Šį pavasarį Lietuvoje „Goodyear” pristato revoliucinę vasarinę padangą „OptiGrip” su itin pažangia technologija. Ši padanga buvo sukurta naudojant „SmartWear” technologiją, kuri užtikrina išskirtinai puikių savybių išlaikymą visą padangos eksploatavimo laikotarpį, net kai padanga yra dėvėta. Vokietijos organizacijos TÜV atliktais nepriklausomais atsparumo slydimui vandens sluoksniu bandymais nustatyta, kad šios dėvėtos padangos eksploatacinės savybės yra geresnės, palyginti su naujomis konkurentų padangomis. „Goodyear” buvo pirmoji bendrovė, kurios padanga palietė mėnulio paviršių, ir pirmoji, sukūrusi padangas, su kuriomis galima važiuoti jas pradūrus (angl. „Run-on- Flat”). „Goodyear OptiGrip” – tai dar vienas revoliucinis žingsnis padangų istorijoje. Paprastai dėvimų padangų eksploatacinės savybės šlapiuose keliuose blogėja dėl to, kad vis daugiau dėvisi protektoriaus raštas. Tačiau naudojant „OptiGrip” padangą, stabdymo nuotolis šlapiame kelyje net po 30 000 km vis dar išlieka 20 proc. trumpesnis. Nuriedėjusi 20 000 km „OptiGrip” padanga yra labiau atspari slydimui vandens sluoksniu nei visiškai naujos konkurentų padangos. Perversmą sukėlęs „Goodyear” atradimas, kuriuo buvo siekiama išspręsti dėvimų padangų savybių blogėjimo problemą, įkūnytas naujojoje „Goodyear OptiGrip” padangoje, gaminamoje pagal naujovišką „SmartWear” technologiją. Nusidėvėjus padangos, pagamintos pagal naująją technologiją, protektoriaus paviršiui atsiveria nauji gumos mišiniai ir grioveliai, užtikrinantys aukštą sukibimo su šlapia kelio danga ir atsparumo slydimui vandens sluoksniu lygį. Tad naujosios „OptiGrip” padangos eksploatacinės savybės išlieka puikios net tada, kai padanga yra dėvėta. Vairuotojui tai reiškia trumpą stabdymo nuotolį šlapiame kelyje, gerą atsparumą slydimui vandens sluoksniu, kuris gali susidaryti ant kelio paviršiaus, ir puikų valdymą per visą padangos eksploatavimo laikotarpį. Josephas Lambertas, „Goodyear” Liuksemburgo techninio centro padangų bandymų ir vertinimo padalinio vadovas, pabrėžė: „Svarbiausia užduotis kuriant „OptiGrip” padangą, be jokios abejonės, buvo užtikrinti puikų rezultatą šlapiame kelyje. Tai yra pats svarbiausias saugos rodiklis.” Puikūs nepriklausomų bandymų rezultatai Nepriklausomus „Goodyear OptiGrip” bandymus atliko Vokietijos organizacija „TÜV SÜD Automotive” . Atliekant bandymus buvo matuojama daugybė parametrų – stabdymas, slydimas vandens sluoksniu ir valdymas esant įvairioms kelio sąlygoms ir įvairiais padangos eksploatavimo laikotarpio tarpsniais. „TÜV SÜD” padarė išvadą, kad dėl ilgai nekintančių savybių „OptiGrip” pranoksta pagrindinius konkurentus šiais įspūdingais rezultatais: • nuvažiavus 20 000 km „OptiGrip” padangos tiesinis atsparumas slydimui vandens sluoksniu yra geresnis nei visiškai naujų padangų, kurias gamina konkurentai; • nuvažiavus 30 000 km „OptiGrip” padangos stabdymo atstumas šlapiame kelyje yra 20 proc. trumpesnis. Naujosios „Goodyear OptiGrip” padangos stabdymo šlapiame kelyje savybės akivaizdžiai išlieka puikios per visą eksploatavimo laikotarpį. Palyginti su dviejų pagrindinių konkurentų padangomis , „OptiGrip” padangų stabdymo atstumas nuvažiavus 10 000 km yra 5 proc. trumpesnis, nuvažiavus 20 000 km – 7 proc., o nuvažiavus 30 000 km su „OptiGrip” padangomis sustojama net 20 proc. trumpesniu atstumu.