Berlynas, rugsėjo 3 d., 2012. Viena iš pasaulyje pirmaujančių informacinių ir ryšio technologijų sprendimų tiekėjų „Huawei“ šią savaitę „IFA 2012“ parodoje Berlyne surengė išankstinę „Huawei Emotion“ vartotojo sąsajos peržiūrą. „Android“ veikianti sąsaja atliks svarbų vaidmenį stiprinant kompanijos išmaniųjų telefonų rinkinį. Vadovaujantis į vartotoją orientuota „Huawei“ dizaino filosofija „Dizainas su empatija“, „Emotion“ buvo kuriama ištyrus vartotojų naudojimosi telefonais ypatybes ir lūkesčius.
„„Emotion“ atspindi empatiško „Huawei“ dizaino filosofiją – sukurta vartotojų vartotojams. Kurdami šią vartotojo sąsają kalbėjomės su jais, siekėme išsiaiškinti keliamus lūkesčius išmaniesiems telefonams ir naudojimosi patirčiai, o taip pat stengėmės įvardinti, ko mes patys kaip vartotojai tikimės iš savo įrenginių. Komanda sąmoningai teikė pirmenybę ne technologijai, bet žmonėms. Manome, kad tik klausydamiesi klientų poreikių ir norų, mes iš tiesų galime sukurti mėgstamus produktus“, – teigia „Huawei Device“ Vartotojo sąsajos dizaino direktorius Dennisas Poonas.
„Emotion“ pristatymas „IFA 2012“ parodoje suteikė galimybę pažvelgti į tai, ko vartotojas galės tikėtis iš galutinio produkto. „Emotion“ palengvina naudojimąsi telefonu ir supaprastina navigaciją. Tai leidžia vartotojams pritaikyti savo išmaniojo telefono pagrindinio puslapio dizainą ir funkcijas pagal savo asmeninius poreikius bei suteikia galimybę supaprastinti aplanko funkcijas lengvesniam aplikacijų valdymui. „Me Widget“ padeda sujungti visą informaciją ir reikalingas funkcijas į vieną pagal poreikius pritaikomą valdiklį. Sąsajoje taip pat integruota „Smart Tutorial“ – pagalbos priemonė, padedanti pradedantiesiems vartotojams kuo greičiau susipažinti su telefono funkcijomis.
„Huawei“ kreipiasi į vartotojus prašydama jų atsiliepimų apie vartotojo sąsajos dizainą, kuriuos galima siųsti elektroniniu adresu emotion@huawei.com. „Emotion“ versija anglų kalba pasirodys ketvirtąjį šių metų ketvirtį. Daugiau informacijos apie naująją vartotojo sąsają galima rasti video pristatyme www.youtube.com/HuaweiDeviceCo arba „Facebook“ – www.facebook.com/Huaweiemui.
Apie „Huawei Device“
„Huawei Device” yra įsitikinę, kad kiekvienas žmogus gali būti informacijos centras, o pasaulis būtų geresnė vieta, jei ryšio ir informacijos barjerai būtų nugriauti. Geras mobiliųjų telefonų portfelis, plačiajuosčio ryšio prietaisai ir namų įrenginiai liudija apie kompanijos dėmesį klientams ir jos įsipareigojimą teikti patogią mobiliojo interneto patirtį pasitelkiant nuolatines inovacijas. Remdamasi sėkminga jau daugiau nei du dešimtmečius vystoma veikla informacijos ir komunikacijos pramonėje, kanalo patirtimi, veiklos pajėgumais ir tarptautinių partnerių ištekliais, „Huawei Device“ transformuojasi iš vienu sandoriu milijonus įrenginių didelėms įmonėms parduodančios kompanijos į prekės ženklą „iš verslo į žmones“, tiesiogiai parduodama įrenginius milijonams žmonių. 2011 m. pabaigoje kompanijos produktai buvo parduodami daugiau nei 500 operatorių visame pasaulyje. Daugiau informacijos rasite „Huawei Device” svetainėje www.huaweidevice.com
Informacija apie „Huawei Device“ nuolat atnaujinama:
„Facebook“ puslapyje: www.facebook.com/HuaweiDeviceLietuva
„Twitter“ tinkle: www.twitter.com/HuaweiDevice
„YouTube“ kanale: www.youtube.com/user/HuaweiDeviceCo
„Flickr“: www.flickr.com/huaweidevice
Kontaktai pasiteiravimui:
Elzė Uždavinytė , UAB „Gravitas Partners“, elze@gravitas.lt, (5) 210 7232.