Verslas

„Deloitte Lietuva”: dėmesys akademinei bendruomenei būtinas ir sunkmečiu

Audito ir verslo konsultacijų kompanija „Deloitte Lietuva” praneša apie ypač aktyvų bendradarbiavimą su akademine bendruomene 2009 metų pavasarį. „Nepaisydami užklupusio ekonominio sunkmečio siekiame ir toliau skatinti efektyvų verslo ir akademinio sektoriaus bendradarbiavimą ir paraginti kitas kompanijas taip pat nenuleisti rankų. Reikia pripažinti, kad tai nėra lengvas uždavinys, turint galvoje, jog dabar kaip niekad anksčiau reikia skirti ypač daug dėmesio tiesioginiams įmonių veiklos procesams ir jų optimizavimui. Tačiau negalime apsiriboti dabartine situacija. Privalome žvelgti į ateitį. Esu įsitikinęs, kad efektyvus verslo ir akademinio sektoriaus bendradarbiavimas yra vienas iš tų ilgojo laikotarpio sėkmės veiksnių.” – teigia vadovaujantis „Deloitte Lietuva” partneris Tim Mahon. Šių metų kovo ir balandžio mėnesiais „Deloitte Lietuva” aktyviai dalyvavo Vilniaus, Kauno technologijos ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetų „Karjeros dienose”, kurių pagrindinis tikslas yra užtikrinti betarpišką studentų ir įmonių atstovų bendradarbiavimą siekiant supažindinti studentus su realia situacija darbo rinkoje, galimybėmis ir darbdavių lūkesčiais. „Iš patirties teko pastebėti, kad studentai dažnai nežino, kur gali realizuoti savo sugebėjimus ir universitete įgytas žinias. Kadangi esame organizacija, teikianti labai plataus spektro paslaugas, „Karjeros dienų” metu visada kviečiame dalyvauti skirtingų sričių specialistus, kad galėtume kuo daugiau papasakoti apie įvairias galimybes ir padėtume studentams surasti savąjį kelią”, – teigia „Deloitte Lietuva” Personalo vadovė Rūta Juzikienė. „Deloitte Lietuva” antrus metus iš eilės rėmė didžiausią Vilniaus Universiteto ekonomikos fakulteto studentų renginį „Merkurijaus dienos”, kuris skiriasi nuo kitų panašių renginių tuo, kad jo metu daug dėmesio skiriama praktinių žinių įgijimui. „Stengiausi akcentuoti pokyčių bei nestandartinių sprendimų svarbą versle ir apskritai gyvenime, ypač sunkmečiu, bei supažindinti studentus su procesais, vykstančiais organizacijose pokyčiu metu, kuriems būtina gerai pasiruošti. Manau, kad kuo anksčiau studentai pradės suvokti šių dalykų svarbą, tuo sėkmingesniais lyderiais ateityje jie turės galimybę tapti.” – pasakoja Linas Galvelė, „Deloitte Lietuva” Finansų konsultacijų departamento vadovas, „Merkurijaus dienų” metu pristatęs temą „Iššūkiai šių laikų lyderiams. Organizacijos valdymas sunkmečiu”. Šiais metais papildomo dėmesio sulaukė ir Vilniaus Universiteto Teisės fakulteto studentai. Specialaus seminaro metu Tatjana Vaičiulienė, „Deloitte Lietuva” Mokesčių departamento vyresnioji projektų vadovė pristatė jiems mokesčių teisės praktinius aspektus ir šios srities specifiką. „Mokesčių sritis yra labai įdomi tuo, kad kiekviena situacija yra unikali ir niekada nebūna lengvo atsakymo į klausimą. Norint būti geru specialistu, reikia sukaupti išties didelį žinių bagažą, taigi privalu domėtis įstatymų naujovėmis ir nuolat mokytis. Tiesą sakant, be noro mokytis apskritai sunku įsivaizduoti bet kurios srities specialistą, todėl mes tai labai skatiname”, – pabrėžia ji. Gegužės 26-27 dienomis aktyviausius studentus „Deloitte Lietuva” kvies į renginius „Deloitte dienos 2009”, kurių metu studentai turės galimybę atvykti į įmonę ir dar geriau susipažinti su realia veikla ir pabendrauti su aukščiausio lygio vadovais bei skirtingų sričių specialistais. Informaciją parengė Marius Marčenkovas UAB „Deloitte Lietuva” rinkodaros koordinatorius Tel.: +370 5 255 3000 Mob.: +370 615 10366 El. p.: mmarcenkovas@deloitteCE.com http://www.deloitte.lt

Parašykite komentarą