ųjų balandžio. Padėkoti už gerą darbą klientai gali mobiliojoje „Maximos“ programėlėje, skambindami telefonu 8 800 200 50 arba www.maxima.lt/pagirkite.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”

Parašykite komentarą