Verslas

„Iki“ pradeda kampaniją apie atsinaujinimą ir pristato pokyčius, kurie pagerins apsipirkimo patirtį

Prekybos tinklas „Iki“ šią savaitę pradeda kampaniją apie atsinaujinimą. Ši kampanija pristato prekybos tinklo sprendimus, kurie pagerina apsipirkimo patirtį, suteikia spartesnį ir saugesnį aptarnavimą bei sutelkia dėmesį į sveikatai palankesnių produktų asortimentą. Naujosios kampanijos šūkis: keičiamės dėl tų, kuriuos mylime.

„Siekiame suteikti savo pirkėjams kuo geresnę apsipirkimo patirtį, todėl nuolat atnaujiname parduotuves, kad jos būtų šiuolaikiškos ir atitiktų besikeičiančius pirkėjų poreikius. Taip pat diegiame sprendimus, kad apsipirkimas būtų spartesnis, patogesnis ir saugesnis. Tikime, kad šie žingsniai padės mūsų pirkėjams sutaupyti laiko, kurį jie galės skirti savo pomėgiams ir laisvalaikiui. Visi mūsų pokyčiai pristatomi šiuo metu pradedamoje kampanijoje“, – teigia Andrej Pometko, „Iki“ rinkodaros vadovas.

Pasak A. Pometko, kampanijai bus sukurti keli skirtingi vaizdo klipai. Taip pat kampanijos vizualai gyventojus pasieks ne tik per televiziją transliuojamuose klipuose, bet ir per lauko reklamą, socialinėje medijoje bei interneto erdvėje.

Pokyčiai – pirkėjų patirčiai

Rinkodaros vadovas pasakoja, kad kasmet naujos ir atnaujintos parduotuvės atidaromos yra ne tik tam, kad pirkėjai galėtų patogiai apsipirkti kuo arčiau namų, bet ir kad kiekvieną apsipirkimą lydėtų geros emocijos.

Šiemet „Iki“ iš esmės atnaujino mažųjų „ekspress“ parduotuvių koncepciją ir jau atidarė pirmąją tokią parduotuvę Klaipėdoje. Naujosios koncepcijos parduotuvės bus dar patogesnės skubantiems, greito apsipirkimo besitikintiems miesto pirkėjams ir primins nedideles užkandines. Šios koncepcijos parduotuvėse pirkėjų patirčiai diegiami vaizdo ekranai – juose pirkėjai gali matyti meniu ir lengvai pasirinkti norimus produktus. Dar viena čia taikoma naujovė – elektroniniai kainolapiai.

Prekybos tinklas nuolat ieško pirkėjams patogiausių sprendimų ir plečia savitarnos kasų įrengimą. Šių kasų pranašumai ypač išryškėjo pandemijos laikotarpiu, nes pirkėjai gali apsipirkti greičiau ir patogiau bei išvengti papildomų žmogiškųjų kontaktų.

Vien per šiuos metus atidaryta visiškai nauja „Iki“ parduotuvė Kaune ir 8 atnaujintos parduotuvės visoje šalyje.

Dėmesys sveikiems pasirinkimams

A. Pometko sako, kad prekybos tinklas skatina sveikesnės gyvensenos tendencijas, ragina atkreipti dėmesį į tai, kokie produktai atsiduria pirkinių krepšeliuose ir lėkštėse, bei daugiau dėmesio skirti judėjimui. Sveikatai palankesnė mityba ir judėjimas – itin svarbu, norint būti energingiems ir žvaliems.

Pasak rinkodaros vadovo, gera pirkėjų savijauta yra dar vienas prekybos tinklo prioritetas. Todėl atsakingai formuojamas prekių ir produktų asortimentas, kad kasdien būtų pasiūlytas platus sveikatai palankių produktų pasirinkimas. „Iki“ parduotuvėse galima rasti didelį šviežių daržovių ir vaisių, šviežios mėsos ir žuvies, kulinarijos gaminių ir sveikesnių desertų pasirinkimą.

Prekybos tinklą iš viso šiuo metu sudaro 228 „Iki“ parduotuvės. Prekybos tinkle dirba apie 5,9 tūkst. darbuotojų.

Pranešimą paskelbė: Auksė Baurienė, UAB „Publicum”

Parašykite komentarą