Verslas

„Airbus” stato ekologiškai efektyvų galutinio surinkimo agregatą

Vakar „Airbus” pradėjo lainerio A350 XWB* galutinio surinkimo agregato konstravimo darbus Tulūzoje, Prancūzijoje. Naujasis ypač efektyvus plataus korpuso lėktuvas turėtų pradėti skrydžius 2013 metais. Per dvejus metus nuo A350 XWB pristatymo gavus kone pusė tūkstančio užsakymų, šis laineris į aviacijos istoriją įeis kaip greičiausiai parduodamų naujų lėktuvų atvejis. 74000 kv. m gamykloje vyks pirmieji galutinio A350 XWB surinkimo darbai: fiuzeliažo ir sparnų sujungimas. Lėktuvo išbandymas ir salono paruošimas bus atlikti greta esančiais A330/340 įrenginiais. Prie 140 mln. eurų vertės „Airbus” įrenginių darbuosis daugiau nei 1000 žmonių. Tai bus ekologiškai efektyviausias „Airbus” galutinio surinkimo angaras. Atliekant konstravimo darbus senų pastatų betonas ir pamatai bus perdirbti antriniam naudojimui. Speciali valdymo sistema optimizuos energijos panaudojimą: fotogalvaninė stogo danga aprūpins pastatus didžiąja reikalingos elektros dalimi. Naujas racionalizuotas lėktuvo surinkimo procesas leis darbuotojų komandoms dirbti paraleliai, sutaupant 30 proc. laiko sąnaudų nuo galutinio surinkimo pradžios iki lėktuvo išgabenimo. „Pasaulinė „Airbus” bendruomenė, darbuotojai, tiekėjai ir klientai, siekia sėkmės intensyviai dirbdami kartu. Galutinio surinkimo konvejerio statybos darbų pradžia patvirtina spartų ir stabilų A350 XWB progresą. 2013 metais numatytas pirmasis šio lainerio skrydis nustatys naują naudingumo koeficientą aviacijos industrijoje”, – sako Tom Enders, „Airbus” prezidentas ir generalinis direktorius. „Airbus” pristatoma A350 XWB lainerių šeima tenkina našių vidutinio galingumo tolimo veikimo plataus korpuso lėktuvų poreikį rinkoje. Kategorijoje iki 8,300 nm/ 15,400 km galimos trys pagrindinės keleivinių lėktuvų versijos: A350-800 talpina 270 keleivių, į A350-900 telpa 314, o A350-1000 įrengtos 350 keleivių skirtos trys tipiškos klasės. A350 savo kategorijoje turi plačiausią fiuzeliažą, siūlo analogo neturinčią komforto klasę, mažiausias eksploatacijos išlaidas ir žemiausią kainą už mylią keleiviui lyginant su kitais šio segmento lėktuvais. A350 XWB šeima su dviem naujos kartos Rolls Royce Trent XWB varikliais skirta suderinti nepastovių degalų kainų, didėjančių keleivių poreikių bei aplinkosaugos iššūkius. Per dvejus metus nuo A350 XWB pristatymo 29 klientai užsisakė 478 lėktuvus. Į aviacijos istoriją tai įeis kaip greičiausiai parduodamų naujų lėktuvų atvejis. „Airbus” yra EADS kompanija. Tai – Europos Aeronautikos gynybos ir kosmoso kompanijos orlaivių gamybos padalinys, įkurtas Tulūzos mieste Prancūzijoje, turintis filialus kitose Europos valstybėse. „Airbus” pagamina apie pusę pasaulyje naudojamų reaktyvinių oro lainerių. *Xtra Wide-Body (XWB) – ypač plataus korpuso laineriai. Daugiau informacijos teiraukitės: Neringa Mikėnaitė „Baltic Communication Partners” El. paštas neringa.mikenaite@bcp.lt Tel. +370 655 15813

Parašykite komentarą