• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • Išrinktas Prezidento V. Adamkaus premijos laureatas
  • Gydytojas atvirai: kaip atkurti dantis be skausmo, vos per kelis vizitus?
  • Karantino ribojimų paradoksas: masiniams mitingams – žalia šviesa, o profesines žinias gilinti norintys sveikatos specialistai laukia malonės

RSS Horoskopai

  • Maxima nuolaidos: geriausi pasiūlymai kiekvienam
  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?

RSS IT naujienos

  • Greitoji pagalba išmaniajam telefonui: ką daryti, jei apliejote vandeniu?
  • Vakar pristatytos „Apple“ naujienos: naujų spalvų „iMac“ kompiuteris, daiktų sekiklis ir nematytas „iPhone“
  • Projektuotojams ir architektams – atitvarų šiltinimo sprendiniai BIM aplinkoje

Darbuotojų ieškanti „Maxima“: vertiname žmonių gyvenimiškas patirtis

Net jeigu žmogus ir neturi profesinių įgūdžių, jis turi gyvenimišką patirtį, kuri yra naudinga ir vertinama – tokią žinutę šiandien neša nauja lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ darbuotojų paieškos reklamos kampanija. Kiekvienas žmogus turi prasmingos patirties, nors ši galbūt tiesiogiai nėra susijusi su profesine veikla. Tokiais atvejais gyvenimiška patirtis tampa ne mažiau vertinga už tą, kuri įrašyta besidarbinančiojo gyvenimo aprašyme (CV). Prekybos tinklo „Maxima“ atstovų teigimu, šia kampanija siekiama padrąsinti žmones pasitikėti savo asmeninėmis savybėmis ir įdarbinti savo geriausią turimą patirtį.

Laužys nusistovėjusius stereotipus

Naują darbuotojų paieškos kampaniją iniciavęs prekybos tinklas „Maxima“ siekia atsisakyti visuomenėje nusistovėjusio požiūrio, kad šiandieninėje darbo rinkoje yra vertinamos tik profesinės kompetencijos.

„Tenka pripažinti, kad gyvenimiška patirtis šiandien ne visuomet sulaukia pelnyto dėmesio. Dažniausiai ji neranda vietos ir CV eilutėse, todėl nėra įvertinama darbdavių. Tačiau asmeninės žmogaus savybės, gyvenimiški įgūdžiai yra ne mažiau svarbūs nei profesinės kompetencijos. Mes būtent ir ieškome tokių žmonių, kurie savo gyvenimiška patirtimi gali praturtinti ne tik gausią mūsų komandą, bet kartu ir džiuginti mūsų klientus.

Žmogui žengiant pirmuosius karjeros žingsnius ar grįžtant į darbo rinką po ilgos laiko pertraukos nereikia užverti durų dėl profesinės patirties trūkumo. Juk tokios žmogaus asmeninės savybės kaip kantrybė, užsispyrimas, motyvacija ar pilna žmogiškumo širdis irgi yra patirtis, kuri padės susitvarkyti net ir sudėtingiausiose klientų aptarnavimo situacijose. Kaip gyvenime, taip ir profesiniame kelyje visko yra išmokstama“, – pažymi „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Pasak jos, kiekvienas darbuotojas yra tarsi savotiškas gyvenimo ekspertas, kurio turima unikali patirtis (nebūtinai susijusi su prekyba) kuria organizacijai papildomą vertę. Tuo tarpu konkretiems profesiniams įgūdžiams ir kompetencijoms atsirasti padedama mokymai.

Prekybos tinklas „Maxima“, stiprindamas darbuotojų kvalifikacijas ir ugdydami naujas jų kompetencijas reguliariai organizuoja įvairius mokymus. Nauji darbuotojai visada yra apmokomi, suteikiant reikalingų teorinių ir praktinių žinių. 

TV klipo herojai „persikelia“ ir į darbo skelbimus

Naujajai darbuotojų paieškos kampanijai yra sukurtas gyvenimiškos patirties svarbą atspindintis reklamos klipas, o nauji prekybos tinklo „Maxima“ darbo skelbimai tęsia klipe matomų herojų istorijas.

