Beveik kas antras jaunas žmogus Lietuvoje ieško darbo, tačiau darbdaviai neranda tinkamų darbuotojų. Šią problemą verslas sprendžia ugdydamas studentų gebėjimus integruotis į darbo rinką. Šiemet tradicinėje „CV Clinics“ iniciatyvoje studentai galėjo įgyti praktinių žinių, kaip elgtis darbo pokalbyje ar išnaudoti socialinius tinklus darbo paieškai.
Pasaulinė jaunimo užimtumo iniciatyva „Alliance4YOUth“ vienija daugybę žinomų tarptautinių bendrovių ir yra įsipareigojusi ruošti jaunuolius profesinei veiklai bei suteikti praktikos vietas.
Gegužės 3 dieną įvyko „CV Clinics“ – jau ketverius metus iniciatyvos partnerių Lietuvoje „Nestle Baltics“, „AC Nielsen“, „EY“, „DS Smith“ ir „Advantus“ organizuojamas renginys, kuriame studentai galėjo susipažinti su įmonių veikla, bandyti „įsidarbinti“ simuliaciniame darbo pokalbyje ar sužinoti, kaip populiarius „Facebook“ ir „Linkedin“ socialinius tinklus išnaudoti darbo paieškai.
„Jauni žmonės aktyviai ieško darbo, bet kelią jiems dažnai užkerta praktinių įgūdžių stoka. Stengiamės padėti tokiems jaunuoliams atverti duris į darbo rinką, suteikti patirties, skatinti pasinaudoti galimybėmis. „CV Clinics“ metu jaunuoliai gauna žinių, kaip save „parduoti“ darbdaviui – parašyti išsamų gyvenimo aprašymą, pristatyti save darbo pokalbio metu, išnaudoti socialinių tinklų paskyras savęs pristatymui“, – teigė „Nestlé Baltics“ generalinis direktorius Daniel Meile.
Tyrimo „Twitployment4YOUth“ rezultatai parodė,kad kas antras studentas Lietuvoje ieško darbo, 40 proc. studentų darbo paieškai pasitelkia socialinius tinklus, 85 proc. iš jų tam renkasi „Facebook“ platformą.
„CV Clinics“ metu studentai buvo mokomi socialinius tinklus išnaudoti darbo paieškai – atrinkti viešinamą turinį, suprasti, į ką socialinėje erdvėje dėmesį kreipia darbdaviai, kaip efektyviausiai rasti darbo skelbimus.
„Akivaizdu, kad socialiniai tinklai tapo neatsiejama darbo rinkos dalimi, o paskyros jose – šiuolaikiniu CV. Todėl išnaudokite jų funkcijas, nagrinėkite įmonių ir atrankos specialistų profilius. Kontroliuokite savo viešinamą turinį, bet jo neslėpkite“, – patariasocialinių medijų ekspertasRobertas Šapalas, vedęs socialinių medijų mokymus renginio dalyviams.
Apie „Alliance4YOUth”
Siekdama prisidėti savo pagalba jauniems žmonėms rasti nuolatinius darbus ar praktikos vietas, bendrovė „Nestlé“ 2013 m. įkūrė pasaulinę iniciatyvą „Alliance4YOUth”. Bendromis jėgomis daugiau nei 200 įmonių pasaulyje yra įsipareigojusios padėti ruošti jaunuolius profesinei veiklai bei suteikti darbo ar mokymosi vietas. Šio aljanso partneriai Lietuvoje yra penkios socialiai atsakingos įmonės, besistengiančios padėti vietiniam jaunimui – tai „Nestlé Baltics“, „AC Nielsen“, „EY“, „DS Smith“ ir „Advantus“.