Įvairenybės

Bendrovei „East West Agro“ ir Lietuvai – išskirtinis pripažinimas

Praėjusią savaitę VDU žemės ūkio akademijos teritorijoje jau seniai buvo tiek šurmulio. Čia keturias dienas vyko renginys, kurio Lietuvoje dar nėra buvę. „East West Agro“ po dviejų metų pertraukos pakvietė Lietuvos ūkininkus į unikalų renginį, kuriuo startavo pasaulinis „Massey Ferguson“ turas „MF eXperience“. Kaip viena iš turo stotelių Lietuva pasirinkta neatsitiktinai.

Patirk, paliesk, išbandyk – taip trumpai būtų galima nusakyti naują marketingo formatą, į kurį orientuojasi „MF eXperience“ organizatoriai – AGCO korporacijai priklausanti kompanija „Massey Ferguson“. „Renginio pavadinimas puikiai atspindi jo tikslą – patirk. Beje, „MF eXperience“ pirmasis šiemet tokio pobūdžio renginys Europoje, gal būt ir vienintelis, nes planuoti anksčiau kitose šalyse dėl epideminių suvaržymų buvo atšaukti, o garantijų, kad numatyti surengti rudenį įvyks, deja, nėra“, – sako „East West Agro“ vadovas Gediminas Kvietkauskas. Pasak jo, tokie į tiesioginį kontaktą su žemdirbiu orientuoti „Massey Ferguson“ renginiai pradėti rengti 2019-aisiais. „Mums – kaip ženklo atstovui – tai milžiniškas įvertinimas už nuveiktus darbus ir užkariautas rinkas. Lietuvoje „Massey Ferguson“ kombainai užima apie 24-25 %, traktoriai – apie 20 % rinkos, – „East West Agro“ rezultatus komentuoja įmonės vadovas. – Gamintojas tikslingai įtraukė Lietuvą į demonstracijų maršrutą, matydamas mūsų šalies potencialą“.

Pirmų kartų šio įvykio metu suskaičiuota daugiau nei vienas. Pirmą kartą Lietuvoje buvo pademonstruota visa Massey Ferguson traktorių, kombainų, šienavimo technikos gama, kurią pamatė daugiau kaip 400 žemdirbių. Čia pirmą kartą buvo galima pamatyti ir visiškų naujienų – 5S serijos traktorių ir vos praėjusio mėnesio pabaigoje debiutavusį naujos TH serijos teleskopinį krautuvą, kurį Lietuvos ūkininkai išvydo pirmieji pasaulyje. G. Kvietkausko teigimu, renginys išties unikalus, nes parodyti, viską, ką gamina „Massey Ferguson“, parodose nėra galimybių dėl riboto ploto.

„Dirbome su tikslinėmis ūkininkų grupėmis, išskirstydami į dvi sesijas per dieną. Net šešis kartus kartojome technikos paradą. Interaktyviai pasakojom apie gamintojo technologijas, apie mūsų darbo metodus, finansinius sprendimus ūkiams, – teigia G. Kvietkauskas, pridurdamas, kad toks komunikavimo ir naujovių pristatymo formatas „Massey Ferguson“ pasiteisino, gamintojas mažina ekspozicijų plotus tarptautinėse parodose ir telkia visas pajėgas tokio tipo turams, kuriuose visas dalyvių dėmesys koncentruojamas tik į „Massey Ferguson“, rengti. – Tokios pačios strategijos laikomės ir mes“.

„Massey Ferguson“ vilkikų kolona atgabeno visą įrangą, per tris dienas 10 žmonių komanda šalia VDU ŽŪA Žemės ūkio mokslo ir technologijų parko sukūrė „Massey Ferguson“ mini pasaulį.

Kiekvienoje stotelėje renginio dalyviai galėjo susipažinti su visomis kompanijos gaminamos technikos valdymo subtilybėmis, kompanijos siūlomomis paslaugomis, įvairiomis technikos įsigijimo finansavimo galimybėmis, tačiau didžiausių emocijų patirta praktinių užduočių poligone. Traktorių demonstracijų lauke nebuvo nei arta, nei sėta, tačiau ūkiško azarto būta su kaupu. „Su technikos galimybėmis dalyviai susipažino subtiliai, pavyzdžiui, koks traktorių jautrumas, buvo galima įsitikinti, atidarant gėrimo butelį su galine pakaba, ar bandant įmesti kamuolį į krepšį su priekiniu krautuvu. Svarbiausia buvo – patirti Massey Ferguson“, – pabrėžia G. Kvietkauskas.

Dar vienas svarbus „MF eXperience“ tikslas – supažindinti su „Massey Ferguson“ tuos, kurie šio gamintojo ir jo produkcijos dar nepažįsta, t. y. pagrindiniai renginio dalyviai – ne Massey Ferguson technikos pirkėjai. „Mums tai buvo didelis iššūkis, nes „East West Agro“ klientų daug, su Massey Ferguson mašinomis dirba daug ūkininkų. Europoje Massey Ferguson technika užima apie 10 % rinkos, kai mūsų šalyje – per 20 %. Lietuva „Massey Ferguson“ šeimoje pagal užimamos rinkos dalį yra lyderio pozicijose ir tuo mes labai didžiuojamės“, – džiaugiasi „East West Agro“ vadovas.

Pasak G. Kvietkausko, nors buvo karšta ir tiesiogine, ir perkeltine prasme, „MF eXperience“ renginys pavyko. „Mes įgavome naujos patirties, gamintojo atstovų vertinimai puikūs, ūkininkų atsiliepimai – vien tik teigiami. Nors esame organizavę begalę renginių, dalyvavę daugybėje parodų, bet tokio masto sklandaus komandinio darbo kūrinį patyrėme pirmą kartą“, – „eXperience“ įvertina įmonės vadovas.

Jo teigimu, tikėtina, kad Lietuva sulauks ir kitų „eXperience“ vizitų. Kompanija „Massey Ferguson“ intensyviai atnaujina techniką ir kuria naujienas, artimiausia nuotolinė konferencija numatyta jau rugsėjo pradžioje. Joje bus pristatytos 7 naujienos, tarp kurių paprastos, bet patikimos ir išmaniosios mašinos bei skaitmeninės ūkininkams skirtos paslaugos. „Visai tikėtina, kad jas Lietuvos ūkininkai išvys gyvai jau kitame „MF eXperience“, — tikisi G. Kvietkauskas.

Pranešimą paskelbė: Skomantas Rukuiža, AB East West Agro

Rekomenduojame
 
REIMA Stemu Black 36
 
Crocs™ Classic Glitter Lined Clog Starry Skies Glitter 39,5
 
REIMA Lampi Candy Pink 140
 
REIMA Passo 569408F Black 23
 
Trilliance Shampoo Žvilgesio suteikiantis šampūnas, 1000 ml

Parašykite komentarą