Prestižinis pasaulio reklamos verslo savaitraštis „Adweek” praėjusių metų geriausia žiniasklaidos komunikacijos planavimo agentūra pasaulyje paskelbė OMD. Šį įvertinimą OMD tinklas laimi jau antrus metus iš eilės. „Adweek” savo sprendimą pagrindė OMD gebėjimu konsoliduoti didžiulius tarptautinius projektus, pasiūlyti efektyvius analizės ir planavimo įrankius bei inovatyvius žiniasklaidos komunikacijos planavimo sprendimus. Taip pat leidiniui įspūdį padarė išaugę tinklo finansiniai rezultatai, kai kitiems rinkos dalyviams vos pavyko išlaikyti stabilumą. Per 2009 m. OMD laimėjo klientus, kurių projektų vertė viršija 2,5 mlrd. USD (6,1 mlrd. Lt) ir pasiekė 32 mlrd. (78 mlrd. Lt) bendrus pasaulinius pardavimus, kurie buvo 9 proc. didesni nei 2008 m. Tinklo pajamos išaugo 4 proc. iki 895 mln. USD. (2,18 mlrd.Lt). 140 biurų 80 pasaulio šalių turinčio tinklo klientų portfelis praėjusiais metais pasipildė mobilaus ryšio operatoriaus „Vodafone” bei vieno iš 20 didžiausių įdarbinimo portalų „Monster.com” globaliais projektais, taip pat „Pepsi” (Azija/Okeanija), „Entel” (Lotynų Amerika), HP (Europa, Vidurio Rytai, Pietryčių Azija ir Okeanija) bei „Rogers Communications” (Kanada). 2009 m. OMD tapo pioniere įgyvendindama pirmąją elektroninių knygų skaityklės „Kindle” reklamos kampaniją bei unikalią vaizdo platformos integravimo į spausdintą žurnalą kampaniją, kurioje pirmą kartą apjungė du klientus – „PepsiCo” ir CBS. Šiuos abu projektus koordinavo naujas OMD padalinys „Ignition Factory”, kurio misija yra kurti naujas technologijas tradicinėms ir naujoms žiniasklaidos platformoms. Praėjusiais metais taip pat startavo „OMD Pop”, klientus informuojantis apie naujausias populiariosios kultūros tendencijas bei teikiantis rekomendacijas, kaip jas išnaudoti marketingo kampanijoms. Šis padalinys iš JAV pirmiausia išsiplės į Aziją, o „Ignition Factory” atidaro biurą Didžiojoje Britanijoje. Klientų pripažinimą taip pat pelnė OMD išvystytas darbastalio programinės įrangos paketas, leidžiantis realiu laiku stebėti kampanijų eigą ir atsiperkamumą (ROI). Atsiperkamumo ir analizės įrankių tobulinimui OMD prioritetą teikia nuo 2007 m. 1996 m. pasaulyje įkurtas agentūrų tinklas OMD Lietuvoje savo veiklą pradėjo 1998 m. Apie OMD „OMD Worldwide”, turintis 140 biurų 80 pasaulio šalių, yra didžiausias, nuosekliausiai besivystantis bei inovatyviausias žiniasklaidos komunikacijos planavimo tinklas pasaulyje. „OMD Worldwide” yra „Omnicom Media Group” dalis ir „Omnicom Group”, Inc. (NYSE: OMC) žiniasklaidos padalinys. „OMD” pagal dydį ir konkurencingumą užima pirmą vietą žiniasklaidos agentūrų reitinge (rinkos tyrimų kompanijos RECMA duomenys). „The Gunn Report for Media” pastaruosius keturis metus „OMD” skiria kūrybiškiausios agentūros pasaulyje vardą. Kaip ir pastarieji apdovanojimai, leidiniai „Adweek” ir „Campaign Magazine” OMD pripažino 2008 m. pasaulio agentūra/tinklu. 2008 m. šis tinklas pelnė daugiausia „Kanų liūtų” reklamos festivalio apdovanojimų.
Related Posts

Didžiausius infrastruktūros projektus įgyvendinanti „Fegda grupė“ pajamas išaugino dvigubai, pelną – septynis kartus
2024 03 21
Tarptautiniai studentai iš 20 šalių ir darbdaviai susitiko pirmajame „Study in LT“ karjeros renginyje „Your Dream Career Starts Here”
2024 11 18