Transportas

„Goodyear“ demonstruoja savo išmaniosios padangos prototipą kelyje

„Goodyear“ išmaniosios padangos prototipas skirtas optimaliam ryšiui tarp padangų ir transporto parkų operatorių užtikrinti.

Ženeva, 2018 m. kovo 6 d. 2018 m. Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje „Goodyear“ pademonstravo naujausius išmaniosios padangos prototipo pranašumus, išsamią padangos informacinę sistemą, apimančią pačią padangą, jutiklius ir debesies technologija pagrįstus algoritmus, kurie veikdami visi kartu užtikrina transporto parkų operatorių ryšį realiuoju laiku per programėlę mobiliesiems.

„Mobilumo populiarumas nenustoja augti, todėl matome, kad ateinančiais metais kiekvienos transporto priemonės nuvažiuotas kilometrų skaičius gerokai išaugs, – sako Chris Delaney, „Goodyear“ prezidentas Europoje, Vidurio Azijoje ir Afrikoje. – Tiek kliento patogumui, tiek verslo modeliui yra svarbu, kai transporto parkų operatoriai aktyviai valdo ir sprendžia padangų priežiūros problemas.“

„Goodyear“ išmaniojo prototipo padangos leidžia nuolat būti prisijungus ir bendrinti duomenis realiuoju laiku, taip padangos naudojamos optimaliai, užtikrinamas saugesnis ir ekonomiškesnis mobilumas ir maksimaliai padidinamas padangos eksploatavimo laikas.

„Goodyear“ išmaniosios padangos jutikliai, transporto priemonės ir trečiųjų šalių informacija teikia duomenis realiuoju laiku į „Goodyear“ firminius algoritmus. Dėl šių algoritmų informacija apie padangos ID ir būseną, įskaitant nusidėvėjimą, temperatūrą ir slėgį, nuolat atnaujinama ir bendrinama su transporto parko operatoriais.

„Padangos našumo ir nusidėvėjimo informacija teikia signalą realiuoju laiku, kai padangai reikia atlikti techninę priežiūrą, kad būtų galima prailginti jos eksploatavimo laiką, būtų ekonomiškiau naudojami degalai ir nesumažėtų jos našumas, – tęsia C. Delaney. –Tokio tipo iniciatyvioji priežiūra leidžia transporto parkų operatoriams tiksliai atpažinti ir išspręsti galimas padangų priežiūros problemas, kol dar niekas nenutiko.“

Bendrinamų duomenų mobilumas nenustoja augti dėl noro sumažinti eksploatavimo išlaidas ir padidinti padangų naudojimo patogumą klientams. 2015 metais bendrinami apskaityti kilometrai sudarė 4 % visų nukeliautų pasaulio kilometrų. Numatoma, kad šis skaičius viršys 25 % iki 2030 m.[1]

„Mobilumas ir toliau sparčiai vystosi, todėl plečiasi ir klientų bei transporto parkų operatorių poreikiai, – sako C. Delaney. – „Goodyear“ nuspėja, kokie produktai, paslaugos ir funkcijos ateityje tenkins klientų ir transporto parkų operatorių mobilumo poreikius.“

Junkitės ir atsisiųskite

Aplankykite mus Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje:  stendas Nr. 2056 (2 salė) arba atsidarykite mūsų internetinių naujienų puslapį EMEA newsroom

Youtube Vaizdo įrašas
 

Apie „Goodyear“

„Goodyear“ yra viena didžiausių padangas gaminančių bendrovių pasaulyje. Joje dirba apie 64 tūkstančiai žmonių, o gamyba vyksta 48 gamyklose, kurios yra 22 pasaulio valstybėse. Bendrovės naujovių kūrimo centrai Akrone (Ohajo valstija, JAV) ir Kolmar Berge (Liuksemburgas) kuria moderniausius produktus bei paslaugas, kurie tampa naujais padangų pramonės etalonais. Daugiau informacijos apie „Goodyear“ ir jos produktus rasite interneto svetainėje https://www.goodyear.eu.

[1] https://www.morganstanley.com/ideas/car-of-future-is-autonomous-electric-shared-mobility

Pranešimą paskelbė : Kristina Jugulytė, PR Service

One Comment

  • Patricija

    Be jokios abejones tokio gamintojo padangos kainuoja brangiau, bet esi garantuotas, kad isigijai kokybiskas. Dabar jukr ir padangos internetu imanoma nusipirkti, tad tereikia skirti laiko paieskoms narsykleje. Asmeniskai nesuprantu kaip perka naudotas ar neaiskios kilmes padangas siekiant sutaupyti, juk isigijus kokybiskas, gali vazineti ne viena sezona

Parašykite komentarą