IT naujienos

„Bitės“ tinklas laikinai tampa „Lik namie. Bitė“, žmonės kviečiami laikytis karantino

Lietuvai ir pasauliui susiduriant su iki šiol neregėta koronaviruso epidemija, „Bitė Lietuva“ reiškia paramą socialinės distancijos iniciatyvoms ir laikinai keičia savo tinklo pavadinimą. Nuo šiol „Bitės“ klientai savo telefono ekrane prie mobiliojo ryšio operatoriaus matys ne įprastą „Bitės“ pavadinimą, tačiau priminimą laikytis Lietuvoje paskelbto karantino – „Lik namie. Bitė“.  

„Gydytojai ir specialistai sutaria – efektyviausia priemonė bent kiek valdyti koronaviruso epidemiją yra socialinė distancija. Kiekvienam mūsų svarbu laikytis karantino, o namus palikti tik tais atvejais, kai būtina nusipirkti maisto produktų ar vaistų. Nepaisant įvairių veiksmų, kurių Lietuvoje jau ėmėsi institucijos, bene svarbiausia priemone išlieka mūsų pačių sąmoningumas. Dėl to ir norime žmonėms kasdien jų telefono ekranuose priminti, kaip svarbu likti namuose“, – sako Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ vykdomasis direktorius.

Šiandien „Bitės“ ir išankstinio apmokėjimo paslaugos „Labas“ klientams palaipsniui pradedamas diegti atnaujinimas, po kurio jų telefono ekranuose karantino laikotarpiui pasikeis mobiliojo operatoriaus pavadinimas. Iki šiol klientų akiai taip įprasta „Bitė“ virs kasdieniu priminimu – „Lik namie. Bitė“.

Pokytis palies „Android“ operacinės sistemos vartotojus, „Apple“ įrenginių šis pakeitimas nepasieks dėl techninių gamintojo reikalavimų. Vis tik „Lik namie. Bitė“ savo ekrane kasdien matys apie 85% „Bitės“ tinklo klientų, kurie šiuo metu naudoja būtent „Android“ įrenginius.  

Apie „Bitė Lietuva“

„Bitė“ kuria patikimą, greitą ir išmanų tinklą. Ir tuo pačiu rūpinasi, kad kvapą gniaužiančios technologijų galimybės neliktų vien inovacijų konferencijose, o būtų nuolat naudojamos kasdienybėje. Todėl „Bitė“, išmaniuosius sprendimus darydama tokiais paprastais ir patogiais, kasdien lengvina savo klientų gyvenimą. 

Pranešimą paskelbė: Paulius Udra, Integrity PR

Parašykite komentarą