Verslas

Amerikiečiai nebeperka brangių visureigių ir pikapų

Per lapkričio mėnesį Jungtinėse Amerikos Valstijose buvo realizuota 746 tūkstančių naujų automobilių. Tai 11 procentų mažiau, negu spalį. Tačiau šiek tiek daugiau negu praėjusių metų lapkritį. Tokius faktus pateikia AFP ir Associated Press. Pastebėta, kad amerikiečiai dažniau ėmė pirkti lengvas mašinas ir didesnio pravažumo (SUV), o mažiau pikapų bei visureigių. Lapkritį paklausa pikapams ir didesnio pravažumo automobiliams išaugo 14 ir 25,9 procentus, o visureigių ir pikapų imta pirkti 20,8 ir 18,4 procentų mažiau. Lapkritį visi Amerikos automobilių gamintojai pasiliko „minuse”: „Ford” koncerno pardavimai nukrito 0,04 procento, GM pardavimai kirto 2,2 procentio, o „Chrysler” – 25,45 procento. Tarp prekinių ženklų labiausiai krito „Hummer” markės pardavimai (-84 procentus), „Saab” (-56 procentus), „Suzuki” (-52 procentus), „Mini” (-43 procentus) ir „Mitsubishi” (-42 procntus). Paklausos didėjimo lyderiu tapo markė „Hyundai” – šios markės automobilių lapkritį buvo nupirkta 45,9 procentų daugiau. „Nissan” augimas – (+29,9 procento) ir „Subaru” (+23,9 procento). Kaip pažymi ekspertai, lapkričio pardavimų rodikliai gali reikšti Šiaurės Amerikos automobilių rinkos nusistovėjimą ir leidžia pagerinti 2009-ųjų metų pardavimų prognozes – 10,93 milijono automobilių. Spalį buvo prognozuojama 10,46 milijono automobilių, o praėjusių metų lapkritį – 10,41 milijono automobilių. Verslo Banga

Parašykite komentarą