Verslas

„Greitai.lt” valdanti bendrovė pirmąjį 2009 m. pusmetį pasiekė 41,8 mln. Lt apyvartą

Populiariausią Lietuvoje lėktuvų bilietais prekiaujantį portalą „Greitai.lt” valdanti UAB „Interneto partneris” per pirmąjį 2009 m. pusmetį Lietuvoje pasiekė 21,97 mln. Lt. apyvartą. Dar šešis tokio pobūdžio tinklalapius užsienio rinkose valdančios bendrovės konsoliduota pirmojo pusmečio apyvarta siekė 41,822 mln. litų. Latvijoje ir Estijoje veikiančių „Interneto partnerio” portalų pardavimai, nepaisant ekonominės recesijos, sparčiai išaugo. Bendrovės portalo „Flysiesta.lv” Latvijoje apyvarta lyginant su pirmuoju 2008 m. pusmečiu išaugo 15 proc. ir siekė 4,5 mln. Lt. Estijoje pirmaujantis „Bookinghouse.ee” per pusmetį pasiekė 11,6 mln. Lt. apyvartą. Tai – 73 proc. daugiau nei tuo pat laikotarpiu pernai metais. Lenkijoje valdomo portalo „Flysiesta.pl” apyvarta smuko 25 proc. ir siekė 3,059 mln. Lt. Bendrovės apyvarta Lietuvoje, lyginant su pernai metais, mažėjo 9 proc. „Finansinius rezultatus vertiname teigiamai, ypač turėdami omenyje tai, kad Lietuvoje kelionių agentūrose parduodamų lėktuvų bilietų rinka šiemet susitraukė 20 proc. Optimistiškai nuteikia ir tai, kad Latvijoje rinkai sumažėjus beveik dvigubai, sugebėjome pasiekti nemažą augimą. Estijoje pavyko pasiekti dar įspūdingesnių rezultatų: rinkai traukiantis trečdaliu, mūsų pajamos kilo 73 proc.”, – teigė UAB „Interneto partneris” direktorius Vladas Sapranavičius, kurio teigimu, Lenkijoje bendrovės apyvarta mažėjo tiek pat, kiek traukėsi ir visa lėktuvų bilietų pardavimo rinka. Gerų rezultatų, nepaisant recesijos, leido pasiekti intensyvus technologinės bazės vystymas bei kryptinga produktų plėtra, leidusi išplėsti interneto portalų galimybes. „Nesimėtėme ir koncentravomės į mūsų pagrindinę veiklą – lėktuvų bilietų internete verslą pagrindinėse mūsų rinkose”, – dar vieną sėkmės priežastį pridėjo „Interneto partnerio” vadovas. Siekdama geriau išsiaiškinti klientų poreikius, liepos mėnesį bendrovė keturiose rinkose – Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje bei Lenkijoje – atliko tyrimą apie bilietų pirkimo internete įpročius. Jo metu buvo atskleisti svarbiausi veiksniai, į kuriuos atsižvelgia keliautojai, skrydžių bilietų ieškantys internete. Nors skirtingose šalyse vykdytų apklausų rezultatai procentine išraiška kiek skyrėsi, tačiau tendencijos visose keturiose šalyse išliko tos pačios. Svarbiausi keturi veiksniai, į kuriuos pirkėjai atsižvelgia rinkdamiesi pardavėją, yra bilieto kaina, svetainės patogumas, finansinių operacijų saugumas ir kuo platesnės atsiskaitymo priemonių galimybės. Net 66 proc. iš 4 tūkst. tyrime dalyvavusių lietuvių svetainės saugumo svarbą iš devynių balų įvertino devyniais, o dar 18 proc. – aštuoniais ir septyniais. „Mūsų bilietų prekybos portaluose saugų apmokėjimą užtikrina vienas saugiausių ryšių pasaulyje SSL. Jo sertifikatą gavome iš tarptautinio elektroninio parašo sertifikavimo centro „VeriSign”, – pažymėjo bendrovės direktorius. Iš keturių apklausoje dalyvavusių šalių, lietuviai yra patys pastoviausi – beveik penkiolika procentų jų bilietus perka ten pat, kur ir visada. Taip pat jie mažiausiai linkę pasitikėti draugų rekomendacijomis – jomis remiasi tik 27% apklausos dalyvių. Svarbiausias kriterijus, nulemiantis vartotojo apsisprendimą pirkti – kaina. Jis ypatingai svarbus pasirodė beveik 70% ir svarbus dar 10,5% tyrime dalyvavusių lietuvių. „Tyrimas patvirtino mūsų nuomonę, kad vienas svarbiausių faktorių renkantis bilietus internetu yra kaina. Mūsų verslas yra orientuotas į mažiausios skrydžio kainos paiešką, tad žadame ir toliau kryptingai dirbti šia linkme. Remdamiesi kitais gautais rezultatais, koncentruosimės į pirkėjams svarbiausių sričių vystymą ir tobulinimą. Atsižvelgdami į klientų pageidavimą turėti daugiau atsiskaitymo galimybių, jau artimiausiu metu žadame įdiegti sistemą, leidžiančią patogiai atsiskaityti jungiantis prie bankų teikiamų elektroninės bankininkystės paslaugų” – apie ateities planus pasakojo V. Sapranavičius.

Parašykite komentarą