• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • 7 priežastys pakeisti durų spyną
  • Kokie lietuviški suvenyrai keliaus į Dubajų: mediniai šaukštai ar gintaro karoliai?
  • Pandemija – ne priežastis atidėlioti skiepus nuo erkinio encefalito

RSS Horoskopai

  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?
  • 2021 metų horoskopas Žuvims

RSS IT naujienos

  • Iššūkis IT sektoriuje – stiprinti darbuotojų lojalumą 
  • Dirbtinį intelektą kurianti lietuvė: jei moki parašyti rašinį, pavyks ir programuoti
  • Įvaldykite savo „Android“ išmanųjį: 7 funkcijos, kurias mažai kas atradę

Į įtakingiausių influencerių TOP dešimtukus įsiveržė ir nauji veidai

Į įtakingiausių influencerių TOP dešimtukus įsiveržė ir nauji veidai

Pandemija stipriai sujaukė influencerių rinkodarą – privertė juos keisti temas, kuriomis kalba, ir produktus bei paslaugas, kurias reklamuoja. Tačiau, kaip rodo skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“, kartu su rinkos tyrimų bendrove „Kantar“, sudaryti įtakingiausių 2020-ųjų influencerių dešimtukai, dalis nuomonės formuotojų įtakos iš savo rankų nepaleido ir pačiu sunkiausiu laikotarpiu. Skelbiama, kad „Instagram“ lyderės poziciją, kaip ir metais anksčiau, sėkmingai išlaikė Karolina Meschino, „Facebook“ užkariavo „Beatos virtuvė“, o „Youtube“ įtakingiausiuoju tapo Laurynas Zmejauskas-Safas.

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „SuperYou“ įtakingiausių šalies nuomonės formuotojų TOP dešimtukus skelbia antrus metus iš eilės. Šįkart sąrašas sudarytas išanalizavus nuomonės formuotojų aktyvumą 2020 metų birželio-spalio mėnesiais skirtinguose socialiniuose tinkluose: „Instagram“, „Facebook“ ir „Youtube“.

„Tyrimu siekėme pamatyti kuo įvairiapusiškesnį influencerių įtakos vaizdą. Analizavome viešai prieinamus ir matomus influencerių duomenis, tokius kaip sekėjų skaičius, žmonių įsitraukimas į turinį (video peržiūros ir komentarai) bei kuriamo ir auditorijoms atiduodamo turinio kiekis. Papildomai atlikome ir dvi apklausas: apklausėme beveik 300 rinkodaros specialistų ir per 500 socialinių tinklų naudotojų, kas leido sudaryti išties reprezentatyvius įtakingiausių nuomonės formuotojų sąrašus“, – sako agentūros „SuperYou“ vadovas Mindaugas Lataitis.

Tyrimas atliktas bendradarbiaujant su rinkos tyrimų bendrove „Kantar“, taip pat Lietuvos marketingo asociacija, padėjusia pasiekti rinkodaros specialistus, ir sklaidos partneriu – portalu Žmonės.lt. Tyrimo formulė įgyvendinta remiantis „Kantar“ ir „SuperYou“ surinktais viešai prieinamais statistiniais duomenimis (50 proc.), rinkodaros ekspertų apklausa (35 proc.), taip pat reprezentatyvia socialinių tinklų naudotojų apklausa (15 proc.).

Topuose – drąsūs ir nebijantys pasijuokti

Praėjusiais metais „Instagram“ buvo tas kanalas, kuris užtikrintai tapo svarbiausiu bendradarbiavimo socialiniu tinklu. Įtakingiausia socialiniame tinkle „Instagram“, kaip ir 2019-aisiais, tituluota socialinių tinklų žvaigždė Karolina Meschino, turinti 367 tūkst. sekėjų, antrąją vietą užėmė fotografas, šokėjas Naglis Bierancas su 282 tūkst. sekėjų. Trečioje vietoje atsidūrė laidų vedėja ir kulinarinių knygų autorė Beata Nicholson, kurią „Instagram“ seka 167 tūkst. gerbėjų.

Savo pozicijas Beata Nicholson užsitvirtino ir „Facebook“ kanale. Čia jos puslapis „Beatos virtuvė“ karaliauja pirmoje sąrašo vietoje. Antroje „Facebook“ influencerių sąrašo vietoje puikuojasi turinį mamoms kuriančios tinklaraštininkės Soteros Šveikauskaitės puslapis „Babyblog.lt“, o trečioje vietoje – pirmojo karantino metu mamos parodijomis išgarsėjęs humoristinio turinio kūrėjas Edvinas Krupinskas.

