Politika ir teisė

Apklausa: 33-ims proc. šalies gyventojų nuomonės laisvė yra svarbiausias aspektas, padedantis jaustis savo bendruomenės dalimi

3-ims iš 10-ties Lietuvos gyventojų nuomonės laisvė yra svarbiausias aspektas, padedantis labiau įsitraukti į savo bendruomenę – atskleidė bendrovės „Mars“ užsakymu atlikta internetinė apklausa.

Pasaulinė saldumynų, maisto produktų ir gyvūnų ėdalo gamintoja „Mars“, pasitelkdama vieną garsiausių savo prekės ženklų – „M&M’S“, siekia kurti pasaulį, kuriame visi jaustųsi labiau priimti. Bendrovė žada, kad iki 2025 m. 10 mln. žmonių visame pasaulyje pasijaus didesne savo bendruomenės dalimi.

Vykdydama šią misiją „Mars“ atliko internetinę apklausą, atskleidžiančią, kokie aspektai Lietuvos žmonėms yra svarbiausi, norint pritapti savo bendruomenėje. Svarbiausiu aspektu Lietuvos gyventojai pasirinko galimybę kiekvienam laisvai reikšti savo nuomonę (33 proc.), antroje vietoje liko nesmerkimas dėl išvaizdos (17 proc.), o trečioje vietoje – skirtingų asmenybės bruožų priėmimas (12 proc.).

Kiek žemiau atsidūrė vyresnės kartos įtraukimas (10 proc.), pagarba visoms žmonių rasėms (8 proc.) ir lygios galimybės visoms lytims (4 proc.).

Kaip parodė apklausos rezultatai, laisvė reikšti savo nuomonę yra aktualiausia vyrams ir vyresnio amžiaus, 50-59 metų, žmonėms – šį aspektą nurodė po 36 proc. respondentų. Tuo tarpu nesmerkimas dėl išvaizdos labiausiai rūpi studentams (33 proc.), o skirtingų asmenybių bruožų priėmimas svarbiausias pasirodė moterims (14 proc.) bei jauniausiems, 18-29 m. amžiaus, apklausos dalyviams (15 proc.).

„Šie apklausos rezultatai aiškiai atspindi, kad, nepaisant mūsų skirtumų, priklausymas bendruomenei mums reiškia savo nuomonės išsakymą ir kitų priėmimą. Būtent tai motyvuoja mus kaip įmonę inicijuoti teigiamus pokyčius ir būtent tai yra „M&M’S“ prekės ženklo tikslo pagrindas. Norime, kad žmonės visame pasaulyje jaustųsi priimti ir norime juos suburti kurdami laimingas akimirkas. Kad tai pasiektume, „M&M’S“ vyksta tam tikri pokyčiai, kuriuos prekės ženklo gerbėjai netrukus pastebės produktų dizaine ir jų savybėse“, – sako Olga Eksteine, „Mars“ portfelio vadovė Baltijos šalyse.

Įmonės tikslas – skatinti priimti ir puoselėti įvairovę tarp žmonių, nepriklausomai nuo jų kultūros, rasės, tautybės ar bendruomenės, kurioje jie gyvena. „M&M’S“ – prekės ženklas, atpažįstamas dėl savo spalvingų ir unikalių personažų, per 80 gyvavimo metų visada buvo linksmybių ir įvairovės sinonimu. Siekdama tęsti šią veiklą ir skatinti socialinę įtrauktį, bendrovė siekia iki 2025 m. per pramogų galią pastiprinti 10 mln. žmonių visame pasaulyje priklausymo bendruomenei jausmą. Vykdant šią misiją buvo sukurta „M&M’S FUNd“ patariamoji valdyba, kurios užduotis yra stebėti, kaip prekės ženklas daro įtaką bendrovės misijai. Valdyba pasitelks įvairias priemones: mentorystę, finansinę paramą meno ir pramogų erdvėje.

Vykdant „M&M‘S“ prekės ženklo evoliuciją, daugiau dėmesio bus skiriama jo spalvų paletei, bus naudojami skirtingų formų ir dydžių „M&M’S“ saldainiai, siekiant parodyti, kad visi esame skirtingi. Be to, siekiant pabrėžti saviraiškos svarbą ir bendruomeniškumo galią, sukurta atnaujinta ir moderni mylimų prekės ženklo personažų išvaizda, nes būtent dėl savo išvaizdos, asmenybės ir istorijų jie yra unikalus šiuolaikinės visuomenės atspindys. Be to, „M&M’S“ logotipe esantis išskirtinis elementas, jungiantis dvi M raides, bus naudojamas dažniau, siekiant parodyti, kad prekės ženklas siekia suvienyti žmones.

Naujasis pasaulinis „M&M’S“ įsipareigojimas yra tik vienas iš daugelio veiksmų, kurių imasi „Mars, Incorporated“, siekdama sukurti pasaulį, kuriame visi visuomenės nariai būtų priimami vienodai. Be daugelio kitų veiksmų, „Mars“ taip pat įsipareigoja sukurti pusiausvyrą vadovų komandose pagal lytį, kasmet atlikti nepriklausomą įvairovės savo reklamose auditą (jį atlieka Geenos Davis institutas) ir pirmininkauti „Stereotipų panaikinimo aljansui“, kurį sušaukė Jungtinių Tautų padalinys Lyčių lygybei ir moterų įgalinimui.

 „Mars“ tyrimas atliktas 2022 m. rugpjūtį bendradarbiaujant su tyrimų bendrove „Norstat“. Apklausoje iš viso dalyvavo 1000 Lietuvoje gyvenančių ekonomiškai aktyvių gyventojų.

Pranešimą paskelbė: Karolina Pūtytė, UAB „Idea Prima“

carvertical VIN patikra

Parašykite komentarą