Verslas

„Henkel” skelbia geresnius nei tikėjosi 2009 metų veiklos rezultatus

Kompanijos „Henkel” 2009 veiklos metais, sudėtinga ekonominė situacija, nenumatytos valiutos problemos ir industrinių klientų paklausos mažėjimas lėmė kompanijos pastarųjų finansinių metų rezultatus bei rimtus veiklos išbandymus Centrinėje Rytų Europoje („Henkel” CRE). Vis dėlto, pardavimai išaugo 2.3 proc. Nors ekonomikos ir finansų rinkos dar nėra stabilios, kompanija tikisi, kad atitinkamose rinkose pardavimai ir toliau augs. „Ypač puikūs kompanijos ketvirtojo ketvirčio finansiniai rezultatai, – sako Kasper Rorsted, „Henkel” valdybos pirmininkas. – Skalbimo ir buitinės chemijos verslo sektorius išplėtė pozicijas rinkose ir padidino pelningumą. Lipnių technologijų sektoriui nepaisant ekonominės krizės pavyko suvaldyti situaciją bei pasiekti teigiamų rezultatų. Net ir esant nepalankiomis ekonominėmis sąlygomis, mes galime veikti greitai, ryžtingai bei rezultatyviai.” 2009 metais, kompanijos „Henkel” pardavimai sudarė 13.573 mln. eurų ir tai yra 3,9 proc. mažiau nei praėjusiais metais. Skalbimo ir buitinės chemijos sektorius sudarė beveik 47 proc. visų „Henkel” CRE įplaukų 2009 metais. Tuo tarpu lipniųjų technologijų sektorius gali pasigirti 38 proc. indėliu, o kosmetikos sektorius 15 proc. indėliu bendrosioms įplaukoms. „Henkel” CRE yra atsakinga už veiklos koordinavimą pasaulinėje „Henkel” grupėje 32-jose šalyse centrinėje bei rytų Europoje bei centrinėje Azijoje. Veiklos pelnas (EBIT) padidėjo 38,6 procentų nuo 779 mln. iki 1.080 mln. eurų, lyginant su praėjusiais metais, o tam įtakos turėjo kompanijos „Global Excellence” restruktūrizavimo sąnaudos. Dėl grynųjų pinigų srautų didinimo ir įsigijimų sumažėjimų, „Henkel „pavyko sumažinti grynąsias skolas iki 1,0 milijardų eurų nuo 2,8 milijardų eurų, lyginant su praėjusiais metais. Vyraujančios mažesnės palūkanų normos ženkliai prisideda prie „Henkel” finansinių rezultatų gerinimo. Didelė pažanga buvo padaryta grynojo apyvartinio kapitalo valdyme. Palyginti su ankstesnių metų, grynojo apyvartinio kapitalo santykis su pardavimais pagerėjo nuo 11,7 iki 7,8 procento. Administracinė valdyba, stebėtojų taryba ir akcininkų komitetas siūlys 0,53 euro už privilegijuotas ir 0,51 euro už paprastąsias akcijas. Verslo sektorių apžvalga Skalbimo ir buitinės chemijos priemonių verslo sektoriaus pajamos didėjo 2,9 proc. Dviženklis augimas užfiksuotas Rytų Europos, Afrikos, Vidurio Rytų regionuose. Veiklos pelnas išaugo iki 17,8 proc. nuo 450 mln. iki 530 mln. eurų. Prie šių rezultatų prisidėjo inovatyvių „Persil ActicPower”, „Vernel Crystals” produktų pardavimai. Produktų skirtų indaplovėms pardavimai išaugo Rytų Europoje, o indų ploviklių paradvimai labiausiai išaugo Afrikos ir Artimųjų Rytų regionuose. Kosmetikos ir higienos priemonių sektoriaus pardavimai išaugo 3,5 proc. ir siekė 3.010 mln. eurų. Puikūs finansiniai rezultatai užfiksuoti Rytų Europoje ir Afrikos regionuose, Vidurio Rytuose, Lotynų Amerikos ir Azijos-Ramiojo vandenyno regionuose. Plaukų kosmetikos priemonių pardavimai pasiekė naujų rekordų, o tam įtakos turėjo nauji prekės ženklai, novatoriški plaukų dažų ir formavimo produktai. Vakarų Europoje pokyčiai buvo teigiami, nepaisant nepalankių rinkos sąlygų. Koreguojamas veiklos pelnas buvo 2,1 procento didesnis už praėjusių metų lygį ir sudarė 387 milijonų eurų. Plaukų kosmetikos priemonių pardavimų augimas pasiekė naujų aukštumų. Ypač sėkmingai rinkose pasirodė naujasis „Syoss” bei „Schwarzkopf Essential Color”, plaukų dažai be amoniako, prekės ženklai. Eurpoje lyderiais išliko „Taft” bei jaunimui skirtos „Got2b” produktų linijos. Lipalų technologijų sektoriaus pardavimai sumažėjo 7,1 procento ir siekė 6,224 mln. eurų. Tai labiausiai buvo jaučiama Vakarų Europoje bei Šiaurės Amerikoje, o Lotynų Amerikoje pardavimai išaugo lyginant su ankstesniais metais. Teigiamiems finansiniams rezultatams įtakos turėjo „Global Excellence” -išlaidų mažinimo priemonių įgyvendinimo programa.

Parašykite komentarą