Sveikata

„Avon“ keičiasi su nauja kampanija „Watch me now“

Grožio kompanija „Avon“ rugsėjį žengia naują žingsnį ir kviečia iš naujo į ją pažvelgti. „Avon“ startuoja su kampanija „Pažvelk į mane dabar“ (angl. „Watch Me Now“), kurios tikslas – supažindinti su „Avon“ pasiekimais, žmonėmis, iniciatyvomis ir gaminiais, dėl kurių kompanijai yra suteikta daugiau nei 750 patentų ir 300 grožio industrijos apdovanojimų.

Pirmą kartą per pastaruosius dešimtmečius atnaujintas ir vizualinis identitetas, logotipas bei komunikacijos tonas. Naujasis logotipas atkartoja 1930 metais sukurto „Avon“ logotipo linkius, o nauja spalvų gama įkvėpta moters veido gyvybingumo.

Nuo pat pradžios „Avon“ kūrė permainas moterų gyvenime. Šis atsidavimas išaugo į tai, kokia kompanija yra dabar – novatoriška, drąsi ir atvira. Prekės ženklo evoliucija sutapo su 135-tuoju „Avon“ gimtadieniu. Taip kartu minima ir daugiau nei šimtmetį besitęsianti ištikimybė bei parama moterims. Joms suteikiama galimybė tapti finansiškai nepriklausomomis. Be to, grožio kompanija vykdo ir filantropinę veiklą: kovoja su krūties vėžiu bei smurtu artimoje aplinkoje.

Naujame etape – daugiau drąsos ir atvirumo

„Watch Me Now“ – naujas ir ryškus etapas „Avon“ istorijoje. Subrendome pokyčiams, bet taip pat norime išsaugoti per 135 metus suformuotą išskirtinį grožio suvokimą. Pasitelkdami per tiek laiko sukauptas žinias apie tarpusavio žmonių santykius, socialinio pardavimo galią bei įtraukdami virtualius įrankius leisime atsiskleisti visiems mūsų grožio konsultantų talentams ir potencialui, – apie pokyčius kalba Angela Cretu, grožio kompanijos „Avon“ generalinė direktorė. – Mes vis dar augame ir tobulėjame, siekiame praplėsti grožio ribas ir įrodyti pasauliui, kad jis yra atviras visiems. Mes ir toliau atvirai kalbėsime apie savo vertybes, kovosime už moterims svarbias idėjas ir kursime pokyčius jų labui, tik tai darysime dar drąsiau ir atviriau.“

Vienijanti daugiau nei 50 šalių gyvenančių 5 milijonų moterų pasaulinį tinklą, kompanija per pastaruosius 12 mėnesių sparčiai plėtojo veiklą skaitmeninėje erdvėje, virtualiais įrankiais padėjo konsultantams puoselėti internetinės prekybos įgūdžius, kūrė naujai patentuotus gaminius. Pačios naujausios kompanijos grožio inovacijos – „ProtinolTM“, kuris per septynias dienas padeda atkurti septynerius metus eikvotą kolageną, ir netrukus pasirodysianti „Adapt“ kolekcija, skirta sumažinti šalutinį hormonų svyravimų poveikį odai.

2020 metais pastebimas ir susidomėjusiųjų „Avon“ kompanija ir produktais skaičiaus augimas. Šiemet Lietuvoje apsipirkimų „Avon“ internetinėje parduotuvėje sausio-birželio mėnesiais padaugėjo net dvigubai, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Taip pat per pirmąjį šių metų pusmetį išaugo ir konsultantų skaičius – jis padidėjo 35 proc.

Naujoji „Avon“ kampanija rugsėjį pasirodė įvairiuose, vartotojams prieinamuose kanaluose. „Watch Me Now“ kampanijos vaizdo įrašą galima peržiūrėti čia: https://www.youtube.com/watch?v=pRhLB9zv5ac&feature=emb_logo

Apie „Avon“

Daugiau nei 130 metų „Avon“ yra kartu su moterimis: siūlo inovatyvius, kokybiškus grožio gaminius, kuriuos mėgsta, perka ir parduoda moterys. Milijonai nepriklausomų „Avon“ konsultančių pasaulyje per savo socialinius tinklus prekiauja gerai žinomomis „Avon“ gaminių linijomis. Taip jos kuria savo verslą kaip papildomą ar pagrindinę veiklą. „Avon“ palaiko moterų verslumą, saviraiškos galimybes, atstovauja lyčių lygybę bei remia jų sveikatą ir gerovę – kovai su krūties vėžiu ir smurtu artimoje aplinkoje „Avon“ yra paaukoję daugiau nei 1 milijardą dolerių visame pasaulyje. Kompanija priklauso „Natura&Co“ šeimos grupei. Daugiau apie „Avon“: www.avonworldwide.com

Pranešimą paskelbė: Evelina Mišeikytė, Komunikacijos agentūra „Penkiolika minučių iki vidurnakčio“

Parašykite komentarą