Balandžio 9-ąją Rytų skirstomieji tinklai (RST) atidarė naują klientų aptarnavimo skyrių Druskininkų miesto centre (Liepų g. 2A-150). Iki šiol bendrovės klientai buvo aptarnaujami miesto pakraštyje esančiose RST patalpose (Gardino g. 90). Atidaryti naują skyrių miesto centre bendrovė nusprendė atsižvelgdama į klientų poreikius ir strateginius RST tikslus. „Vykdydami savo veiklą siekiame aukščiausių kokybės standartų. Norime, kad mūsų klientai ne tik būtų patenkinti mūsų paslaugų kokybe, bet ir turėtų galimybę mus pasiekti lengvai ir patogiai. Nuo šiol klientai, tvarkydami savo reikalus ar leisdami laiką mieste bet kurią darbo dieną galės užsukti į mūsų skyrių Druskininkų miesto centre”, – sako RST Druskininkų klientų aptarnavimo skyriaus vadovė D. Žėkienė. RST Druskininkų klientų aptarnavimo skyriaus atidarymo proga miesto savivaldybės vicemerė Kristina Miškinienė skyriaus darbuotojams palinkėjo sklandaus darbo ir efektyvaus bendradarbiavimo su elektros vartotojais ir atminimui padovanojo Druskininkų kraštovaizdžio fotografiją. Atidarymo dieną atvykusiems svečiams ir klientams skyriaus vadovė įteikė pirmųjų lankytojų diplomus, o RST racionalaus elektros energijos vartojimo ekspertas Mantas Vaskela konsultavo lankytojus, besidominčius elektros taupymo galimybėmis. Naujasis Druskininkų klientų aptarnavimo skyrius įrengtas pagal šiuolaikinius klientų aptarnavimo reikalavimus. „Stilingos ir ergonomiškos patalpos su naujais baldais bei aktualia informacija džiugina ir mūsų klientus, ir skyriaus darbuotojus”, – sako D. Žėkienė. Pasak jos, skyriuje yra įrengta kompiuterinės savitarnos vieta – čia gyventojai gali patys atlikti apmokėjimus už suvartotą elektros energiją elektroniniais kanalais. Naudodamiesi internetine prieiga čia galima pasitikrinti elektros apskaitos rodmenis savitarnos svetainėje „Mano elektra”, rasti reikalingą informaciją bendrovės tinklalapyje (www.rst.lt). Druskininkų savivaldybės elektros vartotojai į RST klientų aptarnavimo skyrių atvyksta sudaryti elektros vartojimo sutarčių, pasikonsultuoti tarifų klausimais, dėl leistinosios naudoti galios padidinimo ar sumažinimo, naujų įrenginių prijungimo prie elektros tinklo, dėl atsiskaitymo knygelių pakeitimo ir kitais klausimais. RST Druskininkų klientų aptarnavimo skyrius aptarnauja apie 11 tūkst. privačių klientų ir 540 verslo klientų. Skyrius dirba pirmadieniais –penktadieniais nuo 8.00 iki 16.30 val. (be pietų pertraukos).
Related Posts

Naujas Vilniaus plėtros etapas: Vilniaus vystymo kompanija metus pabaigs su nauja ketverių metų strategija
2022 12 02
M. Dingilevskis: naujų vaistų technologijas į priekį stumia patentavimo sistema
2025 05 01