Netylant kalboms apie ilgai lauktą biržos rinkų šuolį skelbiamos bene pirmosios naujienos apie atsigaunantį smulkųjį verslą. Analitikai pripažįsta, jog pavėluota Europos šalių reakcija į sprogusį nekilnojamojo turto burbulą Amerikoje persiduoda ir dabar – laukiant vartojimą skatinančių ženklų. Dėmesio centre prieštaringai vertintas, tačiau visus lūkesčius pranokęs Prancūzijos akibrokštas. Nicolas Sarkozy vedama šalis yra pirmoji įgyvendinusi realius paramos veiksmus smulkiajam verslui. Dėl nuo metų pradžios supaprastintos įmonių steigimo tvarkos planuojama, jog iki metų pabaigos naujai įkurtų verslų skaičius sieks pusę milijono. Neabejojama, jog tai išjudins sąstingio apimtą šalies ekonomiką. Tuo tarpu Lietuvoje nors ir be esminių valdžios kuriamų lengvatų smulkusis ir vidutinis verslas ruošiasi netrukus prasidėsiančiam rudens sezonui. Naujai steigiamų ar palengva atsigaunančių įmonių vadovai pripažįsta, jog vieni iš svarbiausių šių metų tikslų yra partnerystės ir įvaizdžio gerinimo darbai. Tą patvirtino ir kūrybines reklamos paslaugas teikiančios bendrovės „Advision” (UAB „Reklamos vizija”) direktorius Dalius Pocevičius. Jis pripažįsta, jog šiuo metu dažniausiai tenka gerinti ar kurti naują įmonių įvaizdį, ruošti kryptingą komunikaciją. „Situacija akivaizdžiai pasikeitė: įmonės nebenori kartoti padarytų klaidų, vadovai yra atsargesni ir atsakingesni. Daug galvojama apie kokybišką produktą ar paslaugą pradedant jų įvaizdžiu baigiant pirkėjų aptarnavimu.” Lietuvoje dirbantys rinkodaros specialistai sutinka, jog pakitusios vartojimo sąlygos diktuoja būtinybę ieškoti gerokai efektyvesnių nei iki šiol sukurtų rinkodaros sprendimų. Įmonėms ir agentūroms tai puikus išbandymas – siekti kliento tikslų mažais ir vidutiniais biudžetais. Reikia būti kūrybiškais ir kantriais sutelkiant visą dėmesį į pardavimą. Paklaustas, kaip vertina esamą situaciją, agentūros vadovas pabrėžia, jog naujai kuriamos reklaminės kampanijos ir įvaizdžiai pasižymi tiesiogine, neužslėpta komunikacija. Vis daugiau prekybininkų supranta, jog nuolaidų ir išpardavimų bumas yra laikinas ginklas didinant pardavimus. Šiuo metu būtina galvoti apie nuoseklią, ilgalaikę komunikaciją. Pripratinus pirkėją prie nuolaidų ir akcijų pardavėjams bus nepaprastai sunku grįžti prie įprastų pasiūlymų ir kainodaros, išsiskirti ar būti patraukliems.
Related Posts

Lietuvos oro uostai: apie naują ir esamus
2019 06 20
Artėjant Užgavėnėms kulinarijos ekspertė pataria, kaip iškepti sveikesnius blynelius vaikams
2022 02 28