Verslas

„Deloitte” rinko geriausias studentų idėjas

Antrus metus iš eilės tarptautinė audito ir verslo konsultacijų bendrovė „Deloitte” dalyvavo Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto studentų ir dėstytojų iniciatyva rengtame projekte „Idėja 2009”, kuriame vertino studentų pristatomas naujų produktų idėjas ir jų įgyvendinimo planus. „Energetiniai keksiukai, pokalbių planas studentams už 0 litų, saldymedžio pieštukai ar lipdukai-plūdurai, apsaugantys Jūsų daiktus nuo paskendimo – tai tik keli pavyzdžiai viso to, ką buvo galima išvysti šių metų „Idėjoje”. Studentai ir vėl nustebinto savo kūrybingumu bei originalumu. Taip pat džiugino tai, kad savo idėjas jie pagrindė atliktais tyrimais ir kūrė novatoriškus, bet praktiškai pritaikomus produktus” – teigia „Deloitte” rinkodaros koordinatorius Lietuvoje Marius Marčenkovas. Šiais metais projekte dalyvavo per 100 komandų, iš kurių 40 geriausiųjų varžėsi finaliniame etape, vykusiame 2009 m. gruodžio 16 d. „Litexpo” parodų rūmuose. Jas vertino žymių Lietuvos įmonių rinkodaros specialistai. „Džiugu, kad vyksta toks projektas, kuris leidžia studentams realiai pajusti, kaip veikia naujo produkto kūrimo ir atėjimo į rinką procesai. Mums, savo ruožtu, malonu pasidalinti praktine patirtimi. Tikimės, kad mūsų patarimai padės studentams paversti jų gražias idėjas realybe” – priduria M. Marčenkovas. „Idėja” – tai šeštus metus vykstantis projektas, kurio metu studentų komandos iš įvairių Lietuvos aukštųjų mokyklų pateikia unikalias naujų produktų idėjas ar senų modifikacijas, atlieka profesionalius marketingo tyrimus ir kuria originalias video, spaudos, lauko bei internetines reklamas. Finaliniame etape išrenkamos geriausios metų idėjos.

Parašykite komentarą