Biatlono pasaulio čempionato ir taurės varžybos šiemet vyks daugiau nei devyniose Europos valstybėse, tačiau jau mėnesio pabaigoje startuosiantį biatlono sporto maratoną žiūrovai galės patogiai stebėti ir savo namuose. „Eurosport“ ir „discovery+“ pasiekus naują susitarimą su Europos transliuotojų sąjunga, biatlono gerbėjams žadama daugiau nei 190 sporto renginių ir net 1,1 tūkst. valandų varžybų transliacijų.
„Eurosport“ kanalą ir „discovery+“ platformą, Lietuvoje pasiekiamą per „Go3“ televiziją, valdanti „Warner Bros. Discovery“ praneša biatlono varžybų gerbėjus nudžiuginsiančią naujieną. Įmonė su Europos transliuotojų sąjunga (EBU) pasiekė naują kelių metų susitarimą transliuoti visas biatlono pasaulio čempionato ir BMW IBU pasaulio taurės varžybas.
Jau artimiausiais mėnesiais susitarimas leis tiek Europos, tiek Azijos šalių biatlono gerbėjams išvysti kvapą gniaužiančias žiemos sporto varžybų akimirkas – daugiau nei 190 biatlono sporto renginių ir net 1,1 tūkst. valandų transliacijų.
Ilgametės biatlono transliacijų tradicijos
Pirmą kartą biatlono varžybas per „Eurosport“ šio žiemos sporto gerbėjai galėjo stebėti prieš daugiau nei tris dešimtmečius, sako Trojan Paillot, „Warner Bros. Discovery“ viceprezidentas sporto teisių įsigijimui ir pardavimams.
„Ilgametė biatlono transliacijų patirtis leidžia „Eurosport“ ir „discovery+“ žiūrovams užtikrinti aukščiausios kokybės sporto turinį ir geriausias jų pamėgto žiemos sporto akimirkas. Per daugiau nei 30 metų transliacijų sukūrėme gilias sporto renginių transliacijų tradicijas – žiemos olimpinių žaidynių metų sulaukėme rekordinio žiūrovų skaičiaus, o žiemos sporto gerbėjai ypač vertina tai, kad svarbiausius įvykius apžvelgiame bei sportininkų istorijas pasakojame ne tik prasidėjus sezonui, bet ištisus metus“, – sako T. Paillot.
Max Cobb, Tarptautinės biatlono federacijos (IBU) generalinis sekretorius, pastebi, kad naujoji tinklo partnerystė su EBU leis žiemos sporto gerbėjams stebėti dar išsamesnį biatlono varžybų turinį tiek šį sezoną, tiek ateinančiais metais.
„Biatlonininkai kiekvienose varžybose demonstruoja savo sugebėjimus ir sukuria jokiam kitam sportui neprilygstančią įtampą, todėl negalint jų jaudinančių pasirodymų matyti gyvai, galimybė viską stebėti per televizorių yra kaip niekad svarbi“, – sako M. Cobb.
Galimybė stebėti biatlono varžybų favoritus
„Eurosport“ kanale ir „discovery+“ platformoje žiūrovai galės išvysti visas jau lapkričio pabaigoje startuojančio biatlono sezono vyrų ir moterų varžybų akimirkas ir įtemptą kovą dėl sezono geriausiųjų titulų.
Nors biatlono varžybose bus ne vienas naujas vardas, čia rungsis ir tituluočiausi šios sporto šakos vardai – prancūzas Fillon Maillet ir norvegė Marte Olsbu Røiseland, kurie savo praėjusių metų IBU pasaulio taurės pasiekimus biatlono trasose bandys atkartoti ir šiemet.
Biatlono varžybų transliacijos prasidės BMW IBU pasaulio taurės atidarymo etapu Kontiolahtyje (Suomija), kur vyks moterų ir vyrų sprinto, persekiojimo bei estafečių varžybos. Tuo tarpu biatlono pasaulio čempionatas startuos vasario 10–19 d., Oberhofe, Vokietijoje.
Svarbiausios 2022–2023 m. sezono biatlono varžybų datos
Biatlono pasaulio čempionatas (vyrai ir moterys):
Vasario 10–19 d.; Oberhofas, Vokietija
BMW IBU pasaulio biatlono taurė (vyrai ir moterys):
1 etapas: lapkričio 29–gruodžio 4 d., Kontiolahtis, Suomija
2 etapas: gruodžio 8–11 d., Hochfilcenas, Austrija
3 etapas: gruodžio 15–18 d., Le Grand-Bornand, Prancūzija
4 etapas: sausio 5–8 d., Pokljuka, Slovėnija
5 etapas: sausio 11–15 d., Rūpoldingas, Vokietija
6 etapas: sausio 19–22 d., Antholcas-Anterselva, Italija
7 etapas: kovo 2–5 d., Moravijos Nove Mestas, Čekija
8 etapas: kovo 9–12 d., Estešundas, Švedija
9 etapas: kovo 16–19 d., Holmenkolenas (Oslas), Norvegija
Apie „Warner Bros. Discovery“:
„Warner Bros. Discovery“ („Nasdaq“: WBD) yra lyderiaujanti pasaulinė žiniasklaidos ir pramogų bendrovė, užsiimanti aukštos kokybės televizijos serialų ir filmų kūrimu bei jų transliavimu televizijoje, interneto platformose ir kine. Bendrovės prekės ženklai, kasdien įkvepiantys, informuojantys ir linksminantys auditoriją, yra pasiekiami daugiau nei 220 šalių ir 50 kalbų. Tarp jų – „Discovery Channel“, „discovery+“, „CNN“, „DC“, „Eurosport“, „HBO“, „HBO Max“, „HGTV“, „Food Network“, „Investigation Discovery“, „TLC“, „Magnolia Network“, „TNT“, „TBS“, „truTV“, „Travel Channel“, „MotorTrend“, „Animal Planet“, „Science Channel“, „Warner Bros. Pictures“, „Warner Bros. Television“, „Warner Bros. Games“, „New Line Cinema“, „Cartoon Network“, „Adult Swim“, „Turner Classic Movies“ ir kiti. Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite www.wbd.com.
Pranešimą paskelbė: Rytis Gerlikas, UAB „coagency”