IT naujienos

CRM produktų rinkoje pirmauja „Microsoft Dynamics CRM”

Net dvi pasaulyje pirmaujančios rinkos tyrimų kompanijos rinkos lydere pripažino „Microsoft Dynamics CRM” santykių su klientais valdymo programą. Bendrovės „Forrester Research” tyrimas atskleidė, kad „Dynamics CRM” siūlo lanksčiausią – daugiausiai suderinimo galimybių turinčią – klientų aptarnavimo sistemą, o kompanijos „Gartner” tyrimas parodė, kad „Dynamics CRM” pirmauja tarp kitų tokios paskirties programų.

„Mes siekiame sukurti produktą, kuris padėtų klientams gauti didžiausią naudą ir aukščiausią investicijų į santykių su klientais valdymo sistemą grąžą. Šių metų pabaigoje išleisime naująją „Microsoft Dynamics CRM 2011” versiją, kuri savo kokybe ir našumu gerokai aplenks iki šiol sukurtas. Ji leis klientams su dar mažesnėmis sąnaudomis pasinaudoti naujais sistemos privalumais: programą bus galima suderinti ne tik su turimomis įmonės programomis, kaip „Outlook”, bet ir su esančiomis „debesyje”, pavyzdžiui, „SharePoint”, – sakė „Microsoft Dynamics CRM” generalinis direktorius Bradas Wilsonas (Brad Wilson).

„Microsoft Dynamics CRM” populiari tarp Lietuvos įmonių

Pasaulyje augantį „Microsoft Dynamics” CRM sprendimų populiarumą pastebi ir Lietuvoje veikiančios IT bendrovės. Bendrovės „DPA Lietuva” direktoriaus Lauryno Truncės teigimu, įmonių domėjimasis klientų valdymo sprendimais išaugo dvigubai, lyginant su praėjusiais metais, verslo atstovai ypatingai domisi ” Microsoft Dynamics CRM” produktais. „Vartotojams imponuoja šios santykių su klientais valdymo programos funkcionalumas ir suderinamumas su jau turimais IT sprendimais. Taip pat – galimybė paprastai ir greitai atlikti pokyčius, diktuojamus situacijos rinkoje ar pasikeitimų pačios įmonės veikloje”, – teigė Laurynas Truncė.

Bendrovės „Microsoft Lietuva” duomenimis, pastaruoju laikotarpiu domėjimasis „Microsoft Dynamics CRM” sprendimais auga itin sparčiai. Tai patvirtina ir specializuoto verslo programinės įrangos portalo Softconsulting.lt paskutinė apklausa, kokie CRM sprendimai naudojami Lietuvoje. Tyrimas parodė, jog beveik 30 procentų įmonių naudojasi būtent „Dynamics CRM”.

„Santykių su klientais valdymo sprendimai užtikrina į klientą orientuotų procesų sukūrimą ir palaikymą, apima ne tik vieną ar kelis įmonės padalinius, bet visą įmonę ir net jos partnerius. Šios sistemos leidžia žymiai efektyviau kaupti klientų kontaktinę informaciją, fiksuoti pasiūlymus ar stebėti darbuotojų efektyvumą bendraujant su klientais. Be to, keičiantis klientus aptarnaujančiam vadybininkui, visą informaciją paprasta perduoti naujam darbuotojui”, – programos privalumus vardino „Microsoft” verslo valdymo sprendimų grupės vadovas Baltijos šalims Apolinaras Škikūnas.

„Gartner” tyrimas vertino pasiektus rezultatus

Kompanija „Gartner”, vertindama pardavimų automatizacijos sprendimus, naudoja „Magic Quadrant” tyrimo modelį, kuris įvertina gamintojo pardavimų vizijos išsamumą ir sugebėjimus ją įgyvendinti. Atliekant tyrimą buvo vertinami produktai, paslaugos, pardavimų vykdymas, kainodara, pirkėjų nuomonės ir patirtys, pardavimų strategija ir kiti produkto vystymo kriterijai. Aukščiausiais balais įvertintos klientų aptarnavimo programos, tarp kurių yra ir „Microsoft Dynamics CRM”, geriausiai padeda pardavimų vadovams pasiekti savo tikslus. Daugiau nei 500 įmonių Šiaurės Amerikoje, Europoje, Azijoje ir Afrikoje pirmenybę atidavė būtent „Microsoft” sukurtiems santykių su klientais valdymo sprendimams.

„Forrester Research” pažymėjo „Microsoft Dynamics CRM” lankstumą

Siekdama ištirti klientų valdymo programų rinką, kompanija „Forrester Research” pagal 196 kriterijus vertino populiariausių CRM programų stiprybes ir silpnybes trijose kategorijose: esamo produkto, strategijos ir užimamos rinkos dalies. „Microsoft Dynamics CRM” programos išskirtinė savybė yra lankstumas – galimybė integruoti verslo valdymo sistemas su jau turimomis operacinėmis, analitinėmis ar apskaitos sistemomis”, – tyrimo ataskaitoje rašo Williamas Bandas, „Forrester Research” viceprezidentas ir vyriausias analitikas, bei Jamesas Kobielus, vyriausiasis „Forrester Research” analitikas.

Daugiau informacijos apie šiuos kompanijų „Gartner” ir „Forrester Research” tyrimus rasite http://www.microsoft.com/presspass/itanalyst/default.mspx.

Daugiau informacijos apie „Microsoft Dynamics CRM” rasite oficialiame tinklalapyje. Diskusijas apie „Microsoft Dynamics CRM” galima sekti per oficialią „Twitter” paskyrą, arba per bendruomenės paskyrą.

Apie „Microsoft”:

1975 metais įkurta korporacija „Microsoft” (Nasdaq „MSFT”) yra pasaulinė programinės įrangos, IT paslaugų ir sprendimų, padedančių efektyviau išnaudoti asmenines bei verslo galimybes, lyderė. 2003 metais Lietuvoje įsteigtas vietinis korporacijos padalinys – UAB „Microsoft Lietuva”, kuris organizuoja programinės įrangos platinimą ir įgyvendina infrastruktūrinius IT projektus valstybiniame sektoriuje bei visų dydžių verslo įmonėse. „Microsoft Lietuva” taip pat aktyviai vykdo socialiai atsakingas programas, bendradarbiaudama su Lietuvos Švietimo ir mokslo ministerija, aljansu „Langas į ateitį” bei neįgaliųjų asociacijomis ir draugijomis. „Microsoft Dynamics” – tai integruoti, pritaikomi verslo valdymo sprendimai, kurie automatizuoja ir palengvina finansinius ryšius, ryšius su klientais ir tiekimo grandinės procesus, suteikia galimybę valdyti verslą efektyviau.

One Comment

  • Hmmmmm...

    Ar galima būtų pamatyti tuos “Forrester Research” ir „Gartner” tyrimus? Kazkas cia ne taip. Problematiskas MS CRM niekada nepirmavo it net nebuvo panasus i pirmaujancius…

Parašykite komentarą