Per rugsėjį kai kurioms maisto prekėms tiekėjai padidino kainas iki 50 proc., tačiau iš jų ir toliau sulaukiama ketinimų per artimiausias savaites iki 30 proc. branginti dalį miltų, kruopų, pieno ir duonos produktų. Reaguodama į šią situaciją, UAB „Palink”, valdanti prekybos tinklus IKI, IKIUKAS ir CENTO, kreipsis į tiekėjus, siekdama išsiaiškinti kainų didėjimo priežastis. Prekybos tinklo IKI duomenimis, rugsėjį tiekėjai miltų kainas padidino iki 40 proc., grikių ir makaronų – iki 25 proc., aliejaus ir kavos – apie 15 proc. Kai kuriuos pieno produktus tiekėjai pabrangino 2-6 proc., o kai kuriuos duonos gaminius – apie 10 proc. Kitų produktų kainos išlieka stabilios, nors pastaruoju metu sulaukiama informacijos iš kai kurių pieno, duonos miltų ir kruopų tiekėjų, kad planuojama branginti dalį produkcijos rugsėjo pabaigoje ir spalio pradžioje. „Mums rūpi pirkėjų interesai, nes brangsta didelė dalis kasdieninio vartojimo prekių, kurios gyventojams yra ypač aktualios. Iš tiekėjų sulaukiame argumentų, kad kainos yra keliamos dėl brangstančių žaliavų, tačiau norime gauti tikslesnės informacijos – kokios konkrečios žaliavos ir kiek pabrango, kokią produkto kainos dalį tai sudaro”, – sakė IKI generalinis direktorius Marcelis Harasztis. Pasak jo, prekybos tinklas IKI siekia sumažinti pirkėjų išlaidas, dalį jų kompensuodamas savo sąskaita. Pavyzdžiui, tiekėjams vieną miltų rūšį pabranginus 8 proc., parduotuvių lentynose jų kaina padidėjo tik 2 proc., o daugelio „Pagaminta IKI” konditerijos ir duonos produktų kainos, net ir brangstant žaliavoms, išlieka nepakitusios. Prekybos tinklas IKI siekia išlaikyti ir kitų produktų kainas panašiame lygyje, todėl papildomai derėsis su tiekėjais dėl planuojamų kainų pokyčių. Apie UAB „Palink” Šiuo metu UAB „Palink” Lietuvoje iš viso jungia 217 prekybos taškų: 114 IKI, 18 IKIUKAS ir 85 CENTO. Latvijoje kompanija valdo 56 prekybos centrus: 27 IKI, 2 IKI EXPRESS ir 27 CENTO. UAB „Palink” yra viena iš dešimties didžiausių įmonių Baltijos šalyse, prekybinę veiklą vykdanti jau 18-tus metus. Ji priklauso savarankiškų Europos prekybos įmonių aljansui „Coopernic” – antrai pagal dydį maisto prekių prekybos organizacijai Europoje, kurios užimama rinkos dalis sudaro 10 procentų.
Related Posts

„Rimi“ skelbia, kaip pasikeis iki 2050-ųjų: nauji ambicingi užmojai ir dideli pokyčiai
2024 10 17
„Rimi“ prekybos tinklas trumpina darbo laiką: visos parduotuvės dirbs 9-20 val.
2020 03 16