Verslas

 „INK agency“ Specialiųjų projektų padalinys tampa atskira įmone

Kūrybinės integruotos komunikacijos agentūros „INK agency“ metų pradžioje įkurtas Specialiųjų projektų padalinys tampa savarankišku juridiniu vienetu. Tokį sprendimą lėmė auganti komunikacijos krizių valdymo paklausa. „Hero group“ dalimi tampančios „INK Special Projects“ direktoriumi paskirtas Kęstutis Gečas, komandos vadovo pareigas toliau eis Giedrius Galdikas. 

„Komunikacijos krizių valdymas reikalauja kompetencijų ir darbo režimo, kurie nebūdingi kūrybinei agentūrai. Todėl subūrėme komandą, kuri bet kuriuo paros ar savaitės metu gali atsiliepti į kliento užklausą ir tuoj pat imasi darbo. Toks sprendimas pasiteisino.

Turime komandą, kuri ne tik padeda esamiems „INK agency“ klientams, bet ir savarankiškai atranda bei plečia partnerystes, kuria naujus įrankius, tokius kaip krizių monitoringo sistema „INK Seismonitor“, plėtoja krizių prevencijos ir rizikų valdymo programą, rengia analitiką. Dar burdami skyrių numatėme, kad sėkmės atveju jis taps atskiru juridiniu vienetu ‒ toks statusas suteiks daugiau laisvės siūlyti naujas paslaugas bei valdyti mūsų partnerių verslo rizikas“, ‒ sako „Hero group“ vykdantysis partneris K. Gečas.

Jo teigimu, verslai tampa vis dėmesingesni savo reputacijai ir rizikų valdymui, o tokiems iššūkiams ima ruoštis iš anksto. Dėl to auga ne tik krizių valdymo profesionalų konsultacijų, bet ir su tuo susijusių mokymų poreikis.

Kas mėnesį fiksuoja bent 20 krizinių situacijų

„Per šiuos metus pamatėme, kad mūsų patirtis ir įgūdžiai reikalingi tiek organizacijoms, kurios tiesiai mums atneša savo iššūkius, tiek „INK agency“ kolegoms, kuriems ateiname į pagalbą, kai jų klientai patenka į sudėtingesnes situacijas. Padėdami suvaldyti reputacines rizikas, prisidedame prie galimų kliento nuostolių minimizavimo bei stabilesnių jo veiklos rezultatų“, ‒ sako „INK Special Projects“ komandos vadovas G. Galdikas.

Viešų krizių stebėsenos „INK Seismonitor“ duomenimis, krizinės situacijos viešojoje erdvėje pasirodo nuolat – šiemet fiksuojama vidutiniškai po 20 atvejų kiekvieną mėnesį.

Anot G. Galdiko, kiekviena organizacija dėl savo pačios, konkurentų ar reguliuojančių institucijų veiksmų anksčiau ar vėliau patenka į krizinę situaciją. Gera žinia ta, kad žmonės keičia negatyvią nuomonę. „INK Special Projects“ inicijuotas tyrimas parodė, kad 91 proc. šalies gyventojų – jeigu gauna priimtiną paaiškinimą – linkę keisti pirminę negatyvią nuomonę apie organizaciją. 

Plės specialiųjų paslaugų pasiūlą

Galdiko teigimu, „INK Special Projects“ ir toliau į užklausas reaguos 24/7 režimu, o šalia įprastų krizių komunikacijos paslaugų bus plečiama bei stiprinama krizių prevencijų ir rizikų valdymo programa, teikiamos pokyčių komunikacijos paslaugos, išbandomi bei tobulinami nauji specializuoti įrankiai, tokie kaip viešų krizių monitoringo sistema „INK Seismonitor“ ir kt.

Spręsdama klientų iššūkius, „INK Special Projects“ komanda bendradarbiauja su teisininkais, advokatų ir lobistų kontoromis, pokyčių valdymo specialistais, tvarumo, socialinės atsakomybės profesionalais.

„INK Special Projects“ tapo ketvirta „Hero Group“ įmone. Grupei taip pat priklauso kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“, video produkcijos įmonė „CUT! Films“ bei viešoji įstaiga „Art Central“.

Pranešimą paskelbė: Justina Kazragytė, UAB „INK agency“

Parašykite komentarą