Verslas

„Candy POP“ vadovas: įkaitusią konkurenciją dėl pardavėjų apeiname siūlydami karjerą, o ne laikiną darbą

Artėjant naujiems mokslo metams, darbo rinkoje prasideda įnirtinga kova. Aktyvumo padidėjimas ypač jaučiamas prekybos, paslaugų ir aptarnavimo sektoriuose – darbdaviai ieško kandidatų pardavėjų, kasininkų, administratorių ir panašaus profilio pozicijoms, kurias įprastai renkasi darbą su studijomis ar kitomis veiklomis norintys suderinti jauni žmonės.

Įdarbinimo strategija – aukšta kartelė

Specializuoto tarptautinio prekybos tinklo „Candy POP“ bendraįkūrėjas ir grupės vadovas Dovydas Juškys sako, kad konkurentus aplenkti padeda orientacija į labiausiai motyvuotus kandidatus, kurie vėliau bendrovėje galėtų užimti aukštesnes pareigas.

„Šį rudenį į „Candy POP“ parduotuves priimsime 10-15 naujų darbuotojų – tai yra maždaug trečdalis įdarbinimų per metus. Taikome aukštus atrankos kriterijus, nes ieškome talentingų ir ambicingų žmonių. Orientuojamės į tokius kandidatus, kuriuos motyvuoja ne tik mokamas aukštesnis negu vidutinis rinkos atlygis, bet ir ateities karjeros perspektyvos įmonėje bei matomi realūs pavyzdžiai. Investuojame į tai, kad geri darbuotojai rinktųsi profesiškai augti pas mus,“ – sako D. Juškys.

1 iš 4 kyla aukštyn

Pirma stotele aukštyn dažniausiai tampa parduotuvės vadovo pozicija – toks scenarijus susiklosto maždaug 1 iš 4 parduotuvės darbuotojų. Vėliau laipteliai veda jau į įmonės biurą. Vilniaus centre įsikūrusioje pagrindinėje „Candy POP“ tinklo būstinėje atliekamos visos pagrindinės veiklos funkcijos, todėl savo profesinę ateitį čia lengvai gali vizualizuoti tiek socialinių tinklų ekspertas, grafikos dizaineris ar tiekimo specialistas. Šiandien augančioje lietuviškoje „Candy POP“ komandoje – 68 žmonės, o visoje grupėje saldumynų prekių ženklą kuria jau daugiau nei 100 įvairių sričių specialistų.

„Šiuo metu biure dirba 4 buvę pardavėjai, užimantys atsakingas pareigas e. komercijos, mažmeninės prekybos ir mokymų departamentuose. Atsiradus naujai pozicijai, visuomet pirmiausia ieškome kandidatų savo parduotuvėse. Kaip tik šiuo metu savo jaunųjų talentų gretose dairomės perspektyvaus kandidato naujai formuojamai pozicijai Lenkijoje,“ – tvirtina D. Juškys.

Teigiamas poveikis aptarnavimo kokybei

Personalo atrankos orientacija į motyvuotus pardavėjus leidžia ne tik atrasti geriausius kandidatus, bet ir pagerinti parduotuvių tinklo aptarnavimo kokybę. Vietoj laikinų, dažnai migruojančių darbuotojų samdomi ambicingi ir atsakingi jauni žmonės, kurie turi tikslą ir jo siekia nuo pirmo savo karjeros žingsnio. Nors, pasak „Candy POP“ grupės vadovo, darbuotojų kaita neišvengiama, tačiau įmonėje yra ne viena istorija, kuomet į kitą vietą išėjęs parduotuvės darbuotojas grįžta, ir paragavęs kitokios patirties lieka ilgam.

„Perduoti specifines profesines žinias ir išugdyti kompetencijas užtrunka, ir reikia investuoti nemažai savo resursų, tačiau svarbiausi gero darbuotojo atributai yra motyvacija ir atkaklumas, o šių dalykų išmokyti žymiai sunkiau,“ – priduria D. Juškys.

„Candy POP“ yra pirmaujantis specializuotos mažmeninės prekybos tinklas Baltijos šalyse. Įmonė taip pat aktyviai vysto elektroninę bei plėtoja didmeninę prekybą. Grupės apyvarta 2022 m. siekė 8,8 mln. eurų. Bendrovės asortimente – rinktiniai saldumynai, užkandžiai ir gėrimai, kurių didžioji dalis atkeliauja iš JAV, Azijos ir kitų, Baltijos šalių regiono ragautojams egzotinių kraštų. Šiuo metu „Candy POP“ parduotuvių tinklą sudaro 21 parduotuvė, iš kurių 12 veikia Lietuvoje,  5 Latvijoje, 3 – Estijoje ir 1 Lenkijoje.

Pranešimą paskelbė: Eglė Rakauskaitė, NOAGENCY

Parašykite komentarą