Namų apyvokos ir buities prekės šiuo metu yra labiausiai perkamos Panevėžyje. Tai parodė „Ogmios grupės”, valdančios du didžiausius prekybos centrus „Babilonas I” ir „Babilonas II”, užsakymu atliktas tyrimas. Kas trečias visų apklaustųjų iš abiejų centrų išėjo nešinas pirkiniais. „Tai labai geras rodiklis, įrodantis, kad ir viename, ir kitame „Babilone” pavyko sukurti gera potencialių pirkėjų traukos lauką, kur jie randa tai, ko ieško”, – sako Ogmios centro rinkos ir analizės vadovė Agnė Brūzgė. Daugiausiai pirkusiųjų „Babilonas I” prekybos centre išėjo iš namų apyvokos prekių parduotuvės „Jysk”, net 79,3 proc., iš kosmetikos ir parfumerijos praduotuvės „Eurokos” – 71,4 proc., iš avalynės „Fam Club” – 61, 9 proc. „Babilone II” daugiausiai pirko mezgimo siūlų ir rankdardarbių parduotuvėje „Geros akys” – 63,2 proc., „Žanoje” – 59,5 proc., „Topo Centre” – 57,1 proc. Pirkėjų buvo prašoma įvertinti bendrą prekybos centre esančių parduotuvių asortimentą. „Babilone I” geriausiai įvertintas sveikatingumo, kosmetikos ir dovanų prekių pasirinkimas – 4,3 balo iš 5. Kiek prasčiau atsiliepta apie juvelyrikos, sporto prekių, namų apyvokos bei prekių vaikams asortomentą, tačiau ir jų įvertininmas buvo pakankamai geras – nuo 4,2 iki 3,9 balo. Pirkėjai gyrė parduotuvių „Eurokos”, „Dviratis+”, „Berghoff”, „Savex Galerijos”, siūlančios dovanas, drabužiais prekiaujančios „Odvilnos”, avalynės ir galanterijos „Fam Club”, „Mados vaikams” prekių asortimentą. „Babilone II” geriausiai įvertintas prekių vaikams asortimentas – 4,4 balo, buitinės technikos ir prekių namas – 4,2 proc., avalynės – 3,8 balo, sporto prekių – 3,6 balo. Geriausi asortimento įvertinimai šiame prekybos centre atiteko „Geroms akims”, „Topo centrui”, prekių vaikams ir žaislų parduotuvei „Toy’s Market”, „Azijos centrui”, sporto prekių išparduotuvei „Vabbi”, drabužių parduotuvei „Kietas stilius/Kudreshof”. Tik maža dalis, vos 13 proc. perkančiųjų nepirko prekės dėl to, kad buvo per didelė kaina. „Tai ypatingai džiuginantis rodiklis. „Babilone I” tokių buvo 12 proc., „Babilone II” – 15 proc. Palyginę asortimento ir kainų įvertinimą galime daryti išvadą, kad abu prekybos centrai mieste atitinka rinkos poreikius. Juose generuojami plačiu asortimentu ir prekių kokybe patenkintų pirkėjų srautai”, – sako A. Brūzgė. Prekybos centrų svetainė intenete – www.babilonas.net