Ketvirtus metus leidžiamas pirmasis Lietuvoje nemokamas dienraštis „15min” išlieka skaitomiausiu Lietuvos didžiųjų miestų dienraščiu. Bendrovės „TNS Gallup” naujausių tyrimų duomenimis, Vilniuje jis aplenkė „Vakaro žinias”, „Lietuvos rytą” ir „Respubliką”, o Kaune ir Klaipėdoje, be jau minėtųjų, ir vietos dienraščius – atitinkamai „Kauno dieną”, „Klaipėdą” ir „Vakarų ekspresą”. „Manau, kad tiek sostinės, tiek ir kitų didžiųjų miestų gyventojams svarbu gauti greitas ir objektyvias žinias, atspindinčias jų miestų realijas bei įvykius pasaulyje, – teigia „15min” generalinis direktorius Tomas Balžekas. – Pastebėjome, jog ekonominiu sunkmečiu susidomėjimas mūsų dienraščiu išaugo – žmonės vis dažniau ieško galimybės pasinaudoti nemokamais informacijos kanalais”. T. Balžeko nuomone, anksčiau ar vėliau visa spauda ims galvoti apie būdus, kaip lengviau pasiekti skaitytojus. Šių metų kovo-gegužės mėnesiais rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup” atlikto tyrimo duomenimis, dienraštis „15min” 15-74 metų amžiaus grupėje Vilniuje turi 24,7 proc. vidutinės skaitytojų auditorijos, („Lietuvos rytas” – 22,6 proc., „Vakaro žinios” – 14,6 proc. ir „Respublika” – 12,3 proc.), Kaune – 32,7 proc. („Kauno diena” – 29,7 proc., „Vakaro žinios” – 14,6 proc., „Lietuvos rytas” – 14,5 proc., „Respublika” – 4,3 proc.), o Klaipėdoje – 50,6 proc. („Klaipėda” – 35,6 proc., „Vakarų ekspresas” – 31,1 proc., „Respublika” – 11,5 proc., „Lietuvos rytas” – 11,4 proc.). Atlikto tyrimo duomenimis, „15 min” Vilniuje turi vidutinę 112,2 tūkst., Kaune – 92,8 tūkst., Klaipėdoje – 50,6 tūkst. lojalių skaitytojų, skaitančių kiekvieną laikraščio numerį, auditoriją. Dienraštį skaito vidutines ir didesnes nei vidutines pajamas gaunantys šių didžiųjų miestų gyventojai. „15min” daugiau skaito 15-29 metų amžiaus grupės vilniečiai (34,1 proc. vidutinės auditorijos) ir kauniečiai (36,9 proc.) bei 50-74 metų amžiaus klaipėdiečiai (54,6 proc.). Vilniuje „15min” šiek tiek labiau skaito moterys – 25,8 proc. vidutinės auditorijos (vyrai – 23,4 proc.). Kaune moterų skaitytojų persvara didesnė – 52,5 proc. vidutinės auditorijos (vyrai – 31,5 proc.). Tuo tarpu Klaipėdoje „15min” šiek tiek labiau skaito vyrai – 47,3 proc. (moterys – 43,7 proc.). 2007 m. gegužę „Transparency International” atliktame tyrime „Skaidresnės žiniasklaidos link”, įmonių vadovai ir atstovai „15min” dienraštį paminėjo tarp skaidriausių žiniasklaidos priemonių. „15 min” – nemokamas laikraštis, leidžiamas nuo 2005 m. Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Skaitomiausių Lietuvos dienraščių trejetuke esantis leidinys platinamas viešajame transporte, gatvėse, kavinėse, verslo centruose ir kitose masinio susibūrimo vietose. UAB „15 minučių” priklauso Norvegijos žiniasklaidos koncernui „Schibsted”. Išsamesnės informacijos teirautis: Arnoldas Rogoznyj Rinkodaros vadovas UAB „15 minučių” Tel. +37061883184 El. paštas arnoldas@15min.lt Kontaktai: Ieva Naujalytė Direktorė RsV agentūra „Ad verum” Tel./faks.+370 5 2336561 Mob. tel. +370 613 12342 El.paštas ieva@adverum.lt
Related Posts

Transporto ir saugojimo įmonės pernai sumokėjo beveik 800 mln. eurų mokesčių
2022 02 10