Visgi šmaikštaus turinio kūrėjai aktyviausiai įtaką daro „Youtube“ platformoje. Įtakingiausiųjų sąrašo viršuje atsidūrė absurdo humoro turinio kūrėjas Safas, antras įtakingiausias – videotinklaraštininkas Paulius Mikolaitis, geriau žinomas Paul de Miko vardu, o trečiąją poziciją užsitikrino humoristas Mantas Bartuševičius.

Iškilti padėjo ir naujai įsiveržęs „TikTok“

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“ verslo plėtros vadovė Gintarė Surgutanovienė sako, kad šiemet labiausiai nustebino būtent „Youtube“ nuomonės formuotojų dešimtukas ir ypač pirmoje vietoje atsidūręs Safas. „Akivaizdu, kad šio influencerio sėkmę lėmė ilgalaikis, nuoseklus darbas, kuriant turinį ir bendradarbiaujant su prekių ženklais. Verta paminėti, kad išskirtinai humoristinio turinio kūrėjų lyderystė „Youtube“ platformoje rodo, jog prekių ženklai tampa vis atviresni ir savo prekės ženklų komunikacijos nebijo integruoti į drąsų turinį“ , – sako G. Surgutanovienė.

Anot jos, praėjusiais metais daliai influencerių į sąrašo aukštumas iškilti padėjo per pandemiją Lietuvoje išpopuliarėjęs socialinis tinklas „TikTok“. „Kūrėjams, greitai pritaikiusiems savo turinį šiam naujam tinklui, pavyko užsitikrinti didesnį populiarumą, nes šioje naujoje ir dar sunkiai nuspėjamoje platformoje lankosi didelė visuomenės dalis. Tad tokiems influenceriams kaip Safui ar Edvinui Krupinskui „TikTok“ išties padėjo sužibėti“, – sako „SuperYou“ verslo plėtros vadovė.  

Pasisekimo sulaukia išnaudojantieji skirtingus kanalus

G. Surgutanovienė pastebi dar vieną tendenciją – bendradarbiavimą su prekių ženklais lengviau užsitikrina nuomonių formuotojai, aktyviai komunikuojantys bei kuriantys turinį ne viename socialiniame tinkle. Tokiu principu veikiantys influenceriai į savo turinį žiūri kaip į mini kampanijas, kurias integruoja keliems socialinių tinklų kanalams ir, tokiu būdu išplėtę savo auditoriją, tampa patrauklesni įvairiems prekių ženklams.

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“ įtakingiausiųjų šalies influencerių dešimtukai sudaryti atrinkus 200 populiariausių nuomonės formuotojų. Tiesa, vienas „Instagram“ ir „Facebook“ dešimtukuose esantis nuomonės formuotojas nesutiko būti įvardijamas.

Norintieji išsamiau susipažinti su atliktu tyrimu, tai gali padaryti apsilankę svetainėje www.influenceriureitingas.lt.

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB

Rekomenduojame
 
Jermyn Street Luxury Pre-Shave Gel Gelis prieš skutimąsi, 50ml
 
1.3. Strengthening Shampoo With Lavender Šampūnas kasdieniam naudojimui, jautriai galvos odai, 250 ml
 
Nourishing Moisture Conditioner Maitinantis ir drėkinantis kondicionierius sausiems plaukams, 1000 ml
 
Shades of Dahlia Valomasis veido ir rankų gelis, 280ml
 
REPAIR Atkuriamasis tekstūrą grąžinantis purškalas, 195 ml
 
Teknia Frizz Control Conditioner Nenuplaunamas kondicionierius nepaklusniems plaukams, 300ml
2021 02 11   BNS Spaudos centras
  Laisvalaikis
  • Pasiruošk brandos egzaminams su KTU 2021. Virtualios paskaitos

  • Seimo Kaimo reikalų komitetas: teikiant paramą nukentėjusiems nuo pandemijos, žemės ūkio verslas negali būti ignoruojamas

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt

Draugai

Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Korona virusas - Karantinas Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Rekomenduojame

  • https://zaidziam.lt
  • rasto darbai
  • filmai online
  • cs 1.6 siųstis
  • filmai online
  • fs19 mods
  • Trumpalaikė buto nuoma
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

    SAVE & ACCEPT