Transportas

GEFCO – strateginis Kinijos gamybos bendrovės „CAMC Engineering“ partneris

Pasaulinio garso pramoninės logistikos kompanija ir Europos lyderė automobilių logistikos srityje „GEFCO Group“ sudarė sutartį su Kinijos bendrove „CAMC Engineering Co., Ltd“. Ši bendrovė priklauso Kinijos Nacionalinei mašinų pramonės korporacijai (SINOMACH). Jos specializacija yra inžineriniai, viešųjų pirkimų ir statybų projektai (EPC), taip pat vidaus bei užsienio investicijos. Pagal sutartį, 50 sunkvežimių su konteineriais turi būti pervežta keliais arba geležinkeliu iš Kinijos į Baltarusiją per Kazachstaną. Nukeliauti tenka 5076 kilometrų – jie įveikiami per mažiau nei 3 savaites.

Naujasis strateginis pramoninis ryšys, kurį užmezgė GEFCO

2015 m. sausį „GEFCO Kinija“ pasirašė sutartį su bendrove „CAMC Engineering Co. Ltd“ (CAMCE). Tai – Kinijos grupė, kurios specializacija yra inžineriniai, viešųjų pirkimų ir statybų (EPC) projektai, taip pat vidaus bei užsienio investicijos. Šios sutarties pagrindu GEFCO kontroliavo 50 konteinerinių sunkvežimių pervežimą iš Khorgos miesto, esančio vakarinėje Kinijoje, į Altynkolį, įsikūrusį rytų Kazachstane, prieš išvežant krovinį į Baltarusijos sostinę Minską. GEFCO taip pat rūpinosi su šia operacija susijusiais muitinės formalumais. Kad pavyktų atlikti šią didelės apimties operaciją, visa „GEFCO Group” turėjo būti įgijusį kompetencijas kontroliuoti sunkiasvorės įrangos logistiką ir gabenti krovinį geležinkeliu. Tiesą sakant, GEFCO sukūrė novatorišką sistemą, kurią pasitelkiant, du sunkvežimiai gali būti gabenami viename vagone. Taip užtikrinama, kad kroviniai būtų pervežami optimaliai ir ekonomiškai.

Įmonės „CAMC Transportation“ generalinis direktorius Allenas Dangas konstatuoja: „Tam, kad tarptautiniu mastu galėtume atlikti šią sudėtingą operaciją, mums reikėjo surasti logistikos partnerį, kuris turėtų patikimą tinklą ir būtų įsitvirtinęs tiek Azijoje, tiek ir „1520 zonoje“ [1] . Padedant „RZD Group“, abu partneriai, pasitelkdami išsamias GEFCO žinias apie šį geografinį regioną, taip pat gebėjimą įveikti specifinius logistikos iššūkius, puikiai susidorojo su užduotimi.“

Sėkmingai bendradarbiauja GEFCO dukterinės bendrovės, veikiančios Kinijoje, Baltijos šalyse ir Kazachstane

Bendrovė „GEFCO Kinija“, vadovaujanti projektui, prižiūrėjo, kaip įgyvendinamos paslaugos, padedant Kazachstane ir Baltijos šalyse veikiančioms dukterinėms bendrovėms. Taip pat ši įmonė bendradarbiavo su klientu. „GEFCO Kazachstanas“ priėmė sunkvežimius Khorgos mieste, rūpinosi muitinės formalumais Kinijos ir Kazachstano pasienyje, galiausiai išsiuntė prekes į Altynkolio mieste esantį depą. Čia jos buvo pakrautos ant specialiai pritaikytų vagonų ir geležinkeliu išgabentos į Baltarusijos terminalą, esantį Koliadičyje. GEFCO dukterinė įmonė Baltijos šalyse priėmė siuntą Minske ir pasirūpino, kad atvežtos prekės būtų iškrautos.

Bendrovės „GEFCO Azija“ verslo plėtros vadovas Andersas Fanas pabrėžia: „Laikydamiesi užtikrinamos kokybės ir paslaugų standartų, kuriuos taiko visos GEFCO komandos, taip pat turėdami patikrintą kompetenciją geležinkelių logistikos srityje, mes sugebėjome pergabenti krovinį vos per 20 dienų. Tikimės, kad šis sėkmingas pirmasis bendradarbiavimas paklos būsimos partnerystės su CAMCE pamatus, taip pat padės užmegzti ryšius su kitomis Kinijos bendrovėmis, kurioms GEFCO gali pagelbėti realizuoti tarptautinės plėtros ambicijas.“

Ilgalaikės plėtros strategija strateginės plėtros regionuose

GEFCO yra įsipareigojusi padėti savo klientams įsitvirtinti tarptautiniu mastu. Todėl bendrovė kasmet didina vis labiau plečia savo veiklą tuose regionuose, kurie pasižymi dideliu augimo potencialu. 2014 m. „GEFCO Group” taip pat pradėjo teikti naują gabenimo geležinkeliais „nuo durų iki durų“ paslaugą tarp Azijos ir Europos. Dėl jos milžiniškas Kinijos nacionalinis geležinkelių tinklas gali būti pasitelkiamas prekėms į daugybę Azijos ir Europos šalių, įskaitant Kazachstaną, Rusiją, Baltarusiją, Uzbekistaną, Vokietiją bei Vengriją, gabenti. GEFCO, žinodama, kad Pietryčių Azijos valstybių organizacijai (ASEAN) priklausančios šalys, pasižyminčios dinamiška ekonomika, turi stiprų potencialą, 2015 metais pradeda savo veiklą Vietname ir Tailande. Galiausiai, ši bendrovė, būdama RZD grupės narė, turi galimybę lengviau prieiti prie Rusijos geležinkelių tinklo. Tokia narystė atveria galimybes plėtoti savo veiklą NVS (Nepriklausomų valstybių sandraugos) šalyse.

Ši nenutrūkstama tarptautinė plėtra yra vienas kertinių akmenų, ant kurių laikosi GEFCO plėtros strategija. Be to, ji puikiai atitinka ambicingus Kinijos vyriausybės tikslus. Tiesą sakant, Pekino strategija „Diržas ir kelias“, padedant Azijos infrastruktūros investicijų bankui (AIIB) ir BRICS (Brazilijos, Rusijos, Indijos, Kinijos ir Pietų Afrikos) šalių plėtros bankams, paskatins Kiniją plėtoti savo infrastruktūrą ir ją sustiprins.

[1] „1520 zona“ – tai standartinis geležinkelio bėgių Rusijoje plotis. Ši zona apima Rusiją, Ukrainą, Baltijos šalis ir Kazachstaną.

Parašykite komentarą