Naujosios „Maximos“ kampanijos vaizdo klipą pamatyti galima ČIA.

Prie kampanijos įgyvendinimo prisidėjusios reklamos agentūros „Truth“ strategijos vadovas Tomas Bartninkas sako, kad idėją įkvėpė siekis padrąsinti ne vieną darbo ieškantį žmogų labiau pasitikėti savo sukaupta patirtimi, ypač žengiant pirmuosius profesinius žingsnius.

„Kurdami kampaniją norėjome padrąsinti žmones labiau pasitikėti savimi. Kad ir kokio amžiaus ar kokios lyties būtų bei kokią gyvenimo patirtį beturėtų, drąsiai aplikuotų dėl darbo „Maximoje“. Tai yra geriausia talentų kalvė, kur kiekvienas, prisijungęs prie didelės komandos, tikrai paauga ir profesiškai patobulėja.

Tad klipe pristatomos konkrečių žmonių istorijos – kaip gyvenimiškos situacijos juos formuoja, kuria jų asmenybes. Vėliau matome šių gyvenimų tęsinius – kitose reklamos formose jau pažįstami personažai, pagal atitinkamas savybes bei įgūdžius, įsidarbina „Maximoje“ ir tęsia savo istorijas naujuose amplua“, – pasakoja „Truth“ strategijos vadovas T. Bartninkas.

Unikalios darbuotojų patirtys – stebina

Tuo metu E. Dapkienė priduria, kad didžioji „Maximos“ darbuotojų dalis jau dabar gali pasidalinti savo unikaliomis ir nestandartinėmis gyvenimiškomis patirtimis, kurios nustebintų daugelį.

„Mūsų gausi daugiau nei 13 tūkst. „Maximos“ darbuotojų komanda yra pavyzdys, kad net ir tiesiogiai su prekybos sektoriaus darbu nesusijusios gyvenimiškos patirtys gali būti įdarbintos. Mėgstame dažnai klijuoti etiketes įvairių profesijų atstovams, tačiau ar tikrai žinome, koks žmogus yra mus aptarnavęs kasininkas? Gali būti sunku patikėti, kad parduotuvėje prasilenkus su „Maximos“ darbuotoju, iš tikrųjų prasilenkiate su žmogumi, kuris moka 11 užsienio kalbų, kadaise dirbo mediku ar yra savanoris, kuris po darbo valandų skuba padėti kitiems.

Labai džiaugiamės, kad žmonės savo sukauptą neprekybinę patirtį kuo puikiaisiai pritaiko, o kartais net ir įprasmina savo kasdienėje veikloje“, – pabrėžė prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė E. Dapkienė.  Ji pažymi, kad kampanijos metus taip pat bus dalinamasi išskirtinėmis „Maxima“ darbuotojų istorijomis. 

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“

Rekomenduojame
 
Forever Young Dual Action Makeup Remover Dvigubo poveikio makiažo valiklis, 100 ml
 
Divine Curls Conditioner Garbanotų plaukų kondicionierius, 240 ml
 
Green Line Shaving Foam Gaivinančios skutimosi putos, 50ml
 
Eight Hour Miracle Hydrating Mist Drėkinamoji veido dulksna, 100 ml
 
Plaukų dažų skiedimo Emulsija 1000 ml
 
In Oud Cream Drėkinamasis kūno kremas, 200 ml
2021 04 06   BNS Spaudos centras
  Verslas
  • Tinklaraštininkės Bertos Garuckės patarimai tėvams: ko imtis, kad namuose produktyviai užimtume vaikus?

  • Individualią veiklą vykdantiems skirta 1,02 mln. eurų paramos

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt

Draugai

Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Korona virusas - Karantinas Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Rekomenduojame

  • Video įgarsinimas
  • rasto darbai
  • filmai online
  • cs 1.6 siųstis
  • filmai online
  • fs19 mods
  • Trumpalaikė buto nuoma
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

    SAVE & ACCEPT