Rugsėjo 4 d. Vilniuje, Šv. Kotrynos bažnyčioje vyksiančiame kūrybiškumo festivalyje „ADC*LT‘25“ dalyvių lauks įkvepianti kūrybininkų gausa – nuo Lietuvos profesionalų iki ryškiausių pasaulio vardų. Vienas jų – dizaino legenda Brian Collins, kartu su kitais pranešėjais kviesiantis atsigręžti į tikrąjį kūrybos džiaugsmą, humorą ir eksperimentavimą.
Festivalio vadovo Adomo Jazdausko teigimu, festivalio programa ir pranešimų temos buvo renkamos atsižvelgiant į bendrą festivalio temą.
„Atrinkdami pranešėjus galvojome apie geriausius savo srities profesionalus pasaulyje šiuo metu. Pastaruosius dvejus metus festivalyje lankėsi pasaulinio lygio pranešėjai, tad kiekvienais metais norime kartelę pakelti dar aukščiau. Mūsų akimis, šių metu programa itin stipri – įžvalgomis ir patirtimis dalysis žmonės, kurie patys diktuoja industrijos tendencijas ir yra visuomet žingsniu priekyje“, – sako M. Jazdauskas.
Šių metų festivalio tema – „FUN: RESURRECTION“ (liet. smagumo prisikėlimas). Ši tema renginio dalyvius kvies atsakyti į klausimą – kur iš reklamos dingo linksmybės ir juokas? Festivalis „ADC*LT’25“ vyks rugsėjo 4 d. Vilniuje, Šv. Kotrynos bažnyčioje. Bilietus įsigyti galima: čia.
Festivalio pažiba – pasaulinė dizaino legenda
Pagrindinėje festivalio erdvėje temą gvildenti temą padės tikra dizaino ikona – Brian Collins. Dizaineris, agentūros „COLLINS“ bendraįkūrėjas ir vienas ryškiausių šiuolaikinės kūrybos vizijų kūrėjų.
Prieš įkuriant „COLLINS“, B. Collins dešimtmetį dirbo vyresniuoju kūrybos vadovu „Ogilvy & Mather Worldwide“ agentūroje, o 2005-aisiais žurnalas „Fast Company“ jį įvertino „Amerikos Dizaino Meistro“ titulu. Šiandien „COLLINS“ nuolat skina „AdAge“ žurnalo „Metų agentūros“ apdovanojimus, o jos klientų sąraše tokie vardai kaip „Spotify“, „Nike“, „Airbnb“, „Google“, „Facebook“, „Instagram“, „Robinhood“, „The Guggenheim Museum“ ir daugelis kitų.
B. Collins darbai bei įžvalgos buvo ne kartą pristatyti tarptautiniuose kūrybos festivaliuose, taip pat jis buvo pakviestas skaityti pranešimų Kolumbijos, Prinstono ir Harvardo universitetuose. Be to, B. Collins – pirmasis grafikos dizaineris, pakviestas dalyvauti Pasaulio ekonomikos forume Davose.
Patirtimi dalinsis užsienio ir Lietuvos profesionalai
„ADC*LT’25“ festivalio programą taip pat praturtins įkvepiantys kūrybininkai iš viso pasaulio. Prie jų jungiasi Phil Rosieur iš „W+K London“ agentūros, bendradarbiavęs su „Nike“, „Ford“, „Upwork“ ir kitais pasauliniais prekės ženklais. Taip pat savo įžvalgomis dalysis ir Andrew Kitchener, asocijuotas kūrybos direktorius „Ragged Edge“ agentūros, kalbėsiantis apie prekės ženklų kūrimą dirbtinio intelekto amžiuje.
Į sceną taip pat lips ir portugalas Fernando Silva – vyresnysis agentūros „UZINA“ kūrybininkas. Festivalyje taip pat dalyvaus garsiosios „Pentagram“ agentūros partneris, grafikos ir šriftų dizaino ekspertas Andrea Trabucco-Campos, tyrinėjantis tipografijos, elgsenos ir technologijų sąveiką šiuolaikiniame dizaine.
Festivalio scenoje savo žiniomis dalysis ir profesionalai iš Lietuvos – „BURGA“ prekės ženklo vadovas Edgaras Petručionis, o prie jo prisijungs „Surfshark“ kampanijų vadovė Indrė Tamelė, vadovaujanti patyriminės rinkodaros bei kūrybinių eksperimentų iniciatyvoms, padėjusioms „Surfshark“ tapti vienaragiu.
Festivalį organizuoja Lietuvos dizaino asociacija (LDA) ir visas būrys festivalio kuratorių, nuo pat festivalio pradžios dirbančių komandoje: Mantas Velykis, Adomas Jazdauskas, Augustinas Paukštė, Rimantas Stanevičius. Organizuojant taip pat prisidėjo Aistė Jurė ir Miglė Rudaitytė . „ADC*LT“ komunikacijos partneriai „Open Agency“ bei „co:agency“.
Pranešimą paskelbė: Evelina Laučiūtė, UAB „coagency”