Verslas

„Čili Pizza“ pirmieji Lietuvoje diegia asmeninių arbatpinigių sistemą

Bendrovės „Čili Holdings“ valdomas vienas didžiausių šalyje restoranų „Čili Pizza“ tinklas pirmasis iš tinklinių restoranų Lietuvoje diegia skaitmeninį asmeninių arbatpinigių sprendimą: keturių tinklo restoranų darbuotojams arbatpinigius nuo šiol galima palikti ne grynaisiais pinigais, o išmaniuoju telefonu skenuojant specialiai sugeneruotą kodą. Ateityje planuojama sistemą įdiegti visuose „Čili Pizza“ restoranuose.

Nuo 2021 m. gruodžio mėnesio palikti arbatpinigius negrynaisiais pinigais konkrečiam darbuotojui galima keturiuose „Čili Pizza“ restoranuose esančiuose prekybos centruose „Akropolis“ Vilniuje ir Kaune, taip pat Vilniaus prekybos centre BIG bei „Mega“ Kaune.

„Atsiskaitymų negrynaisiais pinigais skaičius itin išaugo per pandemiją – Lietuvos banko duomenimis, 2020 m. 37 proc. šalies gyventojų rečiau naudojo grynuosius pinigus. Reaguodami į tokias tendencijas ieškojome sprendimo, kuris leistų svečiams įvertinti patirtį restorane ir atsidėkoti personalui paliekant arbatpinigius skaitmeniniu būdu, o darbuotojų nepaliktų be galimybės arbatpinigius gauti. Pasirinkta sistema leidžia palikti arbatpinigių mobiliuoju telefonu nuskaitant padavėjams individualiai sugeneruotus QR kodus. Šį sprendimą testuoti pradėjome nuo vietų, kurios sulaukia didžiausių klientų srautų. Tai leis mums įvertinti tokio sprendimo paklausą, naudojimosi dažnį bei patogumą. Vėliau tokią galimybę planuojame įdiegti visame tinkle“, – komentuoja „Čili Holdings“ valdybos narė Goda Karosaitė.

Pasak jos, pats arbatpinigių sistemos diegimas tiesioginių investicijų nepareikalavo. Planuojama, kad papildomai investuoti reikės informuojant restoranų svečius apie šį sprendimą ir skatinant juos išbandyti bei naudoti skaitmeninę arbatpinigių sistemą.

Skaitmeninę arbatpinigių sistemą viešojo maitinimo įstaigoms „DennyTips“ siūlančios bendrovės „DennyPay“ vadovo Roberto Virpšos teigimu, tai išsprendžia pastaruoju metu vis dažnesnę situaciją, kai mažėjant grynųjų pinigų naudojimui kasdieniniame gyvenime restoranų klientai jų taip pat neturi ir negali palikti padavėjui arbatpinigių.

„Iki šiol jau teikėme mokėjimų surinkimo paslaugas viešbučiams, tad esamą sprendimą teko tiesiog adaptuoti arbatpinigių surinkimui restoranų padavėjams. Sistema veikia paprastai: joje registruojamas restorano padalinys, suvedami darbuotojų duomenys, kiekvienam darbuotojui sugeneruojama unikali nuoroda – QR kodas, kuris atspausdinamas atsiskaitymo čekyje. Restorano svečias nuskaito šį QR kodą, nurodo paliekamų arbatpinigių sumą ir patvirtina mokėjimą. Mėnesio pradžioje sistema darbuotojui perveda arbatpinigius už visą laikotarpį, o Valstybinei mokesčių inspekcijai sumoka gyventojų pajamų mokestį šio darbuotojo vardu“, – aiškina R. Virpša.

Asmeninių arbatpinigių sprendimas restoranų klientams patogus ir tuo, jog suteikia galimybę arbatpinigius palikti ne tik dar esant restorane, bet ir jau išėjus iš jo – QR kodas galioja tol, kol darbuotojas dirba maitinimo įstaigoje.

G. Karosaitės teigimu, išmanieji įrenginiai jau tapę gyvenimo dalimi, tad ir dauguma šio tinklo restoranų svečių jais naudojasi, tačiau neturintys galimybės nuskenuoti kodo galės arbatpinigių palikti ir grynaisiais pinigais.

„Įvairūs skaitmeniniai sprendimai tapę neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi, todėl norime, kad klientai galėtų naudoti jiems patogiausią ir priimtiniausią būdą padėkoti mūsų darbuotojams, jei tik nori tai padaryti. Ypatingai svarbiu laikome sprendimą ne sumesti skaitmeninius arbatpinigius į bendrą „katilą“, o išlaikyti individualų jų pobūdį. Neabejoju, kad tai geriausias būdas palaikyti aukštą mūsų komandos motyvaciją, kuomet kiekvienam atlyginama už konkrečias pastangas. Kol kas nedrįsčiau prognozuoti, ar šis sprendimas nukonkuruos grynuosius, tačiau kaip atsakingas darbdavys siekiame užtikrinti moderniausius, skaidriausius sprendimus ir motyvavimo būdus“, – teigia G. Karosaitė.

Apie „Čili Pizza“:

Vienas didžiausių picerijų tinklų Baltijos šalyse „Čili Pizza“, veikiantis nuo 1997 m., turi 46 restoranus Lietuvoje, 25 iš jų veikia franšizės principu, iš kurių –17 Latvijoje. Iš viso tinklo restoranuose dirba 473 darbuotojai.

Pranešimą paskelbė: Ernesta Karalienė, UAB „Idea Prima“

Parašykite komentarą