Verslas

„Baltic Assist“ komanda sparčiai plečiasi: priims dar pusšimtį specialistų

Finansų valdymo ir virtualiųjų asistentų paslaugų verslo grupės „Baltic Assist“ sukurtų darbo vietų skaičius jau viršijo 200 ir tempas nelėtėja – šiemet ketinama įdarbinti dar apie 50 specialistų iš finansų, IT, marketingo bei duomenų analitikos sričių. Sparčią plėtrą skatina didėjanti „Baltic Assist“ teikiamų paslaugų paklausa.

„Baltic Assist“ savo klientams, kurie dažniausiai yra užsienio bendrovės, siūlo ne samdyti savo tam tikrų sričių darbuotojus, o naudotis „Baltic Assist“ Vilniuje įdarbintų specialistų paslaugomis. Įmonių grupė teikia finansinės apskaitos bei virtualiųjų asistentų paslaugas – pastarieji perima iš užsakovų įvairių sričių funkcijas, tokias kaip personalo valdymas, marketingas, IT ir pan.

„Savo veiklą plėtojame daugiausia Skandinavijoje ir Vakarų bei Šiaurės Europos šalyse. Pastebime, kad šių šalių klientai vis labiau vertina galimybę gauti aukščiausios kokybės paslaugas, ne samdant nuosavą darbuotoją, o pasitelkiant atitinkamas paslaugas, atliekamas nuotoliu iš Vilniaus ar kito miesto, kuriame dirbame. Verslui tampa labai svarbu finansų valdymo srityje įdarbinti naujausius skaitmeninius sprendimus ir dirbtinį intelektą – šie modeliai ne tik padeda sutrumpinti žmogaus darbo laiką, bet ir eliminuoja klaidas, taigi, galiausiai sutaupoma kaštų. Mes siūlome būtent tokius sprendimus“, – pažymi Andžej Rynkevič, „Baltic Assist“ įkūrėjas ir direktorius.

Darbas nuotoliu, nuotolinis paslaugų teikimas ypač suklestėjo per pandemiją, tačiau A. Rynkevič pabrėžia, kad „Baltic Assist“ verslo modelis buvo sukurtas gerokai anksčiau, prieš aštuonerius metus.

„Tokia paslauga, kai klientams reikiamą specialistą randame ir įdarbiname mes, ne tik leidžia sutaupyti, bet ir nukrauna nuo kliento pečių dalį žmogiškųjų išteklių valdymo naštos, kadangi nemažai atsakomybių už specialisto atliekamą darbą ar kylančių problemų sprendimą prisiimame mes. Savo ruožtu, „Baltic Assist“ specialistai turi progą dirbti iš savo „namų“ miesto bei tuo pačiu dalyvauti įdomiuose projektuose užsienio šalyse – Danijoje, Jungtinėje Karalystėje, Šveicarijoje ir pan. Be kitų palankių sąlygų, šis platus veiklos horizontas specialistams turbūt yra viena patraukliausių darbo „Baltic Assist“ grupėje charakteristikų“, – pasakoja A. Rynkevič.

„Baltic Assist“ darbuotojų veiklos specifika – kitokia nei laisvai samdomų specialistų, pabrėžia vadovas. Skirtingai nuo visiškai savarankiškai dirbančių specialistų, „Baltic Assist“ savo darbuotojams suteikia visus pagrindinius darbo komandoje privalumus – nuo bendrai kuriamos darbo kultūros iki įvairių motyvacinių priemonių.

„Baltic Assist“ specialistai, nors ir gali dirbti iš namų, tačiau taip pat turi bendrą biurą kolegoms, dirbantiems su skirtingais projektais. Įmonė nuolat organizuoja komandos stiprinimo renginius, daug dėmesio skiria vidinei komunikacijai, siekiant kuo daugiau darbuotojų įtraukti į įmonės veiklas ir kultūrą. Bendrų hobių turintys „Baltic Assist“ darbuotojai susiburia į savo klubus.

„Baltic Assist“ grupė specialistus jau yra įdarbinusi ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje bei Lenkijoje. Įmonėje iš viso dirba 200 žmonių, iš jų 27 – Lenkijoje, tačiau komanda toliau bus sparčiai plečiama.

Šiuo metų „Baltic Assist“ aptarnauja daugiau nei 500 įmonių iš Danijos, Švedijos, Norvegijos ir kitų Vakarų Europos šalių.

Pranešimą paskelbė: Rūta Slušnytė, Publicum Financial Communications, UAB

Parašykite komentarą