Telekomunikacijų bendrovės „Tele2” klientai apie paslaugas sužinoti gali dar patogiau. Informacija apie paslaugas nemokamai prieinama mobiliojo interneto svetainėje m.tele2.lt. Naršant joje telefonu nebus taikomas duomenų perdavimo mokestis. „Informaciją apie paslaugas klientai galės gauti bet kuriuo metu ir bet kurioje vietoje. Be to, sutaupys, nes nereikės skambinti į klientų aptarnavimo centrą. Informacija svetainėje pateikiama aiškia ir patrauklia forma – dalį paslaugų pristato trumpi filmukai”, – teigia Mindaugas Savickas, „Tele2” marketingo direktorius. Pasak jo, naršyti nemokamoje m.tele2.lt zonoje galima visiškai nesibaiminant patekti į mokamą zoną kitose svetainėse. Apie pradedamą skaičiuoti duomenų perdavimo mokestį įspės specialus pranešimas telefono ekrane. „Tele2” klientai gali naudotis ir kitais nemokamais klientų aptarnavimo sprendimais – pavyzdžiui, prisijungę prie „Tele2” savitarnos sistemos arba pasinaudoję virtualios asistentės Rūtos pagalba. Skambučiai į „Tele2” klientų aptarnavimo centrą kainuoja 0,15 Lt/min. Šis mokestis taikomas siekiant išvengti netikslingų skambučių, kurie apsunkina klientų prisiskambinimą. „Tele2” yra daugiausia mobiliojo ryšio vartotojų, pasinaudojusių numerio perkėlimo paslauga, pritraukusi bendrovė. Migruojančių abonentų duomenų bazę administruojančios bendrovės „Mano numeris” duomenimis, pernai iš kitų tinklų į „Tele2” perėjo 38,5 tūkst. abonentų daugiau, nei iš šio operatoriaus išėjo į kitus tinklus. Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Tele2” paslaugomis Lietuvoje trečiąjį šių metų ketvirtį naudojosi 1,9 mln. vartotojų.
Related Posts

Paaiškino, iš ko susideda galutinė elektros kaina ir kaip skaityti sąskaitų už elektros energiją eilutes
2022 09 15
Ilgai lauktos naujienos: Palangoje atidarytas „Ignitis ON“ greito elektromobilių įkrovimo parkas
2024 05 31