Verslas

„Burger King“ restoranas jau ir Panevėžyje: pirmasis toks Lietuvoje ir Baltijos šalyse

2021 gruodžio 22 d. Panevėžyje duris atvėrė naujas greito maisto restoranas „Burger King“, į kurį investuota daugiau nei 1 milijonas eurų. Tai bus pirmasis atskirame pastate įsikūręs šio populiaraus tinklo restoranas Lietuvoje.

Naujausias 330 kv. metrų ploto restoranas „Burger King“ įsikūrė tiek miestiečiams, tiek miesto svečiams strategiškai patogioje vietoje – prie daugybę paslaugų siūlančio prekybos centro RYO ir tarptautinio „Via Baltica“ greitkelio. Be to, svarbia naujove tapo tai, kad klientų patogumui restoranas atidarytas ne prekybos centre, o atskirame pastate. Vienu metu restorano salėje ir šalia pastato esančioje terasoje galės svečiuotis beveik 100 lankytojų; jaukumo ir erdvumo įspūdį pastate sukuria aukštos ir plastiškos lubos, atkartojančios pastato siluetą, o berėmio stiklo vitrinos tarsi sulieja restorano salę su aplinka.

Restoranas „Burger King“ teiks ir paslaugą „Drive-Thru“ – tai leis patogiai ir greitai užsisakyti maisto neišlipant iš automobilio.

Architektas Valerijus Starkovskis ir projektavimo biuras „Performa“ realizuodami šį projektą jautriai atsižvelgė į jau esamą, jų pačių projektuotą prekybos centrą RYO bei pratęsė architektūrinę mintį, todėl tai vieningas kompleksas, kuriame objektai darniai vienas kitą papildo, o važiuojantys Savitiškio g. galės stebėti išskirtinės architektūros pastatų tūrių formuojamas perspektyvas.

Į objektą investuojančios bendrovės „EfTEN RYO“ pageidavimu, architektai taip pat pasirūpino tvarumo sprendimais – atsižvelgta ne tik į higienos, dezinfekcijos ir saugumo reikalavimus, bet ir į elektromobilių įkrovimo stotelių poreikį, kurios bus baigtos įrengti artimiausiu metu.

„Džiaugiamės bendradarbiaudami su prekybos centru RYO ir atidarydami pirmąjį atskirame pastate įsikūrusį „Burger King“ restoraną, teikiantį paslaugą užsisakyti ir atsiimti maistą neišlipus iš automobilio. Tokio tipo paslauga suteikia dar daugiau pasirinkimo galimybių visiems „Burger King“ mėgėjams Lietuvoje. Nekantraujame pakviesti Panevėžio gyventojus ir miesto svečius į naująjį restoraną, kuriame jie galės saugiai mėgautis garsiaisiais ant ugnies keptais mėsainiais tiek restorano viduje, tiek užsisakę maisto išsinešti,  vaišintis jais, kur panorėję.“,- sako Katre Kõvask, „Tallink Grupp” Maisto ir gėrimų skyriaus direktorė, atsakinga už „Burger King“ franšizės plėtrą Baltijos šalyse.

„Restorano atidarymas Panevėžyje yra itin svarbus pasiekimas koronaviruso pandemijos metu. Didžiuojamės galėdami prekybos centro lankytojams pasiūlyti platų prekių, paslaugų ir restoranų asortimentą“, – teigia PC RYO vadovė Vilma Paškevičienė.

Panevėžyje atidarytas restoranas jau yra trečiasis šalyje ir jau 12-as restoranas Baltijos šalyse, o šiemet duris  atvers dar 3. Visi jie atidaryti per pastaruosius pusantrų metų.

PC RYO – tai vieta, kurioje gera apsipirkti, pavalgyti ir sutvarkyti reikalus. Apsilankymas prekybos centre yra tarsi maža kelionė, paliekanti gerus prisiminimus. PC RYO prisitaiko prie išrankiausių klientų poreikių, siekia nustebinti ir pralenkti lūkesčius bei būti panevėžiečių pasididžiavimo objektu.

Šiuo metu Panevėžio mieste ir jo apskrityje didžiausiame prekybos centre RYO veikia daugiau nei 100 parduotuvių ir 6 restoranai.

Apie „Burger King“

1954 metais įkurtas „Burger King“ prekės ženklas yra antras didžiausias mėsainiais prekiaujantis greitojo maisto restoranų tinklas pasaulyje.

Garsiojo „Whopper“ mėsainio kūrėjai „Burger King“ valdo daugiau nei 18 800 restoranų daugiau nei 100-e šalių. Beveik visi „Burger King“ restoranai priklauso ir yra valdomi nepriklausomų franšizių operatorių, kurių dauguma yra dešimtmečius veikiantys šeimos verslai.

Pranešimą paskelbė: Džiuginta Tamošiūnienė, EfTEN RYO, UAB

Parašykite komentarą