Plėtodama pažangias technologijas, viena pasaulio lyderių ir vartotojiškos elektronikos technologijų inovacijų kūrėjų „LG Electronics” (LG) sieks sumažinti šiltnamio efektą sukeliančią dujų emisiją. Planuojama, jog 2011 m. kenksmingų aplinkai dujų pavyks sumažinti 14 mln. tonų, t.y., 1,1 mln. tonų daugiau nei praėjusiais metais. Kompanijos skaičiavimais, per 2009 – 2020 m. dujų emisiją pavyks sumažinti 200 mln. tonų. „Tikime, jog intensyviai plėtodami ekologiškas technologijas pasieksime užsibrėžtų tikslų. Siekdami sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisiją, tęsime kompanijos siekį gaminti energiją taupančius ir buitį palengvinančius įrenginius”, – sako Skott Ahn, „LG Electronics” prezidentas ir Technologijų skyriaus vadovas. Įgyvendindama planą „Green 2020”, LG siekia sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisiją tiek plėtojant energiją taupančius įrenginius, tiek gamybos procese ir logistikoje. Dar viena priemonė – efektyvus įrenginių valdymas, atnaujinant senas įrenginių sistemas, naudojant perdirbtus produktus. LG nuolatos plėtoja energiją taupančius įrenginius. Didžiausią dalį jų sudaro LED televizoriai ir oro kondicionieriai, pažangios „žaliosios” technologijos vis sparčiau diegiamos šaldytuvuose ir skalbimo mašinose. Planuojama, jog LG įrenginiai ateityje 8 proc. prisidės prie bendro šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos sumažinimo. Apie LG Electronics, Inc. Kompanija LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) yra viena pirmaujančių pasaulio lyderių ir technologijų inovatorė buitinės elektronikos, buitinių prietaisų ir mobiliųjų komunikacijų srityse. 120-yje kompanijos struktūrinių vienetų visame pasaulyje dirba daugiau nei 93 tūkstančių žmonių. 2010 m. kompanijos pasauliniai pardavimai siekė 48,2 mlrd. JAV dolerių. LG sudaro keturi verslo padaliniai: „Home Entertainment”, „Mobile Communications”, „Home Appliance”, „Air Conditioning and Energy Solutions”. LG yra vienas pasaulio plačiaekranių televizorių, garso ir vaizdo technikos, mobiliųjų telefonų, oro kondicionierių ir skalbyklių gamybos lyderių pasaulyje. LG yra pasaulinis ir technologinis „Formulės-1” partneris, turintis išskirtines teises šio renginio metu pristatyti vartotojų elektronikos prekes, mobiliuosius telefonus bei duomenų procesorius. Daugiau informacijos pateikiama www.lg.com.
Related Posts

Išrinkta naujoji Lietuvos marketingo asociacijos valdyba pasiryžusi toliau stiprinti ir vienyti marketingo bendruomenę šalyje
2020 03 03
Eurolygos finalas Kaune: galingiausias Wi-Fi šalyje ir visą parą budintys „Telia“ inžinieriai
2023 05 19