Verslas

„Baltika Lietuva” apyvarta vasario mėn. augo

Drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva” šių metų vasarį pardavė prekių už 2,7 mln. litų – 3 proc. daugiau nei praėjusių metų vasarį. Tokį augimą bendrovei pavyko pasiekti valdant 7 parduotuvėmis mažiau nei pernai. Lyginant praėjusių ir šių metų vasario apyvartas tame pačiame prekybiniame plote – apyvarta išaugo 20 proc. „Vasarį stipriai atšalęs oras pakoregavo prekybos rezultatus. Mėnesį pradėjome pilnai pasiruošę naujam sezonui – pristatėme naują kolekciją, kurią pirkėjai įvertino puikiai, sėkmingai suvaldėme rudens – žiemos sezono likučius. Teigiamų rezultatų duoda ir 2010 m. priimti sprendimai uždaryti 7 mažiau efektyvias tinklo parduotuves”, – sako „Baltika Lietuva” direktorė Viktorija Krolytė. „Baltika Lietuva” valdo 29 mados prekinių ženklų „Monton”, „Mosaic”, „Ivo Nikkolo” ir „Baltman” parduotuves Lietuvoje. Konsoliduota motininės „Baltika Lietuva” kompanijos „Baltika Group” mažmeninės prekybos apyvarta vasario mėnesį pasiekė 3 mln. eurų, t.y. 7 proc. daugiau nei per praėjusių metų vasarį, kai bendrovė valdė 8 proc. didesnį prekybos plotą. „Baltika Group” šiuo metu valdo 116 parduotuvių 6 Europos rinkose, kurių prekybinis plotas siekia 26,07 tūkst. kv. metrus.

Parašykite komentarą