Pirmą kartą outlet’ų centre „Parkas” surengta derybų savaitė parodė, kad aktyvi prekyba ir galimybė susitarti dėl kainos traukia pirkėjus ir didina pardavimus. Vasario 8 – 14 dienomis pirkėjų srautas buvo vidutiniškai 20 proc. didesnis nei paprastai, o pirkusiųjų skaičius išaugo daugiau nei dvigubai. Pirkėjų antplūdis kai kuriose parduotuvėse buvo kaip per Kalėdas. „Mūsų tikslas nėra tik išnuomoti prekybos patalpas. Norime, kad pirkėjai čia rastų kokybiškų daiktų už mažą kainą ir malonų aptarnavimą”, – sakė „Parko” vadovė Vida Minkštimienė. Derybų dienų metu buvo renkama geriausio aptarnavimo parduotuvė. Daugiausiai teigiamų atsiliepimų surinko ir daugiausiai pardavė „Žana”, prekiaujanti indais, bei outlet’ų centro senbuvis – „Adidas”. Net 67 proc. tą savaitę atėjusių į prekybos centrą žmonių išėjo su pirkiniu. Tuo tarpu praėjusią vasarą pirko kas trečias lankytojas. Vidutinė vieno pirkėjo krepšelio vertė buvo 70 litų. Tiesiogiai su pirkėjais bendraujančių pardavėjų teigimu, derybos, palyginus su įprastinėmis nuolaidų akcijomis, yra efektyvesnės. Jie skatino pirkti daugiau, siūlydami papildomas nuolaidas ir dovanas. 16 tūkst. kv. m ploto „Parke” įgyvendinama Europoje įprastų outle’ų koncepcija, kur sutelkti žinomų prekių ženklų gamintojų outlet’ai. Jame veikia „Adido”, „Pumos”. „Reebok”, „Audimo” ir kitos mažų kainų parduotuvės. Šiuo metu vykdoma prekyvietės rekonstrukcija, po kurios bus atidaryta 10-12 naujų išparduotuvių. Investicijos į plėtrą siekia 3,4 mln. litų. (www.pcparkas.lt)
Related Posts

ŠIAULIŲ VERSLO ĮMONIŲ DOVANA ŠIAULIEČIAMS: „ATIDUOK TĖVYNEI, KĄ PRIVALAI“
2019 04 29
Mityba prieš vasarą: paprastos taisyklės ir receptai
2020 05 20