Verslas

Belgijos drabužių parduotuvių tinklas JBC džiaugiasi puikiu startu Lietuvoje

Siūlomų nuolaidų gausa, įvairiausio pobūdžio loterijos, dovanos lojaliems klientams – tai populiariausios priemonės, kuriomis viliojami pirkėjai. Deja, tai tampa nepakankama paskata pirkti. Šiandieninė situacija reikalauja gilesnės pirkėjo elgsenos analizės. Tik 2008 metų pabaigoje į Lietuvos rinką įžengęs drabužių parduotuvių tinklas JBC jau analizuoja pirmųjų mėnesių rezultatus. Nepaisant to, kad rinkoje jaučiama sumaištis, JBC džiaugiasi puikiu startu mūsų šalyje ir planuoja aktyvią plėtrą visoje Lietuvoje. Pirmoji JBC parduotuvė buvo atidaryta prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama”. Netrukus duris atvers antroji – Šiauliuose statomame prekybos ir pramogų centre „Akropolis”. Kokia sėkmės paslaptis? Iš Belgijos kilęs drabužių tinklas atliko išsamų tyrimą prieš nusprendžiant atidaryti parduotuvę Lietuvoje. Atidus asortimento parinkimas, parduotuvės vietos paieška, prekybinio ploto projektavimo darbai – visa tai duoda rezultatus. „Pastangos, kurias įdėjome atidžiai analizuodami kliento poreikius, taip pat didelis dėmesys aptarnavimui, pasiteisino. Klientai randa čia tai, ko ieško. Tai ne tik kokybiška prekė, bet ir jos pateikimas, kuris garantuoja greitą, patogų ir malonų apsipirkimą. Mūsų pirkėjai įsitikino, kad geri ir kokybiški drabužiai nebūtinai turi kainuoti brangiai. Juk dabar klientas tapo ypač atidus ir jautrus ne tik kainai, bet ir kokybei. Nepateisintų išlaidų laikai baigėsi – būtinybė optimizuoti šeimos biudžeto išlaidas, verčia ieškoti nevienadienių prekių, o tai puiki terpė įgyvendinti JBC idėjas. Nors laiko praėjo dar visai nedaug, galim pasigirti, kad ypač mus pamėgo mamos, kurios taupydamos laiką, džiaugiasi galimybe madingais drabužiais aprengti visą šeimą vienoje parduotuvėje. Problema kuo aprengti savo mažuosius čia greitai išsprendžiama”,- sako JBC atstovas Lietuvoje Benedikt Rommens. Pašnekovas džiaugiasi, kad parduotuvės atidarymo proga organizuoto žaidimo laimėtoja ir tapo viena iš vilniečių šeimų – Jolantos Krupavičienės. Ji laimėjo 3000 Lt vertės kuponą, kurį galės išleisti JBC parduotuvėje. Daugiau apie JBC www.jbc.lt Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys): Indrė Švelnytė rinkodaros projektų vadovė UAB „Reklamos vizija” Tel.: 8 37 260257 indre@advision.lt

Parašykite komentarą