Sportas

Didžiausią komandą „Velomaratone“ surinko bendrovė „Amway“

Lietingą sekmadienį vykusio „Velomaratono“ metu bendrovės „Amway“ surinktos „Nutrilite Team“ komandos pajėgoms neprilygo niekas – surinkusi 470 narius komanda buvo oficialiai apdovanota kaip didžiausia.
Didelę komandą padėjo sukviesti kilni „Amway“ paramos akcija, skelbusi, jog nuo kiekvieno „Nutrilite Team“ komandoje užsiregistravusio nario, bendrovė 5 eurus skirs jaunimo laisvalaikio centrui „Kablio parkas“. Apdovanojimų ceremonijos metu „Amway“ generalinė direktorė Anna Pietrzak „Kablio parko“ direktoriui Einiui Žiūkui įteikė simbolinį 5000 JAV dolerių paramos čekį, skirtą parko veiklai paremti.
„Labai dėkoju „Amway“ už iniciatyvą – mums ši parama yra labai svarbi. Gaila, kad oro sąlygos sustabdė šalia „Velomaratono“ vykusias „Amway BMX & Skate Summer Session“ varžybas. Norėjome pademonstruoti, kokią veiklą visa didžiulė „Nutrilite Team“ komanda remia, tačiau šiandien ne visiems norams buvo lemta išsipildyti. Bet kokiu atveju, esame laimingi ir dėkingi – rengsime varžybas kitąkart“, – kalbėjo E. Žiūkas.
Tuo tarpu „Amway“ skaičiavo savo palapinėje vykusios labdaros akcijos „Duok penkis“ rezultatus. „Velomaratono“ dalyviai ir žiūrovai buvo kviečiami palikti spalvingą savo delno antspaudą ir taip prisidėti prie paramos alkstantiems vaikams, mat „Amway“ nuo kiekvieno delno antspaudo skiria 1 JAV dolerį pasaulinei humanitarinei organizacijai CARE.
Savo delnų antspaudus paliko ir antrą vietą „Velomaratone“ iškovojęs Ramūnas Navardauskas bei Vilniaus miesto meras Artūras Zuokas. Iš viso bendrovė surinko virš 700 delnų antspaudų. Tikimasi, jog suskaičiavus visame pasaulyje surinktus delnų antspaudus bus pasiektas Gineso rekordas.
„Jau antra kartą bendrovė „Amway“ kartu su savo prekių ženklu „Nutrilite“ tampa šios didelės šventės dalimi. Labai smagu ir vėl dalyvauti „Velomaratone“ ir matyti šitiek daug dviračių sporto fanų. Ypatingai dėkoju mūsų paramos akcijos ambasadoriui Deividui Budkovui. Tikimės, jog ši parama padės Kablio parko jaunimui toliau siekti puikių rezultatų darant tai, kas jiems labiausiai patinka“, – kalbėjo „Amway“ generalinė direktorė Anna Pietrzak.

***
Daugiau apie „Amway“
„Amway“ yra viena didžiausių pasaulyje tiesioginio pardavimo bendrovių. 2013 m. „Alticor Inc.“, kuri yra „Amway“ patronuojančioji bendrovė, pranešė uždirbusi 11,8 mlrd. JAV dolerių pajamų visame pasaulyje. „Amway“ 1959 m. Ados mieste (Mičigano valstija, JAV) įkūrė verslininkai Rich DeVos ir Jay Van Andel. Šiuo metu bendrovė siūlo plataus vartojimo prekes ir galimybę kurti savo verslą per tinklą, kurį sudaro per 3 mln. platintojų daugiau kaip 100 šalių ir teritorijų visame pasaulyje. Jiems padeda regioniniu pagrindu veikiantis žemės ūkio, gamybos, logistikos bei tiekimo tinklas. Kurdami naujus bendrovės produktus ir vystydami mokslinio meistriškumo kultūrą, daugiau kaip 900 mokslininkų, inžinierių ir technologų dirba 65 mokslo tyrimų, plėtros ir kokybės užtikrinimo laboratorijose visame pasaulyje. Perkamiausi „Amway“ prekių ženklai yra vitaminai, mineralai ir maisto papildai „NUTRILITE™“, odos priežiūros priemonės ir kosmetika „ARTISTRY™“ bei vandens valymo sistemos „eSpring™“. Bendrovė teikia produktų kūrimo, gamybos ir logistikos paslaugas per „Access Business Group“. Bendrovės naujienos skelbiamos adresu: globalnews.amway.com
Daugiau apie NUTRILITE
NUTRILITE – prekės ženklas, skatinantis ir pabrėžiantis subalansuotą gyvenimo būdą įvairaus amžiaus žmonėms. Juo akcentuojama sveikos dietos, siejamos su fiziniais pratimais, svarba. Siekiant skleisti šiuo prekės ženklu perteikiamą požiūrį, buvo įkurta NUTRILITE ™ bendruomenė.
Šiandien NUTRILITE ™ – tai tarptautinė bendruomenė, kurios nariai domisi sveika gyvensena, propaguoja sveiką mitybą bei nuolatinį fizinį aktyvumą. Bendruomenės narių skleidžiamos idėjos atspindi kiekvienam sportu besidominčiam žmogui aktualias vertybes.

Parašykite komentarą