• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • Studijos šalia namų, bet lyg užsienyje: tarptautinė aplinka, ekspertai iš viso pasaulio ir profesija, įgyta anglų kalba
  • „Ignitis“ pataria: penki dalykai, kurių elektromobilių vairuotojai privalo nepamiršti žiemą
  • Ekspertų patarimai apie vištų dedeklių auginimą ir priežiūrą

RSS Horoskopai

  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?
  • 2021 metų horoskopas Žuvims

RSS IT naujienos

  • Lietuvių programuotojų sukurtas įrankis gelbėja gyvybes JAV
  • „Samsung“ pristatė „Galaxy Buds Pro“ ausines: ypatingas garsas kiekvienam gyvenimo momentui
  • „Samsung“ pristatė naujausią flagmanų „Galaxy S21“ seriją

B. Čaikauskaitė. Ar tikrai išmokome koronakrizės pamokas ir esame pasiruošę išnaudoti galimybes?

Per visą pasaulį nuvilnijusi pirmoji Covid-19 banga jau ruošiasi antrajam smūgiui, o naujienų srautas žiniasklaidoje signalizuoja, kad grįžome į tą patį tašką, kuriame buvome vasario mėnesį. Nors nežinomybė niekur nedingo, šiai dienai jau turime realios patirties ir sėkmingų pavyzdžių, kaip išnaudoti netikėtai atsivėrusias galimybes komunikacijoje, tačiau toli gražu tai nereiškia, kad visos pamokos jau išmoktos ir scenarijus bus palankesnis.   

Koronakrizė niekur nedingo

Žiniasklaidos tyrimų ir analizės įmonės „Mediaskopas“ pateikiamais duomenimis, šiandien Covid-19 naujienų srautas pagal aktualumą prilygsta vasario mėnesio pabaigai, kai viruso grėsmė buvo aiškiai juntama, tačiau baimė dar nebuvo pribrendusi – tuo metu (kaip ir dabar) dauguma tik naiviai spėliojo, kada šis virusas pasieks Lietuvą.

Nors šiai dienai karantino suvaržymai atlaisvėjo ir emocinė situacija šalyje, rodos, pagerėjo, Lietuvos žiniasklaidoje toliau kasdien fiksuojama apie 1000 straipsnių, reportažų ir naujienų laidų, kuriose kalbama koronaviruso tema. Šie statistiniai skaičiai yra maždaug keturis kartus mažesni, nei kovo mėnesį, kai išgyvenome didįjį viruso antplūdį, tačiau patvirtina, kad koronakrizė niekur nedingo.

Tiesa, kertines temas apie tyrimus, testavimą, ekonominę šalies situaciją ar su medikais susijusią informaciją šiai dienai nurungia publikacijos, kuriose koronaviruso tema plėtojama turizmo ir su skrydžiais susijusių temų kontekste. Šios naujienos, „Mediaskopo“ duomenimis, rikiuojasi aukštai – birželio ir liepos mėnesiais jos sudarė apie 25 proc. visų publikuojamų straipsnių koronaviruso kontekste.

Visgi nežinomybės svoris išlieka labai panašus kaip ir karantino pradžioje, o apie pasirengimą tam, kas akivaizdžiai yra neišvengiama, kalbama nedaug.

Žvilgsnis į verslą: kaip įmonės išnaudojo karantino eterį?

Žvelgiant atgal, akivaizdu, kad pandemija palietė bene kiekvieno sektoriaus veiklą ir stipriai pakoregavo naujienų srautus žiniasklaidoje – antraštės apie siaučiantį virusą paaštrino ir taip aukštą gyventojų nerimo lygį bei užgožė anksčiau dominavusias temas apie gyvavusias krizes ar skandalus.

Kita vertus, nesunku pastebėti, kurios įmonės buvo nepasiruošusios užklupusiems iššūkiams, o kurios priešingai – lanksčiai adaptavosi ir priėmė aukštas matomumo pozicijas pelniusius verslo sprendimus, t. y. pasinaudojo atsivėrusiomis galimybėmis arba jas tiesiog susikūrė patys.  

Kaip puikų pavyzdį galima išskirti telekomunikacijų operatorių „Tele2”, kuris nusprendė dėmesį sutelkti ir padidinti investicijas į turinio rinkodarą, o ne atvirkščiai, kaip darė daugelis. Tai kompanijai padėjo pelnyti bene geriausią prekės ženklo matomumą žiniasklaidoje ir išvengti tarpininko – redaktoriaus – įsikišimo.

Ne vienos bendrovės raktu į sėkmę taip pat tapo prie pasikeitusios rinkos pritaikytos ar naujai sukurtos paslaugos – apie tai byloja suklestėjusi ne viena elektroninės prekybos įmonė, tokiu būdu pagerinusi ir savo matomumą.

Nemaža dalis įmonių stengėsi ir joms pavyko užimti atsakingo verslo bei darbdavio pozicijas, taip sustiprinant savo teigiamą įvaizdį žiniasklaidoje. Itin aktyviai buvo komunikuojama apie darbo vietų išsaugojimą ir darbuotojų apsaugą, papildomas naudas, kurios yra suteikiamos darbuotojams pandemijos metu, garsiai išsakoma vadovų nuomonė ar atvirai prabylama apie skausmingus įmonės nuostolius. Atsakingo darbdavio kontekste daugiausia matomumo teko prekybos tinklui „Maxima“, SEB grupės paslaugų centrui „SEB Global Services“, gyvūnų augintinių maisto gamintojai „Mars Lietuva“, gėrimų pramonės įmonei „Švyturys-Utenos alus“ ir kt.

Taip pat žiniasklaidoje mirgėjo daug įvairiausių įmonių, asociacijų ir pavienių asmenų vardų, kurie prisidėjo prie įvairių iniciatyvų ar valstybės gelbėjimo planų – matomumo sulaukė net 30 iniciatyvų, iš kurių ryškiausia buvo internetinės televizijos „Laisvės TV“ medikams skirta daugiau kaip 900 tūkst. eurų parama.

Taigi, sėkmingų įmonių komunikacijos pavyzdžiai moko, kad verslas turi gebėti garsiai ir aiškiai komunikuoti, prisitaikyti ir sugebėti išnaudoti viešąją erdvę, net ir esant įtemptoms sąlygoms, o svarbiausia – įsisavinti per pirmąją Covid-19 bangą išmoktas pamokas ir iš anksto ruoštis rudeniui, kuris, tikėtina, pareikalaus dar daugiau lankstumo ir nestandartinių sprendimų.

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB

Rekomenduojame
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46
 
AUDIMAS Marginti medviln. maršk.ilg.rank. 2021-478 Mallard Green Printed S
2020 08 07   BNS Spaudos centras
  Verslas
  • Aplinkos apsaugos departamentas stabdo UAB Atliekų rūšiavimo centro aplinkai kenksmingą veiklą

  • Apklausa: lietuviai dėl žemesnės kainos renkasi nelegalias paslaugas, nors patys atlyginimą norėtų gauti oficialiai

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt

Draugai

Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Korona virusas - Karantinas Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Rekomenduojame

  • cs 1.6 siųstis
  • Reklama internete | Seo paslaugos
  • filmai online
  • fs19 mods
  • Skalbimo mašinų remontas Vilniuje
  • Trumpalaikė buto nuoma
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.