Verslas

Į konferencijomis perpildytą rinką žengia precedento Lietuvoje neturinti 4 dienų brand‘o konferencija startuojančiam ir veikloje užstrigusiam verslui

Brandwomas – 4 dienų savirealizacijos ir restarto konferencija solo verslui, kuri vyks  Taujėnų dvare, Ukmergės rajone, 2023 m. spalio 12 – 15 d.

Renginys skirtas moterims, kurios neatsižvelgiant į amžių, gyvenimo patirtį, nori žengti pirmuosius žingsnius arba re-startuoti antrą (trečią, ketvirtą) kartą kurdamos savo širdies veiklą ir susiduria su sąmoningu ir nesąmoningu aplinkos mobingu: „susirask “normalų” darbą“, „kas su tavimi negerai“, „baik “žaisti” verslą“, “tu per maža, niekas nepirks”, „yra daugybė tokių, kaip Tu“ ir t.t.

Be palaikymo ir remiantis klaidingomis nuostatomis, kad solo verslo sėkmei užtenka logotipo ir profilio socialiniuose tinkluose, tokia veikla pasmerkta žlugti.

Todėl Brandwomas konferencijos tikslas – 4 dienas visas šias moteris vesti per 4 dalių brando anatomijos metodiką ir sistemą,  kurią naudoja pasauliniai prekės ženklai :

verslo pamatas,
verslo vizualas,
verslo komunikacija,
verslo pardavimai.

Renginio dalyvės per 4 dienas, kartu su 32 pranešėjais, kurių kiekvienas pranešimas yra brando sistemos dalis, 12 (dvylikoje) dirbtuvių, susikurs metodika grįstą savo verslo eskizą.

8 žymūs garbė svečiai diskusijos dalyje, tinklaveikos rytmečiai, naujos pažintys, palaikymas ir bendrystė padidins atsparumą patiriamam aplinkos neigimui ir palydės verslo keliu, kuris padeda ir realizuoti save, ir uždirbti orų užmokestį.

Kodėl Brandwomas?

Šis pavadinimas gimė iš Brand + woman. Kiekviena iš renginio organizatorių praėjo tą patį kelią.

-Idėjos pradžioje ir jau vykdant veiklą patyrė žlugdantį artimos aplinkos neigimą ir nepalaikymą.

– Dešimtis metų klaidžiojo po mokymus ir murkdėsi veiklos chaose ieškodamos sistemos, metodikos, nes tikėjo, kad gali pavykti, nes pavyksta kitiems.

– Leido pinigus įvairiems mokymams nuo pardavimų iki saviugdos koučingo ir visuose ieškojo AIŠKUMO: “kas aš esu, kokia mano veikla, kaip uždirbti.”


Ir visus atsakymus į savo klausimus nuo: aiškumo, klientų, pardavimų – rado, kai praėjo brand’o strategiją.

Brandwomas konferencijoje solo veiklos brand’as sudėliotas remiantis metodika ir sistema, yra tas būdas, kuris sumažina laiko ir veikloje daromų klaidų proporcijas. Tai puikus būdas išmokti nustatyti orią savo paslaugų ar produkcijos kainą, tai žinios, kaip surasti savo išskirtinį veiklos charakterį ir kaip monetizuoti savo kūrybiškumą.

 Autorė Lauryna Olertaitė Stukienė

Pranešimą paskelbė: Lauryna OLERTAITĖ, MB MEŠAS

Parašykite komentarą