Vilniaus ir Kauno gyventojai, prieš kurį laiką atradę greitojo prekių pristatymo paslaugą, praėjusią savaitę vis dažniau į elektroninį prekių krepšelį dėjo greituosius Covid-19 testus. Sausio 31 – vasario 6 dienomis vien „Bolt Market“ platformoje jų užsakyta 41 proc. daugiau nei savaitę prieš. Prekybininkai šią statistiką sieja ne vien su augančiais susirgimų skaičiais Lietuvoje.
„Greitasis testas – pakankamai įprasta prekė mūsų pirkėjo krepšelyje šiomis dienomis. Tam matome dvi pagrindines priežastis“, – dėsto Emilija Dadonaitė, „Bolt Market“ vadovė Lietuvoje. „Tai visiškai koreliuoja su rekordus mušančiais naujais koronaviruso atvejų skaičiais. Kitas dalykas – pasikeitusios gyventojų testavimo galimybės. Vis daugiau žmonių susiduria su situacija, kai įtariamas užsikrėtimo atvejis, testo rezultatų tenka laukti porą dienų, o saviizoliacijos klausimas kabo ore“.
E. Dadonaitės teigimu, pristatymas per neįprastai trumpą laiką taip pat skatina žmones įsigyti daugiau greitųjų testų ir taip jaustis saugesniais. Įprastomis aplinkybėmis, gyventojai paslaugą daugiausiai išnaudoja pritrūkę maisto produktų, tačiau augančiame asortimente atsiranda ir prekių, atliepiančių įvairiausius gyventojų poreikius.
„Taip jau sutapo, kad minimalaus krepšelio su nemokamu pristatymu 2 km spinduliu kaina beveik atitinka greitojo testo kainą“, – pastebi E. Dadonaitė. Pasak jos, greitojo pristatymo platforma tradicinės mažmeninės prekybos ir kitų elektroninės prekybos žaidėjų konkurentais nelaiko, tačiau šioje neįprastoje situacijoje, žmonės patys atrado alternatyvą vizitui į vaistinę.
Šiuo metu „Bolt Market“ greitasis prekių pristatymas vykdomas iš parduotuvių Vilniuje (Kalvarijų g.) ir Kaune (Savanorių pr.). Vasario pabaigoje sostinėje startuos dar dvi analogiškos parduotuvės Smolensko ir Ukmergės gatvėse.