Verslas

Atidaryta didžiausia vaikiškų prekių parduotuvė Lietuvoje

Įmonių grupė „Kotryna“ atidarė didžiausią – net 2 tūkst. kv. metrų – vaikiškų prekių parduotuvę Lietuvoje. Pasak bendrovės atstovų, išskirtinės koncepcijos parduotuvės asortimente – daugiau nei 10 tūkst. nuo ekonominės iki aukščiausios klasės prekių vaikams ir būsimoms mamoms. Į parduotuvės „Baby city / Toy city“ atidarymą įmonė investavo 200 tūkst. eurų, parduotuvė atidaryta naujame prekybos centre „Nordika“.

„Per 24 veiklos metus gerai pažinome klientą. Šiuolaikiniams tėvams, kaip ir bet kuriam pirkėjui, svarbiausia greita ir lengva reikalingos prekės paieška bei plataus pasirinkimo galimybė. Būtent į tai atsižvelgdami ir kūrėme naujos koncepcijos parduotuvę, – sako UAB „Kotryna“ vadovas Valdas Nanartavičius. – Naujoji parduotuvė – tarsi dvi didžiulės parduotuvės po vienu stogu, kur geriausius pasirinkimus gali rasti ir tie, kurie su vaikų rūpesčiais susiduria pirmą kartą, ieško būtiniausių prekių vaikui, ir tie, kuriems aktualesnis žaislų skyrius. Tikime, kad pasiūlydami išskirtinai platų asortimentą, sulauksime šeimų ne tik iš aplinkinių rajonų, bet ir iš užsienio.“

Pasak V. Nanartavičiaus, didelis dėmesys bus skiriamas prekių asortimentui – jis yra ne tik didžiausias šalyje, bet ir bus nuolatos atnaujinamas. Visos naujienos – drabužių sezoninės kolekcijos, nauji vaikiškos technikos modeliai, žaislų naujienos, tobulėjanti kūdikių priežiūros prekių linija – parduotuvę pasieks nedelsiant, todėl užsukę klientai kaskart galės rasti kažką naujo. Ypač daug dėmesio skiriama žaislų asortimentui, kuris yra kur kas didesnis nei kitose bendrovės parduotuvėse, išplėstas lauko žaislų ir žaidimų asortimentas.

Dar vienas naujos parduotuvės privalumas – kvalifikuotas personalas. Parduotuvėje dirba 12 konsultantų, kurie žino kaip veikia žaislai ir yra susipažinę su naujausiomis madomis, todėl, atsižvelgdami į kliento poreikius, geba suteikti kvalifikuotą konsultaciją. Savo žiniomis konsultantai dalinsis ir specialiai organizuojamų prekių pristatymų, žaislų demonstracijų metu, parduotuvėje planuojama rengti ir išskirtines gydytojų konsultacijas. Įmonės vadovo teigimu, taip siekiama apsipirkimui suteikti pridėtinę vertę, kad atvykę pirkėjai ne tik turėtų galimybę išsirinkti geriausiai poreikius atitinkančią prekę, bet ir išsineštų naujų žinių, naudingų patarimų ar įspūdžių.

Naujos koncepcijos parduotuvės atidarymas – tai tik vienas iš UAB „Kotryna“ tvirtų žingsnių rinkoje. Spalio viduryje taip pat startuos pirmoji vaikiškų prekių elektroninė parduotuvė www.babycity.lt. Šių metų įmonės planuose – ir kelių naujų bei rekonstruotų parduotuvių atidarymai. „Besikeičianti rinka, konkurencija reikalauja nuolatinio atsinaujinimo. Keičiasi kartos, kurios vertina kitus dalykus nei buvo svarbūs anksčiau. Įsivaizduokite, koks prekių pasirinkimas, o tuo pačiu ir žmonių poreikis buvo anksčiau, jei parduotuvė buvo 40 kartų mažesnė? Deficito laikai baigėsi, todėl turime nuolat stebėti rinką ir žengti koja kojon su ja“, – sako V. Nanartavičius.

UAB „Kotryna“ veiklą vykdo nuo 1992 m. Šiuo metu įmonė Pabaltijo šalyse valdo tokius mažmeninius tinklus kaip „Baby City“, „Baby City/Toy City“, „Žaislų planeta“, „Kidzone“, „Kotryna“, „Chicco“, „Cipollino“, „Lego“ ir kitus. Įmonė Lietuvoje valdo 33 parduotuves, o visose Baltijos šalyse – 68.

carvertical VIN patikra

Parašykite komentarą