IT naujienos

„Alna Group“ įdiegė Estijos valstybės biudžeto planavimo sistemą (SAP BPC)

Estijos Finansų ministerijoje įdiegtas biudžeto planavimo ir konsolidavimo įrankis SAP BPC. Šį projektą kartu su partneriais iš Estijos „Helmes AS“ įgyvendinusi „Alna Business Solutions“ panašią sistemą įdiegė ir Lietuvos Finansų ministerijoje.
„Mūsų biudžeto planavimo sistema keitėsi ir senoji IT sistema nebegalėjo atlikti reikiamų operacijų. Mums reikėjo įrankio, kurio pagalba galėtume sklandžiai, tiksliai ir operatyviai planuoti biudžetą bei atlikti prognozių sudarymą, analizuoti duomenis reikalingus finansinių ir veiklos ataskaitų pateikimui, lengvai juos kopijuoti ir perkelti. Taip pat pageidavome, kad sistema atliktų ir daugiau funkcijų“, – teigė Estijos Finansų ministerijos projekto vadovas Andres Paris.
Kartu su partneriais įgyvendinto projekto sutarties vertė – 1,5 mln. eurų.
Nors SAP BPC Estijos Finansų ministerijoje naudojama dar neilgai, tačiau jau pastebėta nauda. Konsolidaciją galima vykdyti realiu laiku, todėl tik surinkus reikiamus duomenis, galima palyginti biudžeto ir realius duomenis. Taip pat galima greičiau atlikti įprastus darbus: analizuoti ir teikti išsamią informaciją apie biudžetą, perkelti duomenis, savarankiškai kurti naujas ataskaitas.
Tikslas – eksportas
„Alna Business Solutions“ atstovai Lietuvoje teigė, kad tai ne pirmas tokio masto projektas, kurį jiems teko įgyvendinti. Panašią sistemą jie vysto bei prižiūri ir LR Finansų ministerijoje.
„Mes siekiame konkuruoti pasauliniame valstybinio sektoriaus finansų planavimo ir konsolidavimo sprendimų sektoriuje. Šioje srityje didelis pranašumas – analogiškų įgyvendintų projektų portfelis, kurį galime pristatyti potencialiam partneriui. Įgyvendinę šį projektą, įgavome dar daugiau patirties bei gebėjimo tokius projektus įgyvendinti dar greičiau ir profesionaliau“, – teigė D. Bužinskas.
Tikimasi, kad užsienyje įgyta patirtis padės panašius sprendimus vykdyti ir kitose rinkose. Tikslas – ES, Rytų ir Vidurio Europos šalys.
SAP – tai didžiausia pasaulyje verslo valdymo sistema. Ji apima visą įmonės valdymo spektrą – planavimą, operacijas, analitiką. Tai nėra tik finansų apskaitos sistema – joje integruojama personalo valdymas, klientų ryšių valdymas, logistika, gamyba, turto valdymas, dokumentų valdymas, darbų eiga ir kitos veiklos funkcijos.

Parašykite komentarą