Verslas

„Danske Bank“ Lietuvoje švenčia globalios komandos 10-metį: nuo kelių šimtų darbuotojų iki svarbiausias banko funkcijas atliekančio kompetencijų centro

Vienas pirmųjų Lietuvoje pradėjęs veikti technologijų ir paslaugų centras „Danske Bank“ per dešimtmetį pakeitė užsienio investuotojų nuomonę apie šalies ir jos specialistų potencialą dalyvauti globalioje finansų ir technologijų rinkoje. Pradinį planą turėti Lietuvoje tik bankinių operacijų paslaugas „Danske Bank“ klientams teikiančius 300 darbuotojų pakeitė siekis užtikrinti kuo efektyvesnį, daugiau nei 4200 specialistų darbą, apimantį beveik visas banko funkcijas. Pasiekęs brandos etapą, 10 metų veiklos jubiliejų švenčiantis technologijų ir paslaugų centras Lietuvoje šiandien yra didžiausias technologijų ir paslaugų centras Baltijos šalyse.

Vykdomos sudėtingiausios banko funkcijos – pripažinimas Lietuvos talentams 

„Per pirmą veiklos Lietuvoje dešimtmetį pasiekėme brandą, kurią apibrėžia ir darbuotojų kiekis, ir jų kompetencijos bei pastarųjų svarba visos organizacijos sėkmei. Jei save dar galime vadinti paslaugų ir technologijų centru, tuomet esame bene vieninteliai Lietuvoje, teikiantys tokio plataus spektro paslaugas. Lietuvoje dirba apie 130 skirtingų profesijų specialistai, o čia vykdomos funkcijos apima visas tarptautinės „Danske Bank“ Grupės sritis: nuo kasdienių bankinių operacijų iki finansinių nusikaltimų prevencijos, grupės finansų ir rizikų valdymo, globalių teisinių paslaugų ir technologijų vystymo“, – sako „Danske Bank“ Lietuvoje vadovas Ramūnas Bičiulaitis.

Naujausia Lietuvos specialistams patikėta „Danske Bank“ Grupės funkcija – ryšių su didžiausiais verslo klientais ir institucijomis valdymas. „Šių metų pradžioje, Vilniuje įkūrę svarbiausius banko klientus aptarnaujančią komandą, pasiekėme naują centro raidos etapą ir tai yra dar vienas pripažinimas Lietuvai, jos žmonėms, kuriais visiškai pasitikima“, – sako R. Bičiulaitis.

„Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius Elijus Čivilis sveikina „Danske Bank“ įžengus į 10-uosius metus Lietuvoje ir teigia, kad stabilus kompanijos augimas Lietuvoje yra dar viena sėkmės istorija, patvirtinanti Lietuvos investicinės aplinkos palankumą paslaugų centrų plėtrai. „Jau ne kartą įsitikinome, kad pasaulinių verslo paslaugų sektorius Lietuvoje yra pasirengęs kilti į naują ekspertiškumo lygmenį. Džiaugiamės, kad „Danske Bank“ šiandien Lietuvos talentams patiki itin svarbias įmonės funkcijas reikalaujančias aukštų, nišinių kompetencijų. Tikiu, kad čia dirbančių specialistų ryžtas ir įgūdžiai padės realizuoti augančius ir sudėtingėjančius bendrovės planus”, – sako E. Čivilis.

Didžiausiam technologijų ir paslaugų centrui Baltijos šalyse – dideli grupės uždaviniai

„2012-2013 m. buvo savotiškas išbandymas Lietuvai, ir mes sugriovėme visus mitus apie mūsų šalį ir jos talentus. Pradėję nuo paprasčiausių bankinių operacijų ir planavę neviršyti 300 darbuotojų Lietuvoje, jau po pirmų metų peržengėme šį skaičių, nes vis daugiau „Danske Bank“ padalinių norėjo įkurti komandas Lietuvoje. 2014-aisiais čia buvo įkurtas banko technologijas vystantis ir prižiūrintis IT kompetencijų centras, o vėliau ir visos „Danske“ Grupės palaikymo funkcijos, kaip grupės finansai, rizikų valdymas, globalūs pirkimai, t.t.“, – dalinasi „Danske Bank“ Lietuvoje vadovas. 

Nors klientų Lietuvoje „Danske Bank“ nebeaptarnauja, šiandien iš beveik 22000 „Danske Bank“ darbuotojų penktadalis dirba Lietuvoje. Tai antra didžiausia banko komanda po Danijos, kurios darbas, pasak R. Bičiulaičio, kritiškai svarbus užtikrinant visos grupės konkurencinį pranašumą dabar ir ateityje: „Mūsų centrui Lietuvoje artimiausiam penkmečiui keliamas tikslas – kurti pridėtinę vertę grupei plėtojant inovatyvius technologinius sprendimus bankui ir jo klientams.“

Vienas didžiausių Lietuvos darbdavių ir pokyčių visuomenėje iniciatorius  

Šiuo metu „Danske Bank“ globalių paslaugų ir technologijų centre Lietuvoje dirba apie 260 skirtingų komandų – iš viso daugiau nei 4200 darbuotojų. Vien per šiuos metus centre buvo sukurta apie 170 naujų darbo pozicijų, o 27 proc. laisvų darbo vietų yra užpildoma vidiniais kandidatais, dar 10 proc. – grįžtančiais buvusiais darbuotojais. Šiuo metu „Danske Bank“ Lietuvoje ieško darbuotojų į daugiau nei 200 laisvų darbo pozicijų. Pagal darbuotojų skaičių „Danske Bank“ Lietuvoje yra trečias didžiausias darbdavys privačiame sektoriuje, kasmet tiesiogiai ir netiesiogiai sumokantis daugiau nei 56 mln. EUR įvairių mokesčių į šalies biudžetą, taip pat – nominuotas ir laimėjęs geriausio darbdavio Lietuvoje bei visoje Centrinėje ir Rytų Europoje apdovanojimus. 

Būtinybę rūpintis savo darbuotojais, jų nuolatiniu augimu, darbo sąlygomis „Danske Bank“ Lietuvoje vadovas R. Bičiulaitis įvardija kaip vieną ryškiausių prioritetų per visą centro 10-ies metų Lietuvoje istoriją. Bankas užtikrina galimybę lanksčiai derinti nuotolinį darbą su darbu moderniame „Danske“ miestelyje, puoselėti asmeninius pomėgius biuruose įrengtose aktyvaus laisvalaikio, sporto erdvėse, bibliotekoje, taip pat – už jo ribų, skatina darbuotojus dalyvauti savanorystės iniciatyvose, įgyvendina įvairovės, įtraukties ir emocinės gerovės iniciatyvas, kuriomis įkvepia ir kitas šalies organizacijas bei taip inicijuoja pokyčius šalies visuomenėje. 

Pranešimą paskelbė: Renata Keršienė, „AR Consulting“

Parašykite komentarą