Verslas

„Douglas” bendradarbiaus su Juozu Statkevičiumi

Didžiausias Europos parfumerijos ir kosmetikos prekybos tinklas „Douglas”, valdantis daugiau nei 1000 parduotuvių 23 pasaulio šalyse, pasirašė bendradarbiavimo sutartį su vienu ryškiausiu Lietuvoje mados ir teatro kostiumų kūrėju Juozu Statkevičiumi.

„Juozo Statkevičiaus stilius ir grožio supratimas atitinka mūsų verslo koncepciją – kurti grožį, teikti aukščiausios klasės paslaugas bei produktus. Bendradarbiavimas su vienu garsiausiu Lietuvoje mados kūrėju, leis mums sukurti pridėtinę vertę klientams.” – sako „Douglas International” direktorius Marc-Andreas Carls.

Juozas Statkevičius užsitarnavo pagarbą, vertę bei nepriekaištingą reputaciją. Mados pasirodymai Paryžiuje, Niujorke, paroda Lietuvos Nacionaliniame muziejuje, liukso klasės madų salonas, daugybė kostiumų spektakliams – baletui, dramai, operai, knyga „Grožio kirtis”, vardiniai kvepalai, tai tik ištrauka iš didelės kūrėjo darbų kolekcijos.

„Douglas” ir J. Statkevičius sutartį pasirašė jubiliejinės Haute Couture kolekcijos pristatymo išvakarėse, kurioje atsispindės visų mados kūrėjo darbo metų sukauptas meistriškumas.

„Europos kosmetikos ir parfumerijos lyderio, kompanijos „Douglas” filosofijai – siūlyti klientams išskirtinį dėmesį, paslaugas bei produktus – visa tai, ką aš visuomet vertinau labiausiai, negali likti abejingas. Džiugu, kad su tokia kompanija galiu bendradarbiauti ir siekti, kad gyvenimas taptų gražesni.” – sako mados ir teatro kostiumų kūrėjas Juozas Statkevičius.

Didžiausias Europos parfumerijos ir kosmetikos prekybos tinklas „Douglas Holding” į Lietuvos rinką įžengė 2007 metais Lietuvoje įsigydamas 51 proc. bendrovės „Baltic Cosmetic Holding” (BCH) akcijų. BCH valdo 78 kosmetikos ir parfumerijos parduotuves Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, o bendrovės metų apyvarta siekia 35 mln. eurų. Lietuvoje bendrovė valdo „Sarma”, Latvijoje „Kolonna”, Estijoje „Esthetique” parduotuves.

„Douglas” parduotuvėse Lietuvoje galima įsigyti ne tik lietuvių jau pamėgtų parfumerijos ir kosmetikos gaminių, bet ir naujų išskirtinių prekės ženklų, kuriais iki šiol Lietuvoje nebuvo prekiaujama. Tik „Douglas” parduotuvėje pardavinėjami tokie išskirtiniai prekės ženklai kaip Juicy Couture, Michael Kors, Ed Hardy ir kiti.

„Baltijos šalių rinkos turi didžiulį potencialą augimui ir yra įdomios „Douglas” bendrovei. „Planuojame gana sparčią plėtrą Baltijos šalyse, nes tikime šios rinkos galimybėmis.” – sako „Douglas International” vadovas Marc-Andreas Carls.

Artimiausiu metu Lietuvoje bus atidarytos naujos „Douglas” bei „Sarma” parduotuvės naujajame „Panorama” prekybos ir pramogų centre Vilniuje.

Apie „Douglas Group”

„Douglas Group” yra Europos mažmeninės prekybos bendrovė, valdanti daugiau nei 1800 specializuotų parduotuvių. 2006/2007 finansiniai metais bendrovės pardavimai siekė 3 mlrd. litų.

„Douglas Group” pristato „prekybą širdimi ir protu”. „Širdis” reiškia, kad kompanijai patinka mažmeninė prekyba ir yra pasiruošusi tarnauti savo pirkėjui. „Protas” sako, kad darbas yra orientuotas finansiniam augimui ir sėkmei bei „Douglas Group” vertės didinimui.

24 000 mūsų darbuotojų šiandien įgyvendina šią verslo filosofiją siūlydami klientams išskirtinį aptarnavimą, aukščiausios klasės produktus už teisingą kainą. Ši filosofija vienija penkis „Douglas Group” padalinius, sėkmingai veikiančius savo rinkose:

„Douglas” kosmetika ir parfumerija šiuo metu prekiauja 23 pasaulio šalyse ir yra kvepalų, kosmetikos ir kūno priežiūros priemonių pardavimų lyderis Europoje.

„Thalia” knygynai, priklausantys „Douglas” grupei yra rinkos lyderiai Vokietijoje, Austrijoje ir Šveicarijoje.

„Christ” juvelyrinės parduotuvės pirmauja Vokietijos vidutinės ir aukštesnės klasės produktų rinkos segmente. Madų pasaulyje įsitvirtino mūsų „Appelrath-Cupper” moteriškų drabužių parduotuvės.

„Hussel” pirmauja Vokietijos prekybos saldumynais rinkoje, o nuo 2005 metų veikia ir Austrijoje.

„Douglas” istorija

„Douglas” sėkmės istorija prasidėjo 1969 metais Hamburge, Vokietijoje. Tada bendrovė „Hussel AG”, kuri 1989 metais buvo pervadinta į „Douglas Holding AG” – įsigijo šešias didžiausiame šiaurės Vokietijos mieste veikiančias „Douglas” parfumerijos parduotuves. Pirmieji tarptautinės plėtros žingsniai buvo žengti 1974 metais Austrijoje, po to – Olandijoje. Palaipsniui „Douglas” tinklas išsiplėtė visoje Europoje, o jos kosmetikos ir parfumerijos parduotuvės taip pat veikia Prancūzijoje, Italijoje, Šveicarijoje, Ispanijoje, Portugalijoje, JAV, Lenkijoje, Vengrijoje, Monake, Rusijoje, Slovėnijoje, Danijoje, Čekijoje, Turkijoje, Rumunijoje, Bulgarijoje, Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje.

Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys):
Jurga Kulickaitė
UAB „Douglas Baltic“ marketingo projektų vadovė

Parašykite komentarą