Vilnius, gegužės 4 d. (BNS). Lietuvos kaimo plėtros 2007-2013 metų programos viešinimo konkurse dalyvauja devynios bendrovės arba jų konsorciumai. Nacionalinė mokėjimo agentūra (NMA) antradienį atplėšė kandidatų vokus su pasiūlymais kelių milijonų vertės konkursui, pranešė naujienų portalas vz.lt. Trijų etapų konkurse rungiasi daugiau nei 20 įmonių, tarp kurių – ryšių su visuomene agentūros „VRP|Hill&Knowlton”, „Publicum”, „Idea Prima”, žiniasklaidos pirkimo ir planavimo agentūros „Media House”, „Carat”, „Trendmark”, reklamos agentūra „Box Agency”, interneto bendrovės „Adcom”, „Artium Magister” bei kitos. „Dabar įvertinsime kandidatų technines galimybes atlikti reikalingus darbus. Tada vėl plėšime vokus su kainų pasiūlymais”, – teigė NMA Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas Mindaugas Mincė. Anot jo, bus renkamasi ne pagal žemiausią kainą, o pagal ekonominį naudingumą. M.Mincė nei darbų trukmės, nei tikslaus biudžeto kol kas negalėjo įvardyti. Lietuvos kaimo plėtros 2007-2013 metų programos viešinimo konkurso laimėtojai privalės sukurti komunikacijos priemonių – užsakomųjų straipsnių spaudoje, laidų televizijoje, radijo stotyse, išpirkti jiems plotą ar laiką.