Verslas

Carlsberg Group visame pasaulyje pasirinko OMD

Ketvirta pagal dydį alaus daryklų grupė pasaulyje „Carlsberg Group” savo žiniasklaidos komunikacijos planavimo partneriu pasaulyje, taip pat ir Lietuvoje, pasirinko didžiausią šioje srityje dirbantį pasaulinį tinklą – „OMD”. „Carlsberg Group” teigimu, tai pirmieji metai, kai grupė konsolidavo žiniasklaidos komunikacijos planavimo paslaugų pirkimą ir pasirinko vieną partnerį 24-iose rinkose. Globalaus konkurso laimėtojas „OMD” su „Carlsberg Group” jau pasirašė bendradarbiavimo sutartį, paslaugų biudžetas neskelbiamas. „Carlsberg Group” turi stiprų daugiau nei 500 prekinių ženklų pasaulyje portfelį. Tai puikus ligšiolinio mūsų darbo įvertinimas ir stiprus iššūkis pasiekti išskirtinių rezultatų, kurie padėtų „Carlsberg” plėtoti verslą „, sakė „Omnicom Media Group” generalinis direktorius Europai Colinas Gottliebas. Tinklą Lietuvoje atstovaujančios bendrovės „OMD” generalinis direktorius Darius Gricius teigė, jog bendradarbiauti su „Carlsberg Group” priklausančia „Švyturio-Utenos” alaus darykla kompanija siekė ne vienerius metus. Agentūra džiaugiasi galėsianti realizuoti savo idėjas dirbdama su vienu reikliausių klientų rinkoje. „Neabejojame, jog partnerystė su profesionalia, atkaklia, kūrybinga ir ambicinga „OMD” komanda padės pasiekti nelengvus šių metų tikslus”-, sakė Aušra Vasiljevienė, UAB „Švyturys-Utenos alus” Marketingo direktorė. „Carlsberg Group” agentūrų atranką pradėjo 2009 m. rugsėjį, konkursas truko daugiau nei tris mėnesius. Agentūros kiekvienoje rinkoje turėjo įrodyti savo pranašumą strateginio planavimo, kūrybiškumo ir žiniasklaidos pirkimo srityse. Taip pat buvo vertinama ir agentūrų tarptautinio projektų valdymo patirtis, sugebėjimas konsoliduoti. Apie OMD „OMD Worldwide”, turintis 140 biurų 80 pasaulio šalių, yra didžiausias, nuosekliausiai besivystantis bei inovatyviausias žiniasklaidos komunikacijos planavimo tinklas pasaulyje. „OMD Worldwide” yra „Omnicom Media Group” dalis ir „Omnicom Group”, Inc. (NYSE: OMC) žiniasklaidos padalinys. „OMD” pagal dydį ir konkurencingumą užima pirmą vietą žiniasklaidos agentūrų reitinge (rinkos tyrimų kompanijos RECMA duomenys). „The Gunn Report for Media” pastaruosius keturis metus „OMD” skiria kūrybiškiausios agentūros pasaulyje vardą. Kaip ir pastarieji apdovanojimai, leidiniai „Adweek” ir „Campaign Magazine” OMD pripažino 2008 metų pasaulio agentūra/tinklu. 2008 m. šis tinklas pelnė daugiausia „Kanų liūtų” reklamos festivalio apdovanojimų.

Parašykite komentarą