„DPD Lietuva“ stebėdama augančius klientų srautus ir vis didėjantį susidomėjimą įmonės paštomatais, toliau plečia savo infrastruktūrą ir kovo pabaigoje pastatė jau 100-ąjį naują paštomatą visoje Lietuvoje. Iki vasaros vidurio šalyje pradės veikti dar 50 naujų bendrovės siuntų terminalų, bendras jų skaičius išaugs iki 235. Praėjusiais metais įmonė į paštomatų plėtrą investavo daugiau nei 1,2 mln. eurų, tačiau įmonė žada augti ir šiemet – toliau plėsti infrastruktūrą, investuoti į aplinkai draugišką transportą.
Pasak „DPD Lietuva“ rinkodaros ir pardavimų vadovo Baltijos šalyse Gabrieliaus Bilevičiaus, pandemijai žymiai išauginus pristatomų siuntų srautus ir klientų skaičius, bendrovės infrastruktūros, o kartu ir paštomatų plėtra tapo neišvengiamu žingsniu.
„Nuo praėjusių metų spalio mėnesio iki šiol šalyje įrengėme jau 100 naujų „DPD Lietuva“ paštomatų, kuriais naudotis galės ne tik didžiųjų, bet ir mažųjų miestų gyventojai. Dar pernai supratome, kad norėdami užtikrinti maksimalų mūsų klientų patogumą atsiimant ir išsiunčiant siuntinius, turime sparčiai auginti savo paštomatų tinklą. Tikimės, kad tai išplės daugumos naujų e. verslų geografiją, palengvins žmonių kasdienybę ir užtikrins, kad kiekvienas galėtų rasti mūsų bendrovės paštomatus kuo arčiau savo namų“, – sako G. Bilevičius.
Pernai investavo beveik 2 mln. Eur
Anot DPD atstovo, lyginant su 2019 m., pernai per siuntų terminalus pristatytų siuntų kiekiai augo 144 proc. Jei palygintume vien IV praėjusių ir 2019 m. ketvirtį, šis augimas siekė net 205 proc.
„Pernai investavome apie 1,2 mln. eurų į paštomatų plėtrą, kiek daugiau nei 0,7 mln. eurų – į konvejerinę įrangą ir IT sistemas. Augti nenustosime ir šiemet – toliau plėsime siuntų terminalo tinklą, kuris dar iki šių metų vasaros vidurio sieks 235 paštomatus visoje Lietuvoje. Ypatingą dėmesį skirsime ir siuntų gavėjų gerosios patirties kūrimui“, – teigia pašnekovas.
Į sostinės gatves šiemet išriedės elektromobiliai
Jis pratęsia, kad „DPD Lietuva“ praėjusiais metais išsikėlė ir naują strateginį tikslą – siuntų pristatymą visose Baltijos valstybių sostinėse vykdyti tik elektriniu transportu. Dalis jo sostinių gatvėmis ims riedėti jau šiemet – Vilniuje siuntas įmonės kurjeriai pristatinės su daugiau kaip 50 naujų „DPD Lietuva“ elektromobilių.
„Į aplinkai draugišką transportą investuosime apie 3 mln. Eur. Taip pat investuosime ir į įkrovimo stotelių rengimą. Turime numatę ir dar keletą naujienų rinkai, kurias inicijuosime siekdami tvaraus siuntų pristatymo organizavimo“, – sako G. Bilevičius.
Aplinką tausoja ir paštomatai
„DPD Lietuva“ rinkodaros ir pardavimų vadovas Baltijos šalyse pažymi, kad aplinką tausoti padės ir pati siuntų terminalo tinklo plėtra, nes kurjeriui nereikia važinėti individualiais adresais ir stoti atiduoti siuntas daugybę kartų.
„Esame apskaičiavę, kad vienas DPD paštomatas sumažina į aplinką išmetamo CO2 kiekį 2,9 tonomis. Tai reiškia, kad išplėtę mūsų paštomatų tinklą iki 235 siuntų terminalų, kasmet vien šis sprendimas leis sutaupyti apie 700 tonų CO2“, – teigia DPD atstovas.
Apie „DPD Lietuva“:
UAB „DPD Lietuva“ yra tarptautinės siuntų pristatymo grupės „DPDgroup“ dalis. Įmonė yra siuntų pristatymo / kurjerių verslo Lietuvoje lyderė. „DPD Lietuva“ paslaugos – siuntų pristatymas į 220 pasaulio valstybių ir nuolat plečiamas „Pickup“ savitarnos terminalų tinklas. „DPD Lietuva“ tinkle šiuo metu dirba per 850 darbuotojų.
Apie „DPDgroup“:
„DPDgroup“ yra didžiausias tarptautinis siuntų pristatymo tinklas Europoje. Grupėje dirba per 97 000 siuntų pristatymo ekspertų, yra įrengta daugiau kaip 58 000 „Pickup“ siuntų taškų. Kasdien „DPDgroup“ pristato 7,5 mln. siuntų – 1,9 mlrd. per metus. Įmonių grupė turi keturis prekės ženklus visoje Europoje: DPD, „Chronopost“, SEUR ir BRT. „DPDgroup“ priklauso „GeoPost“, kurios pajamos 2020 metais siekė 11 mlrd. Eur.
„GeoPost“ yra kontroliuojančioji kompanija, kurią valdo „Le Groupe La Poste“.
Pranešimą paskelbė: Rita Rauluševičiūtė, UAB „Gravitas Partners”